Kada čitamo o vjenčanicama naviknuti smo na bezbroj detalja, romantiku, potpuni fokus na savršen izgled, iako mnogim mladenkama potraga za vjenčanicom ostaje u sjećanju kao razdoblje kojega se ne žele prisjećati. Diana Viljevac opet iznenađuje kompromisom na koji će pristati svaka žena: kreirajući kolekciju vjenčanica koje ste već vidjele – ali u drugačijim izdanjima! Nove vjenčanice Diane Viljevac uistinu su nešto posebno.
Evoto
Nove vjenčanice Diane Viljevac su neopisivo ženstvene
Kada su svestrane siluete i bezvremenska elegancija osnova brenda, onda i transformacija dolazi prirodno. Tako su haljine koje već dobro poznajemo sada dostupne i u bijeloj boji, spremne za jedno od najvažnijih poglavlja u životu – vjenčanje.
Novu kolekciju koja je došla u savršeno vrijeme, kao poklon za početak proljeća i sve bližu sezonu vjenčanja, inovativna dizajnerica pripremila je s posebnim guštom: s više od 15 godina iskustva u modnom dizajnu, pitanje vjenčanja i posebne haljine za poseban dan neizostavan je dio posla modnog dizajnera, a traženje najboljih rješenja za zadovoljstvo svih klijentica Diani Viljevac predstavlja osnovu rada. Pretvarajući svoje najpoznatije modele iz prijašnjih kolekcija u nezaboravne haljine za mladenke još jednom je pokazala moć mode kada se njome bavi prirodni esteta, pa imamo priliku vidjeti dobro poznate Divu, Elenu, Auroru, Avu ili Gardeniu u novoj, predivnoj ulozi.
U jednostavnosti bezvremenskih haljina koje naša dizajnerica transformira u vjenčanice je i bit njihove ljepote – one nisu ograničene samo na jedan trenutak. Kada su u boji, mogu biti dnevne, koktel ili večernje haljine, a u bijeloj se pretvaraju u profinjene, moderne i nenametljivo luksuzne vjenčanice. Snaga dobrog dizajna prikazana je u prilagodljivosti koja omogućuje da jedan komad odjeće živi kroz različite prigode, a posebno je važno naglasiti da kolekcija sadrži potpuno različite komade i da nudi rješenje za svačiji ukus.
U iščekivanju proljetne kolekcije dobili smo nešto potpuno neočekivano, a zašto se Diana Viljevac odlučila okrenuti baš ovom projektu može objasniti činjenica da se moda mijenja, ali upiti za vjenčanice nikada ne prestaju: „Često me pitaju radim li klasične vjenčanice na klasičan način – uz prethodni dogovor oko termina, i puno komplikacija koje jednoj mladenki ne trebaju dok se priprema za tako divnu prigodu. Oduvijek vjerujem da klasično krojena haljina u bijeloj boji poprima potpuno drugačiji karakter, i već neko vrijeme moje klijentice izrađuju haljine u bijeloj boji baš za tu prigodu, stoga sam odlučila dokazati da za posebne trenutke ne trebate višemjesečne pripreme – jednostavnost može biti jednako svečana kao i raskoš“, objašnjava dizajnerica.
Ono što ove haljine čini još posebnijima jest i cijena – povoljnija od klasičnih vjenčanica iz uobičajenih bridal kolekcija, a bez odricanja od elegancije i kvalitete.
Cijene se krecu već od 399,00€ a stvorene su za mladenke koje cijene jednostavnost, slobodu i sofisticiranost, dok istovremeno žele haljinu koja će živjeti i nakon vjenčanja, jer, na kraju, ljepota je u tome kako se osjećate dok nosite haljinu, ali i kakve ste uspomene stvorili u potrazi za njom.
Najnovije modele možete pogledati na službenoj web stranici www.dianaviljevac.com a u Dežmanovoj 4 ih možete i isprobati bez prethodne najave!
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
U svijetu gdje glamur susreće nostalgiju, a cipele Manolo Blahnik simbolizuju čitave životne filozofije, vijest o naglom otkazivanju serije And Just Like That pala je poput modne katastrofe — tiho, ali razorno. Sarah Jessica Parker, ikona stila i srce univerzuma Sex and the City, nije krila svoje razočaranje — i s pravom.