ZekoEko 2025. u Zoološkom vrtu Zagreb – obiteljski događaj uz proslavu 100 godina ZOO-a
ZekoEko se i ove godine održava u Zoološkom vrtu grada Zagreba, 25. i 27. travnja 2025., od 14 do 18 sati, kao posebno proljetno izdanje tradicionalnog obiteljskog događanja. Ove godine okupljamo djecu, roditelje, bake i djedove kako bismo zajedno proslavili 100 godina ZOO vrta – kroz igru, smijeh, glazbu i nezaboravno zajedničko iskustvo.
ZekoEko je puno više od običnog izlaska. To je doživljaj koji okuplja djecu i odrasle na zelenom Edukativnom trgu punom igre, kreativnosti i vedrine. Ove godine očekuje vas bogat program uz poznate dječje izvođače, sjajne dječje nastupe, glazbu, kazališne dječje predstave, ples i Zekin talent show u kojem sudjeluju i posebni gosti iz Cirque du Soleil.
Zagrebački Zoološki vrt pretvara se u bajkovit prostor u kojem djeca mogu slobodno istraživati, zabaviti se, sudjelovati u kretaivno edukativnim i kulinarskom radionicama, popularnom escape room-u, interaktivnim kvizovima te uživati u interaktivnom programu koji će ih držati zaokupljenima od prvog do zadnjeg trenutka.
ZekoEko donosi bajkovitu atmosferu blagdana, s kutcima za kreativno izražavanje, glazbenim i scenskim nastupima, dječjim plesom i nizom iznenađenjima koja će oduševiti i male i velike.
Sve što djeca vole, od veselih maskota, omiljenih pjesama i priča do nastupa i sudjelovanja koji ih potiču na maštanje i interakciju nalazi se na jednom mjestu, u prirodnom okruženju Zoološkog vrta. Obitelji mogu provesti radosno, poticajno i ispunjeno vrijeme sa svojim najmlađima, uz brojne prilike za fotografiranje, druženje i stvaranje uspomena koje će se prepričavati.
ZekoEko 2025. povezuje sve ono što vrijedi, od zajedništva, veselja, upoznavanja prirode i sudjelovanja u timskim natjecanjima, maštovitom igranju i stvaranju koje će ostati dio sjećanja svakog djeteta sa ZekoEkom.
ZekoEko ove godine ima poseban značaj jer zajedno slavimo stotu obljetnicu Zoološkog vrta Zagreb i to u ritmu smijeha, igre i blagdanskog duha. Ulaz je moguć s regularnom ulaznicom u ZOO, a svi sadržaji ZekoEka su besplatni unutar prostora događanja na Edukativnom trgu.
Vidimo se na ZekoEko 2025. Dođite i budite dio najveselije obiteljske priče ovog proljeća!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.