Tvrtka ING-GRAD prepoznaje važnost ulaganja u mlade stručnjake kao ključni element dugoročnog razvoja građevinske struke. Sudjelovanjem na događanjima poput sajma poslova GRADify aktivno doprinosi povezivanju akademske zajednice i gospodarstva te potiče studente na izgradnju karijere u struci. Pod sloganom “ZGRADI SVOJU PRILIKU“, ING-GRAD kontinuirano gradi mostove između obrazovanja i tržišta rada, potičući mlade na usvajanje znanja, preuzimanje odgovornosti i stvaranje karijere u okruženju koje njeguje timski rad i međusobno povjerenje. Na sajmu poslova GRADify, u organizaciji Centra karijera Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, ING-GRAD se predstavio studentima. Posebno značenje imalo je to što se događaj održao upravo na Građevinskom fakultetu, čiju je obnovu nedavno tvrtka ING-GRAD i završila – simbolično potvrđujući svoj doprinos kako stvaranju kvalitetne infrastrukture, tako i ulaganju u buduće naraštaje inženjera.
U ime tvrtke na panel diskusiji koja je organizirana u sklopu sajma sudjelovao je Zvonimir Brizar, Zamjenik voditelja odjela Nuđenja i Ugovaranja u tvrtki ING-GRAD koji je s budućim kolegama podijelio uvide iz prakse i istaknuo vrijednosti koje tvrtka njeguje.
„Bilo mi je posebno drago vidjeti Građevinski fakultet u njegovom novom ruhu. Na panelu smo razgovarali o tome što očekujemo od mladih inženjera – a to nije savršenost, već spremnost na učenje, suradnju i razvoj. Gradilište je tim, organiziran sustav u kojem je povjerenje ključ, a mi novim kolegama dajemo ne samo podršku, nego i prostor za rast, samostalnost i usavršavanje.“
Zvonimir Brizar je također naglasio kako u ING-GRAD-u rodna ravnopravnost nije samo deklarativna vrijednost, već svakodnevna praksa: „Kod nas gradilišta vode i muškarci i žene. Ono što čini razliku nije spol, već znanje, iskustvo i strast za učenjem.“
Kroz rad na velikim projektima poput Trga pravde, Muzeja Mimara i Tvornice duhana Zagreb, mladi stručnjaci u ING-GRAD-u imaju priliku učiti kroz izazovne zadatke, razvijati vlastite kompetencije i postajati nositelji budućih graditeljskih rješenja.
Kao poruku studentima i mladim inženjerima Zvonimir Brizar je zaključio: „ING-GRAD ne traži ‘gotove ljude’, već one koji žele rasti, učiti i graditi. Pokaži svoje znanje – zgradi svoju priliku.“
ING-GRAD d.d. osnovan je 1985. u Zagrebu kao obrt, a od 1991. posluje pod današnjim nazivom. Pod vodstvom mr. oec. Branislava Brizara, tvrtka je izrasla u jednu od vodećih građevinskih kompanija u Hrvatskoj, prepoznatljiva po stabilnosti, rastu i uravnoteženom razvoju. Rad i filozofija ING-GRAD-a najbolje se očituju u sloganu „Gradimo budućnost, obnavljamo baštinu“ – kroz projekte obnove povijesnih i sakralnih objekata, izgradnju modernih stambenih i poslovnih prostora, kao i radove u energetici i infrastrukturi.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.