Inovacija, kreativnost i predanost njezi kože – tri su stupa na kojima počiva filozofija brenda Dr.Jart+, pionira korejske kozmetike koji već gotovo dva desetljeća mijenja pravila skincare igre diljem svijeta.
Od samih početaka, Dr.Jart+ je sinonim za harmoničan spoj dermatološke stručnosti i umjetničkog izraza, donoseći visokoučinkovite proizvode koji ujedno njeguju i inspiriraju.
Brend je 2005. osnovao arhitekt u suradnji s vrhunskim dermatologom – neobična, ali iznimno uspješna kombinacija koja je rezultirala razvojem prve korejske Active Derm kozmetike. Riječ je o konceptu njege koji pruža vrhunske rezultate, usporedive s dermatološkim tretmanima, ali bez potrebe za odlaskom dermatologu.
Upravo ta filozofija – spoj znanosti, njege i estetike – predstavljena je i hrvatskoj publici, na događanju održanom u zagrebačkoj Oris Kući arhitekture. Lokacija nije bila slučajno odabrana: arhitektura je utkana u same temelje brenda, koji se i danas ističe prepoznatljivim dizajnom, jasnim linijama i promišljenim vizualnim identitetom.
Na predstavljanju su se okupili brojni predstavnici medija, influenceri, partneri i skincare entuzijasti, a posebno oduševljenje izazvao je dolazak Juliena Micheleta, globalnog ambasadora i edukacijskog menadžera brenda. Ovaj skincare stručnjak s više od 17 godina iskustva u kozmetičkoj industriji, osobno je predstavio filozofiju i kultne proizvode Dr.Jart+ te podijelio zašto vjeruje da ozbiljna njega kože može – i treba – biti zabavna.
Julien Michelet, koji aktivno sudjeluje u globalnoj edukaciji o njezi kože, povezan je s brendom još od 2017. godine kada je isprobao Cryo Rubber masku – i, kako kaže, više nije bilo povratka. Danas je jedno od najprepoznatljivijih lica Dr.Jart+a, a kroz edukacije i sadržaj na društvenim mrežama (TikTok: @julienfromdrjart) svakodnevno dijeli znanje i entuzijazam s tisućama pratitelja.
Među uzvanicima su bili i Anja Dujaković, Karla Zelić, Ivana Pirizović, Lucija Lugomer, Isabella Rakonić, Kosta Miljković, Mateja Sučević, Lana Biželj, Luna Valas, Mia Matić i mnogi drugi koji su iz prve ruke doživjeli Dr.Jart+ iskustvo – kroz testiranje proizvoda, interaktivne prezentacije i razgovore s brend timom.
U fokusu brenda je zaštita i obnova kožne barijere, ključnog faktora zdravog tena. Svi proizvodi osmišljeni su kako bi pružili i trenutačne i dugoročne učinke, s dermokozmetičkim benefitima koji zadovoljavaju i najosjetljiviju kožu. No ono što Dr.Jart+ čini posebnim u svijetu dermobrendova je njegov optimističan, razigran pristup – prisutan kako u samim formulacijama, tako i u ambalaži, teksturama i cjelokupnom korisničkom iskustvu.
Najpoznatije linije Dr.Jart+ brenda već su osvojile korisnike diljem svijeta:
Cicapair™ – obogaćena ekstraktom tigrove trave (Centella Asiatica), umiruje crvenilo i pruža nježnu zaštitu osjetljivoj koži
Ceramidin™ – jača kožnu barijeru i pruža dubinsku obnovu suhoj, osjetljivoj koži
Vital Hydra Solution™ – vraća koži elastičnost i blistavost zahvaljujući intenzivnoj hidrataciji
Cryo Rubber™ – inovativne dvofazne maske koje spajaju serum i gumenu teksturu za učinak hlađenja i regeneracije
Iza svakog proizvoda stoji pažljivo razvijena formula, visokokoncentrirani sastojci i klinički testirani rezultati – sve to isporučeno kroz dizajn koji potiče na igru, otkrivanje i stvaranje vlastite skincare rutine.
Dr.Jart+ njeguje kožu, ali i stav – onaj koji kombinira stručnost i znanost s dozom humora, umjetnosti i osobnog izraza.
Proizvodi su dostupni u Douglas i FABUSpot parfumerijama, kao i putem njihovih službenih webshopova.
Podijelite svoje omiljene Dr.Jart+ trenutke na Instagram profilu @drjart_eu uz hashtagove #KBeauty i #KoreanSkincare.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.