Kako preživjeti gubitak bliske osobe? Zašto vjerujemo? Može li se biti praktična vjernica i pripadnica lgtbq zajednice? Jesmo li zaista inkluzivni kad su u pitanju osobe s invaliditetom, vjernici i nevjernici? Odgovore na ova i slična pitanja vezana uz duhovnost pokušava odgovoriti novi, zimski broj hrvatskog izdanja najpoznatijeg svjetskog časopisa Elle koji je od na kioscima do ožujka sljedeće godine.
Ana Bulut Križić zvijezda je naslovnice Ellea
Hrvatski Elle i dalje je najdeblje lifestyle izdanje na hrvatskom tržištu – od 260 luksuznih stranica prepunih inspirativnih priča, čak 60 stranica posvećeno je modi, a 200 stranica istražuje VJERU VS. DUHOVNOST te pokušava odgovoriti na pitanje u što i zašto vjerujemo. Junakinje cover price kao i uvijek pažljivo su odabrane: Arijana Lekić-Fridrih, možda najpoznatija solo rider aktivistkinja, koja – unatoč tome što već dvije godine prkosi moliteljima – tvrdi da s kršćanima dijeli mnoge moralne vrijednosti, Lucija Marković koja svoj queer identitet želi spojiti s duhovnim, Greta Grakalić Rački, teologinja koja je na set došla s djetetom, koje je sa svojom suprugom udomila prošle godine, prepuna ljubavi, nježnosti i brige, razumijevanja za sve oko sebe, te zvijezda naslovnice – Ana Bulut Križić, anđeo i inspirativna žena, koja boluje od cerebralne paralize, a želi biti model. Osoba kojoj karte nisu podijeljene u samom startu kao većini nas dokazala je da može biti sve što hoće – i supruga, i majka koja će sa mnom tijekom snimanja podijeliti vrlo tipične frustracije i blagodati majčinstva, i djevojka koja izlazi u klubove, i fakultetski obrazovana žena, pa na kraju – i (role) model.
Vjerujemo u autentičnost
“Želimo li zaista biti inkluzivni? Možemo li? I što nas, zapravo, u tome sprečava i kad su u pitanju osobe s invaliditetom i vjernici i nevjernici? Odgovore smo potražili u našim tekstovima, u fotografijama, među filmovima, pjesmama, sve u želji da ono u što mi u Elleu najviše vjerujemo – autentičnost – bude vaša najveća snaga. Zvijezda Elleove naslovnice Ana se ni u jednom trenu snimanja nije požalila: a kad je konačno i došla na red za snimanje, i stala, uz napor koji osoba koja nema takvu vrstu fizičkog izazova ne može ni zamisliti, na zamišljeno mjesto, uspravno, mirno, shvatili smo da ispred nas stoji nevjerojatna snaga, ali i talent – baš za modeling. Ana će kasnije našoj novinarki ispričati kako se cijeli život bori s predrasudama; od trena kad je upisala fakultet do danas, kad ljudi pretpostavljaju da ona nije Tomislavova supruga jer teže hoda; iako je mlada i prelijepa i prepametna; ljudi pretpostavljaju da mu je sestra ili prijateljica prema kojoj je posebno dobar. Pretpostavljaju i da Ana nije majka svom sinu, kojeg obožava kao i sve mame svoju djecu, ali koji ju i izluđuje. Ana govori na panelima, aktivna je u svim zajednicama kojih je odabrala biti dio: ona je ekonomistica, stručna suradnica za teme osoba s invaliditetom, hodočasnica, vjernica, putnica, ljubiteljica filma i- model. Njezino lice, da, ima onaj IT faktor, onaj je ne sais quois, pred kojim se i fotografi i umjetnici klanjaju, a njezina buduća karijera, u koju ne sumnjamo, odgovorite će na pitanje je li moda doista spremna biti inkluzivna.”, ističe glavna urednica Ellea Jelena Veljača, dodajući da je novi broj naravno prepun mode, novih trendova, beauty savjeta I priprema za partyje i uživanje u najljepšem dobu godine. Osim toga, autorice Ellea, poput Zrinke Pavlić, Ane Pecotić, Rajne Racs, donose i tekstove o tome što nam znače novogodišnje odluke, kako su se simboli kršćanstva transformirali u modne dodatke, kako se moda nosi s pojavom umjetne inteligencije, zašto je Tajland i dalje omiljeno odredište trendesetera, koja su it mjesta za ovogodišnje skijanje te što zvijezde otkrivaju u 2025.godini.
Odabirom trendova, priča, intervjua, glazbe, događanja, kozmetike, namještaja, hrane, Elle i ove zime pokreće vašu unutarnju kreativnu silu!
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.