20. i 21. ožujka, Studentski dom u Dubrovniku ponovno će postati središte obrazovanja i zapošljavanja mladih. Četvrti Dubrovnik EXPO u organizaciji Centra za karijere mladih Dubrovnik okupit će više od 3500 posjetitelja iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore te na takav način nastaviti tradiciju povezivanja maturanata, studenata, visokoobrazovnih ustanova i gospodarstva.
Dubrovnik EXPO 2025. donosi bogat program prilagođen mladima
Bogat program prilagođen mladima uključuje panele, predavanja i radionice, a sudionici će saznati sve što ih zanima o nastavku školovanja, profesionalnom usavršavanju te projekcijama tržišta rada. Poseban je naglasak stavljen na zonu za poslodavce, okviru koje će se mladi moći upoznati s domaćim i inozemnim tvrtkama, kao i s mnoštvom ponuda za sezonske poslove i prakse. Osluškujući specifična kretanja na suvremenom tržištu rada, dodatni naglasak stavljen je na usklađivanje formalnih i neformalnih oblika obrazovanja s potrebama gospodarstva, kao i na trendove zelene i digitalne tranzicije.
Značaju i prepoznatljivost skupa dodatno će pridonijeti i tri istaknuta gosta iz važnih europskih institucija: potpredsjednica Europske komisije Dubravka Šuica, zastupnica u Europskom parlamentu Željana Zovko (ujedno potpredsjednica Odbora za vanjske poslove i članica Odbora za kulturu i obrazovanje) te europarlamentarac Marko Vešligaj. Njihovo će sudjelovanje dati poseban europski okvir raspravama, pogotovo onima vezanima uz mlade, obrazovanje, karijere i aktualne EU inicijative. Uz europske predstavnike, sudjelovat će i renomirani stručnjaci, poput Zrinke Mužinić Bikić iz Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih te Nebojše Stojčića, rektora Sveučilišta u Dubrovniku.
„Osim pružiti jednake prilike mladima za osobni, društveni i profesionalni razvoj, naš je cilj još snažnije razviti platformu koja im omogućava ostvariti vrijedne kontakte i unaprijediti znanja, a što je u kontekstu razvoja karijere neprocjenjivo ” poručuje Marko Žmirak, predsjednik CKM Dubrovnik i naglašava „Uz potporu europskih institucija te brojne goste iz akademskog i poslovnog svijeta, vjerujemo da će sudionici ovogodišnjeg izdanja dobiti ključna znanja i inspiraciju kako bi se smjelo upustili u izgradnju karijere.”
Iz Centra za karijere mladih Dubrovnik ističu važnost podrške Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Zračne luke Ruđer Bošković, Središnjeg ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Predstavništva Europske komisije u Republici Hrvatskoj te Ureda Europskog parlamenta u Republici Hrvatskoj. Zahvaljujući njihovom angažmanu i resursima, Dubrovnik EXPO se i ove godine profilira kao vodeći regionalni događaj posvećen mladima, njihovu profesionalnom usmjeravanju i zapošljavanju. Takav snažan odaziv i podrška ne čudi, budući da je ovim događajem Dubrovnik uspostavljen kao centralno mjesto gdje mladi iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja imaju priliku informirati se o svojim karijernim mogućnostima i aktivno sudjelovati u kreiranju svoje budućnosti u jednom od najizazovnijih perioda života.
Tko će sve doći na Dubrovnik EXPO 2025?
Na četvrtom Dubrovnik EXPO-u sudjeluju i vodeći poslodavci poput Falkensteiner Hotels & Residences, Aminess Hotels & Campsites, Molunat Resort, Adriatic Luxury Hotels (ALH), Valamara te brojnih drugih tvrtki, koji će se predstaviti mladima i tražiti radnu snagu. Na štandovima će se moći susresti i s brojnim obrazovnim institucijama, regionalnim centrima kompetentnosti te stručnjacima iz različitih sektora.
Kako bi EXPO bio dostupan što širem krugu posjetitelja i ove je godine osiguran subvencionirani autobusni prijevoz do Dubrovnika za maturante i studente. Očekuje se dolazak više od 3500 mladih iz Zadarske i Šibensko-kninske županije, Bosne i Hercegovine te drugih dijelova Hrvatske i regije.
Sudjelovanje na Dubrovnik EXPO-u 2025. je besplatno, a prijave se mogu obaviti putem službenih internetskih stranica www.dubrovnikexpo.hr i društvenih mreža.
Detaljne informacije o rasporedu panela te najavama govornika i radionica dostupne su na istim platformama.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.