Zagreb je oduvijek bio grad zaljubljenika u krafne, osobito u doba fašnika. No sada, ljubitelji ovog slatkog zalogaja mogu uživati u toplim, svježe pripremljenim krafnama – svaki dan, u bilo koje doba dana! Pan-pek predstavlja Krafneraj, jedino mjesto u gradu gdje kupci sami biraju punjenja i kreiraju svoju savršenu krafnu.
Pan-Pek krafneraj prvo je boutique mjesto u Zagrebu posvećeno krafnama
Pan-pek je brend koji generacije Zagrepčana prepoznaju po vrhunskim krafnama – one su bile neizostavan dio školskih užina, vrtićkih marenda i obiteljskih druženja. VEĆ više od 30 GODINA, taj prepoznatljivi miris i okus, koji nas vraća u djetinjstvo, sada je dobio svoje novo, modernizirano izdanje. Upravo na toj tradiciji, ali i inovaciji, Pan-pek gradi Krafneraj – prvo boutique mjesto u Zagrebu posvećeno toplim, svježe pripremljenim krafnama koje se cijeli dan peku pred kupcima.
Pan-pek krafne poznate su po mekanom, prozračnom tijestu i bogatim nadjevima, a upravo su to, uz vruću krafnu, karakteristike koje će činiti i ponudu Krafneraja – ali s dodatnom mogućnošću personalizacije. Kupci će moći birati između različitih punjenja, prelijeva i dodataka, stvarajući svaki put novu, jedinstvenu kombinaciju. Cilj je ponuditi vrhunski proizvod svaki dan kroz čitavu godinu.
Tajna vrhunske Pan-pek krafne leži u originalnoj recepturi, dugogodišnjoj tradiciji i pažnji posvećenoj svakom detalju.
Krafna kakvu Zagreb još nije vidio
U Krafneraju krafne nisu samo slatki zalogaj – one su iskustvo. Kupci mogu promatrati cijeli proces pripreme – od svježeg tijesta koje se peče pred njima, do punjenja koje sami odabiru i završnog dodira čokoladnog preljeva, šećera u prahu ili hrskavih dodataka.
Svaki dolazak – novo iznenađenje
U Krafneraju, svaki posjet znači novu avanturu okusa! Redovito uvodimo nove kombinacije punjenja i dodataka, osiguravajući da čak i najvjerniji kupci uvijek pronađu nešto novo.
Dođite ili naručite i stvorite svoju savršenu krafnu
Prva lokacija u Zagrebu već je otvorena i to u samom srcu Zagreba, na adresi Ilica 52.
Ako pak želite izbjeći gužvu ili osigurati svoju omiljenu kombinaciju na vrijeme, u Krafneraju će biti moguće naručiti krafne unaprijed i preuzeti ih u dogovoreno vrijeme.
Bez čekanja, bez stresa – samo savršeno svježe krafne spremne za uživanje kada god poželite.
Vidimo se u Krafneraju, maloj tvornici zadovoljstva!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.