Legendarni šampanjac predstavio suradnju s poznatim glazbenikom
Moët & Chandon, legendarna francuska šampanjska kuća osnovana 1743. godine, s ponosom predstavlja svoju najnoviju suradnju s Pharellom Williamsom, stavljajući u fokus rođendanske proslave.
Svaki dan, čak 22 milijuna ljudi diljem svijeta slavi rođendan – trenutak radosti, zahvalnosti i zajedništva. Bilo da slavimo sebe ili one koje volimo – nije riječ o poklonu, već o tome tko ga poklanja. Nije važna sama zabava, već tko na nju dolazi. I nije riječ o boci šampanjca, već o onima s kojima ju dijelimo. U suradnji s Pharrellom Williamsom, Moët & Chandon je lansirao posebno, limitirano izdanje koje slavi upravo te vrijednosti. “Najbolji dio svakog rođendana su ljudi koji ga slave s tobom,” izjavljuje Pharrell, a ta misao provlači se kroz svaki detalj ove ekskluzivne kolekcije.
Inspiraciju za dizajn Pharrell je pronašao u arhivama Moët & Chandon šampanjske kuće, gdje je današnja legendarna vrpca oko grla boce 1889. godine bila mašna – simbol zajedništva, velikodušnosti, radosti i iznenađenja. Taj simbol danas krasi svaku bocu iz kolekcije. Limitirana izdanja dolaze u obliku tri elegantne poklon kutije ponoćno plave, tamno crvene ili zlatne boje, u kojima je šampanjac Brut Impérial, s bijelim točkastim slovima i Pharrellovim potpisom kao prepoznatljivim pečatom suradnje. Svaka boca predstavlja spoj klasičnog Moët & Chandon luksuza i suvremenog umjetničkog izraza, čineći je savršenim rođendanskim poklonom ili sofisticiranim izborom za svečane prigode. Uz Moët & Chandon Brut Impérial šampanjac, dostupan je i Nectar Impérial Rosé, s upečatljivim prozirno- bijelim dizajnom, koji daje dodatnu dozu svježine i elegancije ovoj rođendanskoj liniji.
Zanimljivost kolekcije je i da je Pharrell osobno sudjelovao u odabiru dizajnerskih elemenata za ovo limitirano Moët & Chandon izdanje. Cilj mu je bio dizajnirati bocu šampanjca koja ne samo da se poklanja, nego se i čuva – kao uspomena. Kolekcija Moët & Chandon x Pharrell Williams je predstavljena kroz niz ekskluzivnih pop-up lokacija diljem svijeta, a sada je dostupna i na hrvatskom tržištu – u svim Miva vinotekama te na Miva web shopu.
Bilo da slavite rođendan ili jednostavno želite obilježiti dragocjen trenutak, ova kolekcija poziva Vas da ga učinite nezaboravnim – uz bocu koja simbolizira slavljeničke trenutke u životu!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.