Talijanski šarm, elegancija i neodoljivi temperament ponovno su u središtu pozornosti – ovog puta utjelovljeni u najnovijem modelu Alfa Romeo Junior. Kompaktni sportski model donosi prepoznatljiv spoj dizajna, tehnologije i performansi, čime nastavlja bogatu tradiciju ovog kultnog brenda.
Stigao je novi Alfa Romeo Junior
Na premijeri održanoj u Zagrebu, u idiličnom ambijentu uz rijeku Savu i golf teren, Alfa Romeo Junior predstavio se u punom sjaju. Očekivanja su bila visoka, a već prvi kontakt s automobilom otkriva da Junior nije samo još jedan model na tržištu – on je iskustvo, emocija, simbol vozačke strasti.
S dizajnerske strane, Junior plijeni pažnju odvažno oblikovanom karoserijom, izraženim sportskim linijama i prepoznatljivim detaljima marke. Aerodinamične forme i pomno odabrane boje stvaraju vizualni dojam koji ne prolazi nezapaženo, dok interijer odiše luksuzom i profinjenim minimalizmom. Sportska sjedala, vrhunski materijali i napredna digitalna instrumentna ploča spojeni su u kabini koja pruža vrhunsku udobnost i tehnološku povezanost zahvaljujući CarPlay i Android Auto sustavima.
No, ono što Juniora zaista izdvaja jest njegov karakter na cesti. Pokretan 1.2-litrenim turbomotorom u kombinaciji s elektromotorom u hibridnoj verziji, Junior nudi impresivnih 136 konjskih snaga, osiguravajući dinamičnu vožnju i optimalnu učinkovitost. Svaki zavoj postaje užitak, svaki pritisak na gas donosi osjećaj kontrole i povezanosti s automobilom. Njegov precizni upravljač i iznimno responzivan ovjes dodatno naglašavaju sportski duh koji je odavno postao zaštitni znak Alfa Romea.
Tehnološki aspekt modela ne zaostaje za njegovim dizajnerskim i mehaničkim karakteristikama. Kamera od 360 stupnjeva, automatski mjenjač te napredni sigurnosni sustavi čine vožnju jednostavnom i intuitivnom, dok prostran prtljažnik od 400 litara osigurava praktičnost potrebnu za svakodnevne izazove i vikend bijeg iz grada.
S cijenom od 30.490 eura za model s opremom Speciale, Junior nudi odličan omjer uloženog i dobivenog, ističući se kao poželjna opcija za sve koji traže automobil s osobnošću. Alfa Romeo Junior nije samo vozilo – on je partner na cesti, simbol emocije i vozačkog užitka koji se ne zaboravlja.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.