U Zagrebu održana pretpremijera nove sezone HBO original serije “Bijeli lotos”
U Zagrebu je sinoć održana ekskluzivna pretpremijera nove sezone HBO Original serije „Bijeli lotos“ (The White Lotus). Serija će imati premijeru 17. veljače na Max streaming usluzi, kada u ponudu dolazi prva od osam epizoda, dok će nove epizode izlaziti svakog ponedjeljka. Serija će se također emitirati na HBO kanalu, ponedjeljkom u 20 sati.
Pretpremijera prve epizode treće sezone hvaljene serije Bijeli lotos okupila je brojne predstavnike medija, poznate osobe i influencere, među kojima su bili Maja Ciglenečki,Andrea Andrassy, Ana Maras Harmander, Ida Prester i Vani Peševski, Matino Antunović, Marko Vuletić i mnogi drugi.
Radnja ove društvene satire smještena je u ekskluzivnom tajlandskom odmaralištu i prati avanture različitih gostiju i zaposlenika tijekom tjedan dana.
Nova sezona serije Bijeli lotos donosi mnoga poznata imena
U glavnim ulogama su Leslie Bibb, Carrie Coon, Walton Goggins, Sarah Catherine Hook, Jason Isaacs, Lalisa Manobal, Michelle Monaghan, Sam Nivola, Lek Patravadi, Parker Posey, Natasha Rothwell, Patrick Schwarzenegger, Tayme Thapthimthong i Aimee Lou Wood. Dodatna glumačka ekipa uključuje Nicholasa Duvernaya, Arnasa Fedaravičiusa, Christiana Friedela, Scotta Glenna, Dom Hetrakula, Juliana Kostova, Charlotte Le Bon, Morganu O’Reilly i Shalini Peiris.
Treću sezonu kreirao, napisao i režirao je Mike White, koji je ujedno i izvršni producenti uz Davida Bernada i Marka Kaminea.
Prva sezona, koja je premijerno prikazana u srpnju 2021. i koja je bila smještena na Havajima, dobila je 20 nominacija za Emmy® u 13 kategorija i deset pobjeda, najviše pobjeda u bilo kojem programu te godine, uključujući Najbolju ograničenu ili antologijsku seriju. Druga sezona, koja je premijerno prikazana u prosincu 2022. i koja je bila smještena na Siciliji, osvojila je 23 nominacije za Emmy®, uključujući Najbolju dramsku seriju, i pet pobjeda.
Prve dvije sezone serije „Bijeli lotos“ dostupne su odmah na Max streaming usluzi.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.