Domaći brend RAW BAG predstavlja novu kolekciju posvećenu – ljubimcima
Raw Bag, hrvatski fashion brand poznat po osebujnim kožnim torbama, još je jednom ujedinio snage s domaćim brendom Sabant, proizvođačem plant-based kože. Ovoga puta riječ je o kolekciji torbi posvećenoj našim najdražima - ljubimcima.
RAW BAG®,domaći brend svjetske estetike, poznat po inovativnom pristupu dizajnu torbi, s ponosom predstavlja najnoviju suradnju sa zagrebačkim brendom Sabant. Ova kolekcija, koja je nastala od materijala na biljnoj bazi, spoj je neodoljive estetike i odgovornosti prema okolišu koji RAW BAG® istražuje od samih početaka postojanja.
Brend RAW BAG odlučio je posvetiti posebnu pažnju veganskim obožavateljima
Dizajnerica Mirjam Krajina, koja nas već godinama oduševljava svojim jedinstvenim kolekcijama, u ovoj je kolekciji odlučila posvetiti posebnu pažnju veganskim i vegetarijanskim obožavateljima RAW BAG® estetike. “Vrijeme je da priznamo do koga nam je uistinu najviše stalo”, izjavila je Krajina, čija je ideja bila stvoriti torbe u obliku svojih najdražih ljubimaca koji ne samo da nude funkcionalnost, već i pričaju priču o prijateljstvu i odanosti.
Nova kolekcija igračaka-torbi inspirirana je predstojećim trendovima vezanim uz popularnost kućnih ljubimaca koja nas očekuje u 2025. godini. Ova neodoljiva i vrlo limitirana rapsodija u rozom nastala je u suradnji s dizajnericom igračaka Leom Vavrom i zagrebačkim brendom Sabant., proizvođačem plant-based kožnatih materijala.
Kolekcija je napravljena je od Sabantova Gin skina™, revolucionarnog materijala koji ova zagrebačka kompanija proizvodi od ostataka iz proizvodnje alkoholnih pića, a donosi potpuno novu dimenziju u svijetu dizajna. Domaći brend Sabant već neko vrijeme surađuje s regionalnim dizajnerima, koji inovativni materijal pretvaraju u umjetnost. Na globalnom tržištu su se pojavili sa svojim Beer skinom™, kožom od piva, a Hrvatskoj predstavili u suradnji upravo s RAW BAGOM®, kada su izradili prvu torbu od piva na svijetu.
Svaka torba iz ove kolekcije ručno je izrađena, te je svaki komad jedinstven i neponovljiv što je jedna od primarnih vrijednosti RAW BAG® brenda.
Sama kampanja osmišljena je kao hommage svim onim „najboljim prijateljima“ ljubimcima koji nas podržavaju i inspiriraju kroz život, a ne možemo ih voditi sa sobom u kino ili kazalište, pa je dizajnerica odlučila napraviti one koje možemo uvijek i svugdje nositi sa sobom. Vizualni identitet kampanje te kreativno vodstvo potpisuje Mirjam Krajina, za fotografije je zaslužna Lara Buljubašić dok je Andrea Jurić prepoznatljivo zaštitno lice nove RAW BAG® kampanje.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.