
Moćne žene nose kravate: Pogledajte kako je Zagreb postao središte najjačeg modnog trenda sezone
Kravata, jedan od najsnažnijih simbola stila i identiteta, ove se sezone vraća u velikom modnom luku – ali s novim predznakom.
15 prosinca 2025

Renomirani talijanski brend Yamamay oduševio je sve prisutne na modnom druženju održanom na adresi Ilica 16, gdje je predstavio novu božićnu kolekciju uz prisustvo brojnih poznatih uzvanika.
U svečanom i blagdanskom ozračju, nedavno otvorena Yamamay trgovina u samom centru Zagreba postala je središte okupljanja brojnih poznatih osoba, influencera i ljubitelja mode. Posebno osmišljeno božićno druženje pružilo je idealnu priliku za predstavljanje nove božićne kolekcije za 2024. godinu koja je oduševila okupljene. Aktualna blagdanska kolekcija savršeno spaja sofisticiranost, udobnost i dašak glamura, utjelovljujući duh blagdana u tradicionalnim bojama najljepšeg doba godine.

Poznate osobe poput pjevačice Maje Šuput, stilista Marka Grubnića, glumca Fabijana Pavla Medvešeka i voditeljice Ive Šarić, kao i utjecajni influenceri Ismael Hadžić, Martina Filić i Niko Čuturić, uživali su sinoć u prigodno uređenom prostoru novootvorene Yamamay trgovine, ukusnim zalogajima i posebnom glazbenom programu, a svatko od njih pronašao je nešto za sebe, kao i inspiraciju za darivanje svojih najmilijih povodom nadolazećih blagdana.

Kako bi proslavio čaroliju i očaravajuću atmosferu blagdanskog razdoblja, brend Yamamay je kreirao božićnu kolekciju dizajniranu za svačiji ukus i potrebe, s mnoštvom odjeće i dodataka koji su savršeni za darivanje, ali nošenje tijekom ove slavljeničke sezone.

Blagdanska kampanja je smještena u Grand Hotel, posebno ukrašen za blagdane. Vratar otvara vrata i tada počinje magija: grupa djevojaka spremna je za božićnu zabavu, sretna obitelj se zabavlja, mladić se dopisuje s nekim posebnim, a djevojka otvara poklon koji je upravo dobila. Yamamay je ove godine lansirao božićnu kolekciju inspiriranu čarobnom atmosferom blagdanskog razdoblja. Kolekcija donosi profinjene komade donjeg rublja u crvenoj i crnoj boji, simbolizirajući ljubav i seksepil, uz dodatak toplih pidžama s razigranim motivima za cijelu obitelj te dodataka poput toplih čarapa i papuča bez kojih je zimska sezona jednostavno nezamisliva.

Božićna kolekcija sada je dostupna u svim Yamamay trgovinama diljem Hrvatske i na web stranici www.yamamay.com. Sve novosti vezane uz brend pratite na službenom Instagram profilu.


Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025