Prije 10 godina, FOREO je zauvijek promijenio kozmetičku industriju revolucionarnim uređajem LUNA – prvom svjetskom, a danas i proslavljenom najprodavanijom linijom proizvoda s četkicama namijenjenim za čišćenje i masažu lica. Dolazeći do današnjeg dana, svijetu najomiljeniji beauty-tech brend upravo je otkrio svoju najnoviju liniju kozmetičkih proizvoda – klinički testirani, veganski, cruelty-free, i s čistim formulama – osmišljavajući svoju Švedsku rutinu njege lica.
Dermatolozi ističu i naglašavaju važnost dvostrukog čišćenja lica kao dragocjenu pomoć kod “uklanjanja tvrdoglavih nečistoća koje začepljuju naše pore i uzrokuju akne, a koje često ostaju na koži čak i nakon jednog čišćenja lica”. Budući da je čišćenje ključno za zdravu kožu, FOREO je nedavno lansirao dva nova proizvoda posebno dizajnirana kako bi nadopunila učinkovitost rutine za njegu kože u kombinaciji s najnovijom generacijom LUNA 4 uređaja.
Kroz integraciju posebno formuliranih proizvoda za njegu lica koji su savršeno usklađeni s LUNA 4 uređajima, Švedska rutina njege lica nudi potpun i učinkovit pristup njezi kože kroz 3 jednostavna koraka. Ova rutina obuhvaća različite potrebe kože: uklanja nečistoće, hrani, i promiče cjelokupno zdravlje kože. Ova ciljana i sveobuhvatna rutina razlikuje se od tradicionalnih metoda dvostrukog čišćenja, pružajući učinkovito i luksuzno iskustvo koje rezultira vidljivo poboljšanim, blistavim, inježnim tenom.
Prvi korak u vašoj Švedskoj rutini njege lica je izuzetno hranjivi balzam – FOREO LUNA Ultra-Nourishing Cleansing Balm: prvi na svijetu balzam za čišćenje lica u tri faze koji se transformira iz balzama u ulje, a potom u mlijeko kada dođe u dodir s vodom, stvarajući iznimno lagani proizvod koji se topi u svilenkasto ulje. Ovo nježno ulje uklanja sebum, sve tipove šminke i SPF. Tajna ovog premium balzama za čišćenje lica leži u najvišoj kvaliteti, sa 79% prirodnih sastojaka i moćnim aktivnim sastojcima: omekšavajuće slatko ulje badema, hidratantno ulje jojobe, hranjiv shea maslac i antioksidanse vitamina E. Jednostavno ga trebate isprobati kako biste se u trenutku zaljubili u njega!
Zatim nastavite na sljedeći korak s FOREO LUNA Micro-Foam Cleanser 2.0 LUNA, nova i unaprijeđena verzija prethodnog Micro-Foam cleansera, formulirana s 87% prirodno dobivenih sastojaka, nježna je prema koži i savršena je za kombiniranje s T-Sonic pulsacijamaLUNA 4 četkice za lice. Ova kombinacija će podići vašu uobičajenu rutinu čišćenja lica na novu razinu istovremeno štiteći barijeru kože. Ovaj novi premiummicro-foam cleanser pretvara se iz bogate svilenkaste kreme u nježno lagane mjehuriće koji dubinski čiste nečistoće, pripremajući vašu kožu za početak novog dana. Obogaćen biljkama Houttuynia cordata, Centella Asiatica, Pullulano, prebioticima, amino kiselinama i vitaminom E, ovaj proizvod pruža hidratiziranu, nahranjenu i besprijekorno očišćenu kožu, istovremeno obnavljajući mikrobiom kože.
FOREO Švedska rutina njege lica je učinkovita i pruža rezultate bez premca, uklanjajući 99% prljavštine i bakterija, dajući koži svjež i obnovljen izgled. LUNA 4 obuhvaća 8.000 T-Sonic pulsacijau minuti koje pojačavaju blagodati LUNA Micro-Foam Cleansera 2.0, pružajući još snažnije djelovanje. Linija uređaja LUNA 4 klinički je dokazana da povećava protok krvi za 450%, omogućavajući koži da ukloni nečistoće unutar pora s dragocjenom pomoći svojih ultra-higijenskih i mekih silikonskih dlačica. Njezine 3 vrste četkica (za uravnoteženu, kombiniranu i osjetljivu kožu), 3 načina čišćenja (nježan, dubinski i uobičajen za različita područja lica i vrata), te 16 podesivih intenziteta T-sonic pulsacija, čine je najprilagodljivijim beauty-tech uređajem za čišćenje lica na svijetu.
FOREO Otopine za Švedsku rutinu čišćenja lica mogu se pronaći na foreo.com i u odabranim prodavaonicama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.