Brend O’dijelo, poznat po besprijekornim muškim bespokeodijelima i unikatnoj personalizaciji, kreće u svijet ženskogbespoke tailoringa.
Dizajnerica koja je odjenula Baby Lasagnu za njegov najvažniji dan, kao i mnoge druge poznate pjevače, napravila je korak dalje i upustila se u avanturu s ANTI-BRIDE odijelima.
ANTI-Bride odijela nisu obična vjenčana odijela
„Ovo nisu obična vjenčana odijela. Svaki komad nosi priču – vašu priču. Od ručno vezenih inicijala do hrabrih natpisa koji slave ljubav na vaš način, svaki je detalj osmišljen tako da odražava vašu osobnost i stil. ANTI-BRIDE sakoi mogu se personalizirati unutar odijela, stvarajući unikatnu ilustriranu priču svake mladenke – bilo da želi ilustraciju, fotografiju ili neku svoju posebnu poruku.“ – kaže dizajnerica Anja Stehlik.
Bilo da sanjate o oversized bijelom sakou s natpisom ‘You had me at I do’, besprijekorno krojenom odijelu s diskretnim datumom vjenčanja ili dramatičnom blejzeru ukrašenom vašim životnim motom, ANTI-BRIDE kolekcija omogućuje vam da budete svoja – i nezaboravna.
Ovaj brend iz Istre svojom pričom potiče lokalnu proizvodnju, a svaki se detalj pomno planira sa samim klijentima, koji aktivno sudjeluju u kreiranju svog odijela.
ANTI-Bride odijela odijela su za nove generacije mladenki koje prkose pravilima
ANTI-BRIDE odijela svakako su odijela za nove generacije mladenki koje prkose svim pravilima i na svoj najvažniji dan stvaraju vlastiti stil.
Izlizana, izgrebana i nimalo savršena – baš kao i njezina slavna vlasnica. Originalna Hermès Birkin torba, dizajnirana posebno za neponovljivu Jane Birkin, prodana je za nevjerojatnih 10 milijuna dolara, oborivši sve dosadašnje rekorde i službeno postavši najskuplja torba u povijesti modne industrije.
Pariz ponovno diše visoku modu. Tjedan koji svake sezone nadilazi granice onoga što odjeća može biti, postaje manifest najuzvišenije estetike – Haute Couture Week, vrijeme kada modni dizajn postaje likovna umjetnost, emocija, iskustvo.
Postoje trenuci koji se ne planiraju – oni koji se dogode nakon događaja. U tišini grada, kada su cipele već predugo na nogama, a šminka se lagano presijava pod posljednjim svjetlom ulične lampe. Upravo taj trenutak – između euforije i umora, između protokola i intime – inspiracija je za novu kolekciju eNVy rooma za ljeto 2025.
U modnom svijetu gdje raskoš često nadglasava suptilnost, CHANEL je ove sezone odabrao šapat prirode umjesto njezina urlika. Nova Haute Couture kolekcija za jesen/zimu 2025/26 donosi sofisticiran i profinjen povratak izvorištu—u doslovnom i simboličkom smislu.
Neka ljeta dolaze s bukom valova, a neka s tišinom koja govori više od riječi. A'MARIE Cruise & Swim kolekcija za sezonu 2025. nije tu da se pokaže – već da se osjeti. Njezina najnovija kampanja, nazvana Between Moments, oda je svemu onome što najviše volimo o ljetu – trenucima koji ne žele pažnju, ali je svejedno zavređuju.
Drugi dan ULTRA Europe festivala 2025. bio je sve što smo sanjali – i više od toga. Split je ponovno pulsirao kao jedno od najvažnijih mjesta elektroničke glazbene karte, a Park Mladeži pretvoren je u vibrantnu oazu neonskog sjaja, zvuka koji vibrira pod kožom i emocije koju može probuditi samo glazba. Glazba koju ne slušaš – već osjećaš.
Ljeto u Opatiji ima svoj zvuk – i sinoć je zvučalo kao "Sofia". Na velikoj sceni Ljetne pozornice, okupanoj mjesečinom i morskim povjetarcem, nastupio je karizmatični Alvaro Soler i oduševio publiku svojim prvim koncertom u Hrvatskoj. Bio je to trenutak koji se dugo čekao, a kad se napokon dogodio – nadmašio je očekivanja.
Glumica je otkrila da su joj se stariji muškarci upucavali još kao djetetu, a medijski pritisak zbog izgleda ostavio je posljedice na njezino mentalno zdravlje.