Domenica zablistala na HELLO! partyju: spoj bezvremenske elegancije i modernog chica koji osvaja na prvi pogled
Na drugi rođendan magazina HELLO! u zagrebačkoj Laubi, na večer koju je obilježila Severina, mlada pjevačica Domenica donijela je dašak bezvremenske elegancije i urbane profinjenosti – kombinaciju koja osvaja na prvi pogled.
Domenica se pojavila u minimalistički moćnoj, ali izuzetno dojmljivoj kombinaciji. Gornji bijeli dio — strukturalno krojena bluza s dubokim V izrezom — istaknuo je njezinu figuru i dodao dozu senzualnosti bez imalo pretjerivanja. Čista bijela boja dala je outfitu svježinu, dok je kroj unio modnu ozbiljnost i sofisticiranost. Izrez je balansiran decentnim nakitom — tankim lančićem i diskretnim naušnicama.
Uparila je to s visokim crnim hlačama širokih nogavica, koje su vizualno izdužile siluetu i dale kombinaciji dojam lakoće i elegancije. Hlače visokog struka dodatno su naglasile liniju tijela, stvarajući savršeni kontrast s uskom bluzom.
Domenica je look upotpunila crnim špic salonkama s visokom potpeticom, koje su dodatno naglasile noge i pojačale dojam elegancije. U ruci je nosila duboko ljubičastu torbicu, koja je unijela koloristički obrat u cijeli outfit i pokazala da zna kako s mjerom dodati osobni pečat.
Njezina frizura odiše hollywoodskim šarmom – mekani valovi u dugoj, svijetloj kosi slobodno su padali niz ramena, uokvirujući lice i naglašavajući ženstvenost. Make-up je bio prirodan, ali efektan – besprijekoran ten, naglašene oči u toplim smeđim tonovima i suptilno istaknute trepavice, uz nježno ružičasti ruž koji je zaokružio cjelokupan dojam.
Domenica je još jednom pokazala kako vrhunski balansirati između klasike i trendova. Njezin izbor outfita savršen je primjer “manje je više” filozofije – svaki komad na njoj imao je svoju funkciju i mjesto, a zajedno su činili savršeno skladnu modnu priču. Bez prenaglašenih detalja, a opet besprijekorno upečatljiva.
U večeri obilježenoj glamurom i slavljenju najvećih regionalnih zvijezda, Domenica je svojim stilom dokazala da i mladost može nositi klasiku – ali na svoj, moderan i samouvjeren način.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.