Milutin Lađvić oduševio novom kolekcijom – održiva estetika i društveni aktivizam kroz zanosne kreacije
Milutin Lađvić, dizajner iz Srbije, svojim radom u kolekciji "Provincijalac" pomiče granice modne industrije, kombinirajući održivost, kreativnost i društveni aktivizam. Kroz prenamjenu materijala, njegova kolekcija ne samo da promiče estetiku, već i etičke vrijednosti koje nadmašuju površinske trendove. Ovaj projekt pokazuje kako moda može biti sredstvo za promjenu, ostavljajući snažan dojam na pisti i izvan nje.
Milutin Lađvić, priznati dizajner iz Srbije, svojim najnovijim projektom – kolekcijom pod nazivom “Provincijalac” – ne samo da pomiče granice modne industrije, već izaziva razmišljanje o dubokim pitanjima održivosti, odgovornosti i estetske snage. Ova kolekcija nije samo odjeća; ona je priča, filozofija, poziv na promjenu u načinu na koji gledamo na tekstil, modnu proizvodnju i, šire, naše svakodnevne izbore.
Kroz inovativnu uporabu materijala koji su dobili “drugu priliku”, Milutin Lađvić stvara odjeću koja nije samo estetski atraktivna, već i etički promišljena. Svaki komad iz kolekcije nosi težinu promjene – ne samo u fizičkom, već i u društvenom smislu. Prenamjena materijala u novu formu postaje simbol borbe protiv ubrzanog konzumerizma, prikazujući kako moda može biti održiva i odgovorna, a opet jednako šarmantna i inovativna.
Provincijalac je puno više od samog dizajna odjeće. To je kompleksan koncept koji spaja modu, umjetnost i društveni aktivizam u jedinstvenoj harmoniji. Na pisti, ova kolekcija ne samo da stvara vizualni spektakl, već provocira duboko promišljanje o tome kako naši izbori u modi mogu oblikovati društvo i okoliš. Milutinova sposobnost da poveže estetiku i etičke vrijednosti stvara snažnu emocionalnu povezanost s publikom, podsjećajući nas na odgovornost koju nosimo prema svijetu koji stvaramo – kroz modu, ali i izvan nje.
Kroz ovu kolekciju, Milutin Lađvić nas poziva na razmišljanje o vlastitim navikama, potičući nas da preispitamo vrijednost toga što nosimo i kako se odnosimo prema materijalima i resursima. Ovaj rad nije samo odraz njegove osobne kreativnosti, već i snažna poruka koja nadilazi samu modu, pozivajući na promjenu svijesti u čitavoj industriji.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.