20. i 21. ožujka, Studentski dom u Dubrovniku ponovno će postati središte obrazovanja i zapošljavanja mladih. Četvrti Dubrovnik EXPO u organizaciji Centra za karijere mladih Dubrovnik okupit će više od 3500 posjetitelja iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Crne Gore te na takav način nastaviti tradiciju povezivanja maturanata, studenata, visokoobrazovnih ustanova i gospodarstva.
Dubrovnik EXPO 2025. donosi bogat program prilagođen mladima
Bogat program prilagođen mladima uključuje panele, predavanja i radionice, a sudionici će saznati sve što ih zanima o nastavku školovanja, profesionalnom usavršavanju te projekcijama tržišta rada. Poseban je naglasak stavljen na zonu za poslodavce, okviru koje će se mladi moći upoznati s domaćim i inozemnim tvrtkama, kao i s mnoštvom ponuda za sezonske poslove i prakse. Osluškujući specifična kretanja na suvremenom tržištu rada, dodatni naglasak stavljen je na usklađivanje formalnih i neformalnih oblika obrazovanja s potrebama gospodarstva, kao i na trendove zelene i digitalne tranzicije.
Značaju i prepoznatljivost skupa dodatno će pridonijeti i tri istaknuta gosta iz važnih europskih institucija: potpredsjednica Europske komisije Dubravka Šuica, zastupnica u Europskom parlamentu Željana Zovko (ujedno potpredsjednica Odbora za vanjske poslove i članica Odbora za kulturu i obrazovanje) te europarlamentarac Marko Vešligaj. Njihovo će sudjelovanje dati poseban europski okvir raspravama, pogotovo onima vezanima uz mlade, obrazovanje, karijere i aktualne EU inicijative. Uz europske predstavnike, sudjelovat će i renomirani stručnjaci, poput Zrinke Mužinić Bikić iz Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih te Nebojše Stojčića, rektora Sveučilišta u Dubrovniku.
„Osim pružiti jednake prilike mladima za osobni, društveni i profesionalni razvoj, naš je cilj još snažnije razviti platformu koja im omogućava ostvariti vrijedne kontakte i unaprijediti znanja, a što je u kontekstu razvoja karijere neprocjenjivo ” poručuje Marko Žmirak, predsjednik CKM Dubrovnik i naglašava „Uz potporu europskih institucija te brojne goste iz akademskog i poslovnog svijeta, vjerujemo da će sudionici ovogodišnjeg izdanja dobiti ključna znanja i inspiraciju kako bi se smjelo upustili u izgradnju karijere.”
Iz Centra za karijere mladih Dubrovnik ističu važnost podrške Turističke zajednice Grada Dubrovnika, Zračne luke Ruđer Bošković, Središnjeg ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Predstavništva Europske komisije u Republici Hrvatskoj te Ureda Europskog parlamenta u Republici Hrvatskoj. Zahvaljujući njihovom angažmanu i resursima, Dubrovnik EXPO se i ove godine profilira kao vodeći regionalni događaj posvećen mladima, njihovu profesionalnom usmjeravanju i zapošljavanju. Takav snažan odaziv i podrška ne čudi, budući da je ovim događajem Dubrovnik uspostavljen kao centralno mjesto gdje mladi iz cijele Hrvatske i susjednih zemalja imaju priliku informirati se o svojim karijernim mogućnostima i aktivno sudjelovati u kreiranju svoje budućnosti u jednom od najizazovnijih perioda života.
Tko će sve doći na Dubrovnik EXPO 2025?
Na četvrtom Dubrovnik EXPO-u sudjeluju i vodeći poslodavci poput Falkensteiner Hotels & Residences, Aminess Hotels & Campsites, Molunat Resort, Adriatic Luxury Hotels (ALH), Valamara te brojnih drugih tvrtki, koji će se predstaviti mladima i tražiti radnu snagu. Na štandovima će se moći susresti i s brojnim obrazovnim institucijama, regionalnim centrima kompetentnosti te stručnjacima iz različitih sektora.
Kako bi EXPO bio dostupan što širem krugu posjetitelja i ove je godine osiguran subvencionirani autobusni prijevoz do Dubrovnika za maturante i studente. Očekuje se dolazak više od 3500 mladih iz Zadarske i Šibensko-kninske županije, Bosne i Hercegovine te drugih dijelova Hrvatske i regije.
Sudjelovanje na Dubrovnik EXPO-u 2025. je besplatno, a prijave se mogu obaviti putem službenih internetskih stranica www.dubrovnikexpo.hr i društvenih mreža.
Detaljne informacije o rasporedu panela te najavama govornika i radionica dostupne su na istim platformama.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.