Australsko-hrvatski poduzetnik Matt Orlić (36) ime je koje se sve češće spominje u poslovnim krugovima, kako u Hrvatskoj, tako i na globalnoj sceni. Njegova poduzetnička priča započela je u Sydneyju, gdje je već s 18 godina osnovao svoju prvu tvrtku. Danas stoji iza nekoliko uspješnih brendova koji su osvojili tržišta diljem svijeta, a s projektima poput Qure Skincare i Football Supplements privukao je pažnju i poznatih osoba te vrhunskih sportaša.
Osim poslovnog uspjeha, Matt je sretan i na privatnome planu, a nedavno se pohvalio na Instagramu da se zaručio s odvjetnicom Emily Tokić tijekom romantičnog putovanja na Maldivima.
Matt Orlić na svojim projektima surađuje s brojnim velikim imenima
Mattov put prema poslovnom uspjehu započeo je rano, a njegova znatiželja i poduzetnički duh vodili su ga kroz različite industrije. Kroz Inspire Brands Group, grupaciju koju je osnovao, surađuje s nekim od najprepoznatljivijih svjetskih brendova, a njegova sposobnost da prepozna tržišne niše i pretvori ih u unosne poslovne prilike postala je njegov zaštitni znak.
Jedan od njegovih najzvučnijih projekata je Qure Skincare, brend za njegu kože koji je pokrenuo zajedno sa sestrom Kristinom. Proizvodi, među kojima se posebno ističu inovativne LED maske za lice, stekli su globalnu popularnost, a koriste ih i poznate osobe poput Kylie Jenner.
Osim u svijetu ljepote, Orlić se okušao i u sportskoj industriji. Godine 2022. lansirao je Football Supplements, tvrtku specijaliziranu za proizvodnju dodataka prehrani prilagođenih nogometašima. Uspio je ostvariti suradnju s klubovima poput Atletico Madrida, dok je zaštitno lice brenda postao bivši hrvatski reprezentativac Ivan Rakitić.
Ipak, nedavno je Matt otkrio da je na ovome projektu izgubio čak milijun i pol dolara! Ipak, to ne znači da je odustao od novih projekata.
Matt Orlić ne osvaja samo osvajati globalna tržišta, nego i pruža prilike za mlade u Hrvatskoj
Nakon godina poslovanja u Australiji, Orlić je odlučio preseliti se u Hrvatsku, gdje nastavlja širiti svoje poslovne horizonte.
U intervjuima često naglašava kako smatra da Hrvatska ima iznimno talentiranu radnu snagu, koja, prema njegovim riječima, nema uvijek priliku pokazati svoj puni potencijal. Svojim projektima nastoji ne samo osvajati globalna tržišta, već i stvarati prilike za mlade i ambiciozne ljude u Hrvatskoj.