Francuska međunarodna škola u Zagrebu djecu oblikuje u samopouzdane mlade ljude i uspješne građane svijeta
Jučer je u Francuskom institutu održano predstavljanje Francuske međunarodne škole u Zagrebu (French International School of Zagreb – EFIZ) koja već gotovo tri desetljeća predstavlja središte visokokvalitetnog obrazovanja, ujedinjujući učenike iz različitih kultura i jezičnih sredina. Škola prati razvoj učenika od 2. do 18. godine i njeguje inovativan pristup učenju, multikulturalnost i europske vrijednosti.
Pod vodstvom ravnatelja Cyrila Jacquina i posvećenog nastavnog osoblja, škola pruža učenicima ne samo vrhunsko akademsko obrazovanje, već i okruženje u kojem se potiče kritičko razmišljanje, kreativnost i međukulturno razumijevanje. Program se temelji na francuskom nacionalnom kurikulumu, ali se nadograđuje međunarodnim obrazovnim pristupima koji omogućuju učenicima da se razvijaju u pravim građanima svijeta.
Francuska međunarodna škola nudi pripremu za studiranje u međunarodnoj sredini
“Izuzetno smo ponosni na ulogu koju ima Francuska međunarodna Škola u Zagrebu vezano uz obrazovanje djece iz različitih kulturnih sredina. Naša škola pruža ne samo vrhunsku akademsku podlogu, već i vrijednosti tolerancije, višejezičnosti i međunarodne suradnje, koje su ključne za uspjeh u današnjem globaliziranom svijetu. S ponosom mogu reći da EFIZ nastavlja rasti i razvijati se, nudeći učenicima najbolje uvjete za učenje, istraživanje i osobni razvoj. Nastavit ćemo ulagati u inovacije, kvalitetne nastavnike i raznolike obrazovne programe kako bismo učenicima omogućili svijetlu budućnost”, izjavio je predsjednik upravnog odbora Franck Sottou.
Francuska Međunarodna Škola u Zagrebu okuplja učenike različitih nacionalnosti u malim grupama kako bi se svakom učeniku mogli potpuno posvetiti, čime se stvara jedinstveno obrazovno okruženje. Višejezičnost je ključni stup razvoja svakog učenika – osim francuskog jezika, učenici usvajaju engleski i hrvatski jezik, a škola nudi i druge strane jezike kao dio svog bogatog kurikuluma. Ovaj pristup omogućava učenicima ne samo akademsku izvrsnost, već i pripremu za studiranje i rad u međunarodnim sredinama.
Francuska međunarodna škola u Zagrebu dio je prestižne mreže škola
EFIZ pridaje poseban značaj razvoju učenika kroz sport, umjetnost i kulturu. Škola organizira niz izvanškolskih aktivnosti, uključujući glazbene i dramske radionice, sportske klubove te međunarodne projekte koji potiču toleranciju, suradnju i timski duh. Sudjelovanje u sportskim i kulturnim događanjima omogućava učenicima da razviju samopouzdanje, socijalne vještine i osjećaj pripadnosti globalnoj zajednici.
Osnovana 1996. godine, EFIZ je dio prestižne mreže Agencije za francusko obrazovanje u inozemstvu (AEFE), koja okuplja 590 obrazovnih ustanova diljem svijeta pod nadzorom Ministarstva Europe i vanjskih poslova Francuske. Kao odobrena institucija ove mreže, EFIZ jamči izvanredan akademski standard i pripremu za globalne izazove budućnosti. Za više informacija o programu i upisima, posjetite www.efz.hr, a za rezervaciju termina s ravnateljem posjetite poveznicu.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.