Otvorena izložba fotografija Filipa Koludrovića “Memoria”
U riječkoj Galeriji Kortil otvorena je izložba Memoria fotografa Filipa Koludrovića koja donosi presjek njegova višegodišnjeg profesionalnog i autorskog rada. Izložba je u Rijeku privukla brojne uzvanike iz cijele regije.
Izložba donosi autorsku arhivu koja se razvijala tijekom posljednjih deset godina, počevši od prvih koraka profesionalne karijere i projekata modne fotografije, do portreta i umjetničkih radova s naglašenim dokumentarnim elementima. Pritom, kao što sam naslov govori, koristi ideju usvajanja i pamćenja, sjećanja i pohranjivanja kako bi podcrtao procese, kako one misaone tako i računalne, koji su ključni u kreativnom stvaranju te čuvanju ideja i realiziranih projekata.
Izložba Memoria donosi različite eksperimente
Iako poznat po svom radu u modnoj fotografiji, Filip Koludrović se redovito poigrava kontrastima između formalnog i spontanog, te publici u ovom izložbenom projektu predstavlja svoje mikrokozmose – kolekcije likova i karaktera, predmeta i tema.
Njegov stil fotografije karakteriziraju igra svjetlom i sjenom, snažni kontrasti, usmjerenost prema simetriji i strukturi te ozbiljnim izrazima lica.
Fotografije stvara kroz različite eksperimente u balansiranju između digitalnog i analognog, stoga njegovi foto-eseji često prolaze različite alate, tehnike i procese – od fotografija napravljenih profesionalnom digitalnom kamerom ili pak mobilnim telefonom, do DIY tehnika skeniranja i printanja, a recentno i uporabe AI alata.
Filip Koludrović je fotograf čiji su radovi objavljeni u prestižnim međunarodnim časopisima poput WSJ, Vogue, Numero i GQ, a među brendovima s kojima je ostvario suradnje nalaze se Chanel, Hermes, Gucci, Celine i Givenchy.
Godine 2022. primio je nominaciju British Fashion Councila, koji je prepoznao njegovu inovativnost i doprinos kreativnoj industriji, imenovavši ga „kreativcem nove generacije“. U 2023. objavio je knjigu I Have Never Been to America, fotografski putopis zemljom koju do tada zapravo nije posjetio, u čijem je stvaranju koristio AI tehnologiju.
U Hrvatskom prirodoslovnom muzeju održano je predstavljanje suradnje Henkela i Konzuma gdje je uručena donacija SOS Dječjem selu Hrvatska u vrijednosti od 10.000 eura za potporu financiranja grijanja tijekom zimskih mjeseci.
Pojaviti se na videozidu NBA utakmice pred 19.000 ljudi u dvorani i nebrojeno televizijskih gledatelja velika je želja svih ljubitelja tog dvoranskog sporta, a u svijetu sporta pomalo i stvar prestiža. Upravo to lijepo iskustvo doživjeli su učenici zagrebačke Prve privatne gimnazije s pravom javnosti koji su otputovali u Boston kako bi sudjelovali na prestižnoj međunarodnoj debatnoj konferenciji.
Plastične boce su postale simbol jednokratne potrošnje i ogromnog pritiska na okoliš. No, sama činjenica da je jednoj plastičnoj boci potrebno 450 i više godina da se razgradi u prirodi stvara sliku ozbiljnog problema za sve nas.
Nakon brojnih rasprodanih predstava u zagrebačkoj Ludoj kući i splitskoj Lori, naš najzabavniji mađioničar Luka Vidović najavljuje nove predstave svog spektakularnog magic showa „U čemu je trik?“ u dva najveća hrvatska grada, u veljači i ožujku.