SSYYNN Denija Horvatića: Modni eksperiment koji je zatvorio večer, a otvorio novu viziju avangarde!
Prvu večer prestižne modne manifestacije Bipa FASHION.HR-a zatvorio je jedinstveni umjetnik Deni Horvatić, predstavivši kolekciju svog brenda SSYYNN, koji svoju modnu filozofiju gradi na nasljeđu kultnog brenda XD Design. Njegova vizija mode ovog puta progovorila je kroz koncept sinonima, donoseći na pistu dijalog između naslijeđenog i inovativnog, klasičnog i eksperimentalnog, poznatog i neočekivanog.
Na impresivnoj 40-metarskoj pisti, koju su obasjale precizno orkestrirane svjetlosne igre, 16 izlaza odredila je dominantna paleta crne boje, uz pažljivo odabrane bež i žuto-zelene akcente koji su dinamizirali vizualni dojam kolekcije. No, ono što je doista izdvojilo SSYYNN u moru modnih izraza jest njegova neustrašiva kombinatorika materijala – spajanje prirodnih i eksperimentalnih tkanina u neviđene teksturalne igre.
Tako je crni baršun, sa svom svojom aristokratskom profinjenošću, dobio neočekivani industrijski kontrast kada je apliciran na aluminij, stvarajući hibrid mode i suvremene skulpture.
Horvatićeva kolekcija nije samo estetski statement, već i filozofska rasprava o značenju mode i njezinim mogućnostima prevođenja apstraktnih ideja u konkretne vizualne narative.
Deni Horvatić stvorio je precizne i slojevite odjevne komade
Kroz precizne krojeve, voluminozne siluete i igru slojevitosti, dizajner je stvorio odjevne komade koji evociraju osjećaj snage, ali i enigmatične suzdržanosti. Svaka izlazna kombinacija bila je poput manifestacije modnog pojma kojem je tražena nova definicija – sinonima koji reinterpretira samog sebe.
Uz crnu, kao vječnu bazu modne avangarde, intrigantni bež i žuto-zeleni tonovi prožimali su kolekciju donoseći svjetlosne akcentne trenutke koji su u suprotnosti s dubokom, gotovo dramatičnom crnom. Ta igra kontrasta nije bila samo estetski trik, već i podsjetnik na slojevitost samog modnog izraza – koliko god bio monokroman ili minimalistički, uvijek sadrži dubinske nijanse značenja.
Siluete su bile definirane arhitektonskom preciznošću, od strogo krojenih jakni koje podsjećaju na futurističke oklopne forme, do tekućih, gotovo lebdećih materijala koji su unijeli dašak eterealnosti u inače strukturalno snažan dizajn. Konceptualnost kolekcije posebno se istaknula kroz igru proporcija – od naglašenih ramena i skulpturalnih formi, do fluidnih drapiranih detalja koji su kolekciji dali dinamičnu mekoću.
Upečatljivi momenti na pisti otkrili su i Denijevu preciznu viziju modnog storytellinga – njegovi su modeli kročili poput umjetničkih instalacija, noseći na sebi ne samo odjeću, već i ideju. Svaka kombinacija bila je promišljena, svaki materijal odabran s namjerom, svaka boja postavljena tako da izazove reakciju i potakne dijalog s publikom.
SSYYNN nije samo brend, nego i nešto mnogo više
SSYYNN nije samo modni brend – on je eksperiment, on je hommage dizajnerskom nasljeđu, ali i svjež pogled u budućnost mode koja ne priznaje ograničenja. Ovom je kolekcijom Deni Horvatić pokazao kako moda može biti više od estetike – ona može biti priča, stav, filozofija i iskustvo. Završetak prve večeri Bipa FASHION.HR-a njegovom revijom bio je stoga i više nego simboličan – zatvaranje koje je zapravo otvorilo nova modna promišljanja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.