Nakon prestižnih europskih nagrada, Studio Tumpić/Prenc nagradio i američki Dieline
Studio Tumpić/Prenc izborio je čak četiri nagrade u samo tri tjedna - preko dva kontinenta. Nakon D&AD-a i European Design Awardsa, na adresu hrvatskog Studija stigla je i nagrada američkog Dieline Awards za projekt “Istriana”.
Studio Tumpić/Prenc brojnim se nagradama plasirao u sam vrh kako europskog, tako i svjetskog dizajna.
Studio Tumpić/Prenc već je osvojio brojne europske nagrade za dizajn
Na European Design Awards dizajn kataloga Studija Kappo nagrađen je broncom, dok je zlato osvojila signalizacija bazena u Rovinju, projekt koji je prepoznat i na IIID Award, te je također finalist u Communication Arts natječaju. Projekt dizajna pakiranja maslinovog ulja “Istriana” je pak nagrađen na D&AD-u, kao i na recentnom američkom Dielineu, a rad je također finalist za Pentawards, još jedno cijenjeno svjetsko natjecanje najboljih ambalaža.
Članovi Studija Tumpić/Prenc
Studio Tumpić/Prenc sada je nagrađen i od strane američkog Delinea
Na Dieline Awardsu, svjetskom natjecanju osmišljenom isključivo za dizajn ambalaže održanom proteklog tjedna, dizajn “Istriane” klijenta E Pluribus Unum nagrađen je srebrom u kategoriji hrane, točnije “Začini, ulja i umaci”, što je Studiju Tumpić/Prenc “otvorilo prozor” prema globalnoj publici.
Naime, Dieline već četrnaestu godinu organizira istoimeni internetski magazin, koji godišnje broji više od 7 milijuna jedinstvenih pregleda.
Baš kao što je prošle godine to bio dizajn etikete Vina Šuran, tako sada na ovoj najposjećenijoj i najčitanijoj stranici posvećenoj dizajnu ambalaže stoji “Istriana”, a svoje je mjesto izborila među 1600 prijava iz 26 zemalja svijeta.
Ova nagrada slavi jedinstvene, velike ideje, a upravo je takva ideja koja stoji iza “Istriane”, pretočena u projekt u suradnji s talijanskim tvrtkama Wine & Industrial Packaging i Tipografia Crivellari 1918.
Američki Deline nagradio je dizajn Istriane
Radi se o pomno zamišljenoj etiketi boce koja prikazuje rekonstrukciju raznih fragmenata amfore ponovno spojenih u smislenu cjelinu. Osim toga, jednom položena u kutiju, boca predstavlja srce specifičnog oblika rimske amfore s područja Istre, u kojoj se pohranjivalo i prenosilo maslinovo ulje.
Navedeno naglašava vezu s prošlošću, točnije još u doba Rimskog Carstva, kad je istarsko maslinovo ulje spominjano kao sinonim kvalitete. No, s raspadom Carstva, Istra više nije uživala stečeni ugled, ali se zbog svojih prirodnih uvjeta ponovno vratila na scenu kao jedna od najboljih regija za maslinarstvo u svijetu.
Fragmenti zaboravljenog znanja dali su tako život suvremenom maslinarstvu, baš kao što je to prikazano ovim dizajnom.
Osim toga, narančasti ton terakote posebno je izmiješan za korištenje na pakiranju, a sadrži postotak prave istarske zemlje na kojima tvrtka E Pluribus Unum brine o 3000 ekološki uzgojenih stabala masline.
Dieline svojim natjecanjem podiže svijest o golemoj vrijednosti dobro dizajnirane ambalaže robne marke, a one najbolje kreatore – inovatore u industriji nagrađuje u sklopu HOW Design Live festivala. Ove su godine nagrađeni svoja priznanja primili u Nashvilleu, dok će na stranicama Dielinea ostati kao primjeri budućnosti packaginga.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.