HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U svečanom i blagdanskom ozračju, nedavno otvorena Yamamay trgovina u samom centru Zagreba postala je središte okupljanja brojnih poznatih osoba, influencera i ljubitelja mode. Posebno osmišljeno božićno druženje pružilo je idealnu priliku za predstavljanje nove božićne kolekcije za 2024. godinu koja je oduševila okupljene. Aktualna blagdanska kolekcija savršeno spaja sofisticiranost, udobnost i dašak glamura, utjelovljujući duh blagdana u tradicionalnim bojama najljepšeg doba godine.

yamamay

Božićni shopping najdraža je aktivnost domaćih celebova

Poznate osobe poput pjevačice Maje Šuput, stilista Marka Grubnića, glumca Fabijana Pavla Medvešeka i voditeljice Ive Šarić, kao i utjecajni influenceri Ismael Hadžić, Martina Filić i Niko Čuturić, uživali su sinoć u prigodno uređenom prostoru novootvorene Yamamay trgovine, ukusnim zalogajima i posebnom glazbenom programu, a svatko od njih pronašao je nešto za sebe, kao i inspiraciju za darivanje svojih najmilijih povodom nadolazećih blagdana.

yamamay

Kako bi proslavio čaroliju i očaravajuću atmosferu blagdanskog razdoblja, brend Yamamay je kreirao božićnu kolekciju dizajniranu za svačiji ukus i potrebe, s mnoštvom odjeće i dodataka koji su savršeni za darivanje, ali nošenje tijekom ove slavljeničke sezone.

yamamay

Marko Grubnić i Maja Šuput znaju gdje su najbolje cijene

Blagdanska kampanja je smještena u Grand Hotel, posebno ukrašen za blagdane. Vratar otvara vrata i tada počinje magija: grupa djevojaka spremna je za božićnu zabavu, sretna obitelj se zabavlja, mladić se dopisuje s nekim posebnim, a djevojka otvara poklon koji je upravo dobila. Yamamay je ove godine lansirao božićnu kolekciju inspiriranu čarobnom atmosferom blagdanskog razdoblja. Kolekcija donosi profinjene komade donjeg rublja u crvenoj i crnoj boji, simbolizirajući ljubav i seksepil, uz dodatak toplih pidžama s razigranim motivima za cijelu obitelj te dodataka poput toplih čarapa i papuča bez kojih je zimska sezona jednostavno nezamisliva.

yamamay

Božićna kolekcija sada je dostupna u svim Yamamay trgovinama diljem Hrvatske i na web stranici www.yamamay.com. Sve novosti vezane uz brend pratite na službenom Instagram profilu.

yamamay


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025