Bezvremenska čarolija: Klasične fotografije kao čuvari najdražih uspomena
Svatko od nas posjeduje dragocjene uspomene koje želimo sačuvati zauvijek – od nezaboravnih putovanja do dragocjenih obiteljskih trenutaka. Klasične fotografije ponovno su postale nezaobilazan izbor za čuvanje uspomena u svom klasičnom i kvalitetnom formatu.
CEWE kao najpoznatiji proizvođač fotoproizvoda nudi vam mogućnost naručivanja klasičnih fotografija brzo i jednostavno i to putem nekoliko kanala, a osim klasičnih fotografija, CEWE nudi širok spektar i drugih fotoproizvoda, od dobro poznatih CEWE FOTOKNJIGA i kalendara pa sve do unikatnih fotopoklona kao što su šalice, puzzle, maskice za mobitel, zidni dekori i još puno toga.
Ono u što možete biti sigurni i prije narudžbe jest vrhunska kvaliteta materijala i besprijekoran tisak koji čini svaki vaš trenutak posebnim.
Kreiranje CEWE fotoproizvoda jednostavno je zahvaljujući intuitivnim online alatima koji omogućuju korisnicima da sami dizajniraju unikatan proizvod po svojoj mjeri. Bilo da ste profesionalni fotograf ili samo želite iznenaditi dragu osobu posebnim poklonom, nudi vam se mogućnost personalizacije do najsitnijih detalja.
Svoje fotoproizvode možete naručiti putem mobilne aplikacije, web stranice ili putem besplatnog desktop CEWE Fotosvijet programa, ovisno o tome gdje su fotografije pohranjene.
Sjajna vijest je da svoje fotografije sada možete naručiti i po posebnoj cijeni jer do 3. 2. 2025. obaveznim unosom koda STANDARDFOTO na kraju narudžbe, za 100 ili više naručenih Standard fotografija formata 10, ostvarujete sjajnu cijenu od 0,09 € po fotografiji.
Uđite u svijet klasičnih fotografija i sačuvajte svoje uspomene za cijeli život. Pustite mašti na volju i izradite i druge fotoproizvode koji ne samo da inspiriraju već i donose radost svakome tko ih primi jer ovo je i sjajna ideja za poklon za sve prigode.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.