Imamo novo omiljeno mjesto za proljetna i ljetna predvečerja: idući tjedan kreće Aperitivo@Molino
Čim se gradom pročuo glas da Zagreb konačno dobiva pravi talijanski ritual uživanja u popodnevnom druženju uz fine zalogaje i koktele, jedva smo dočekali priliku skoknuti do restorana i bara Molino u Kaptol centru kako bismo među prvima iskusili uživanje u la dolce vita stilu. Na sam spomen osvježavajućeg Aperol Spritza ili čaše prosecca uz koje vam na stol stižu najfinije talijanske delicije spretno servirane na domaćoj svježe pečenoj focacci preplavio nas je osjećaj ugode i iskrenog veselja.
Aperitivo@Molino kreće od 15. travnja i u njemu se može uživati od ponedjeljka do petka od 17:00 do 19:00 sati, kako u kreativno uređenom prostranom interijeru restorana smještenog na 2. katu Kaptol centra, tako i na velikoj ozelenjenoj terasi Molina koja mami na opuštanje. I doista, poseban je ugođaj biti u srcu Zagreba, a imati osjećaj intime te se posve isključiti od gužve, prometa i stresa. Ako vam iz bilo kojeg razloga dolazak u centar grada nije opcija, kako doznajemo od vlasnika, uz Aperitivo@Molino moći ćete se opustiti i na njihovoj drugoj lokaciji – u Point centru na Vrbanima. Usto, napominju kako će trajanje ovog divnog rituala tijekom ljetnih mjeseci produljiti do 20:00 h.
Već nam je prvi pogled na Aperitivo@Molino kartu pića izmamio osmijehe na lica – izbor se sastoji od sedam osvježavajućih spritzeva podijeljenih u tri kategorije: klasični (Aperol, Campari i Hugo), moderni & gourmet (Limoncello, Black Hugo i Vermouth) te lokalni twist, odnosno spritzevi Teranino i Antique.
Karta sadrži i osam klasičnih hit koktela: Negroni, Mojito, Espresso Martini, tri vrste Gin Tonica, Whiskey Sour i London Mule. Odličan je izbor pjenušavih vina na čaše, štoviše, zadovoljit će i one najzahtjevnije jer se tu nalazi i šampanjac Allart & Fils Brut Réserve, zatim sjajan prosecco Col de’ Salici, te tri pjenušaca: Puklavec, Kolarić i Šember Rosé. Kod bijelih vina predvode domaće etikete: Štamparov Sauvignon Blanc, Malvazija Coronica, Adžić Graševina i Mega Victa Pošip, dok Italiju izvrsno predstavlja Antinori (Castello della Sala) Bramìto. I ljubitelji crvenih vina imaju lijep izbor. Tu su talijanski Antinori Peppoli Chianti Classico i San Marzano Talò Malvasia Nera, francuski Orimos Grande Reserve Rouge, te Plavac mali bračke Stine. Pohvaljujemo izbor pića jer pokriva različite ukuse i dubine džepa, a nije prevelik ni zbunjujuć, te prati temu.
Zalogaji su pak ono što uživanje u aperitivnim pićima pretvara u hedonistički doživljaj. Kako nam kažu vlasnici Molina, i sami veliki ljubitelji ovog talijanskog rituala, u ponudi će uvijek biti različite vrste zalogaja na njihovoj domaćoj svježe pečenoj focacci – a kreacije će se mijenjati ovisno o sezoni i dostupnosti namirnica. Za početak su tu zaista izvrsno izbalansirane kombinacije koje donose samu srž mediteranskih okusa: vrhunske burrate, stracciatelle i mozzarelle, zatim polumeki taleggio, sočne masline te autentične mesne delicije – od slatkog Prosciutto cotto di Parma, preko slavnih milanskih salama, i Mortadelle di Bologna do beef tagliate. Imaju i pizza ripiena varijante zalogaja gdje dvije polovice pizza tijesta pune kreativnim kombinacijama i dodatno ih zapeku, a za vegetarijance tu su u posebno ukusne Melanzane alla Parmigiana kao i pizza ripiena s tikvicama, patlidžanima, paprikama i mozzarellom. U ponudi su i arancini (pohane kuglice od riže s različitim punjenima), ali i bogati riblji zalogaji s hobotnicom, inćunima, te lososom. Svi sastojci su vrhunske kvalitete i autentični, a većinu je moguće i vidjeti u vitrini u sali restorana, što svakako pridonosi sveukupnom dojmu.
Već nakon prvog posjeta, Aperitivo@Molino svakog je od nas teleportirao u najdraže nam mjesto u Italiji i sigurno ćemo rado i često ponoviti ovaj doživljaj.
*Podsjetimo, koncept aperitiva, koji potiče od latinske riječi “aperire” što znači “otvoriti”, ima korijene u starom Rimu, gdje su imućniji Rimljani uživali u ritualu “gustatio” kao uvodu u večernje gozbe. Moderni ritual aperitiva počinje se oblikovati u 18. stoljeću, nakon što je 1786. godine Antonio Benedetto Carpano u Torinu stvorio vermut, koji će postati sinonim za aperitivno piće. U 19. stoljeću aperitivi su postali popularni i u ostatku Italije: u Rimu, Genovi, Firenci, Veneciji, a posebice u Milanu, gdje se aperitivo razvio kao nezaobilazni društveni ritual koji uključuje uživanje u pićima kao što su Aperol spritz, Campari i Martini, uz sitnu hranu i druženje prije večere. No ova tradicija ne svodi se samo na uživanje u piću i zalogajima, već u svojoj srži ima za cilj ugodno društvo i opuštanje, što ju razlikuje od američkog koncepta “happy houra”. U posljednjih nekoliko desetljeća, popularnost talijanskog aperitiva, posebno Aperol spritza, proširila se diljem svijeta, a sada konačno možemo u Zagrebu uživati u cjelovitom, autentičnom aperitivo ritualu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.