Preko 120 hrvatskih dizajnera i proizvođača svojim će proizvodima podržati dobrotvornu akciju pod nazivom “Dizajneri sa srcem”. Ovu dobrotvornu akciju, već šestu godinu zaredom, organizira Udruga Ljubav na djelu, a ove će se godine održati 7. i 8. prosinca u trgovačkom centru “Point” u Zagrebu.
Glavni je cilj udruge pomoć i potpora djeci i roditeljima djece koja se liječe na hematooonkološkom odjelu u sklopu Klinike za dječje bolesti Zagreb u Klaićevoj ulici. Također, Udruga pomaže i pri rehabilitaciji djece tijekom i nakon liječenja te psihološkim problemima s kojima se suočava ova najosjetljivija i najranjivija skupina u našem društvu.
Kao organizatori, iznimno smo ponosni što smo i ove godine okupili velik broj hrvatskih dizajnerskih imena i proizvođača koji su prepoznali rad Udruge i vrijednost ovakve akcije za svu oboljelu djecu te donirali svoje proizvode. Posjetitelji će zasigurno moći pronaći nešto za sebe ili svoje najbliže, a među mnogobrojnim dizajnerima i proizvođačima koji su podržali akciju su: Iris Fashion, Igor Galaš, Andrea Zvono, Miko Fashion, Immortella, Destilerija Aura, Skintegra, Cannella, My lovely bag, Milena Rogulj, MML Design, Martina Herak, Lykke, Garderoba i mnogi drugi. Zahvaljujući donatorima, na rasprodaji će se moći pronaći široka ponuda raznolikih proizvoda kao što su odjeća i obuća za odrasle i djecu, torbice, modni dodatci, nakit, ručno rađena kozmetika i sapuni, vina i likeri te razni dekorativni predmeti poput ukrasa za dom, šalica i svijeća.
Blagdani su vrijeme kada je zajedništvo najvažnije. Pokažimo kako, zajedno, čak i malim gestama, možemo učiniti puno i donijeti nadu u živote onih koji se suočavaju s izazovima. Pridružite se našoj akciji i svojim doprinosom pružite podršku hrabroj djeci koja se bore s teškim bolestima te njihovim roditeljima koji svakodnevno prolaze kroz teške trenutke. Vaš doprinos može biti iskra nade koja će im pomoći u ovoj borbi.
Prvo izdanje Sjever media & design festa, koji se 24. i 25. travnja održava na Sveučilištu Sjever u Koprivnici, uspješno je započelo danas, okupivši gotovo tisuću gostiju, studenata i stručnjaka iz svijeta dizajna, medija i kreativnih industrija. Festival, koji se odvija pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija, Grada Koprivnice i Googlea, privukao je vodeće stručnjake, dizajnere, medijske profesionalce i kreatore, a program obuhvaća brojne panele, predavanja i radionice koji slave kreativnost i sadržaj s pečatom.
U utorak 29. travnja u terminu od 23:15 sati na Prvom programu Hrvatske televizije (HRT– HTV1) pogledajte posljednju epizodu ove sezone emisije „Razgovor s razlogom“ urednice i voditeljice Morane Kasapović.
David Peranić jedini je hrvatski stručnjak za digitalni marketing koji je dobio priliku gostovati na HeroConf & BrightonSEO - središnjem europskom događanju koje svake godine okuplja vodeće profesionalce iz svijeta digitalnog oglašavanja i SEO industrije.
Jedan od najuspješnijih filmova prošle godine „Konklava“ možete ekskluzivno ponovno pogledati od 24.4. do 7.5. u CineStaru i ostalim kinima u distribuciji Blitz filma.
Sa svojih 100 godina u 2025., Esplanade ostaje simbol zagrebačke elegancije, otpornosti i zajedništva. Od svojih veličanstvenih početaka do dinamične sadašnjosti, hotel Esplanade dokazuje da neke stvari s godinama doista postaju sve bolje.
L'Oréal Grupa objavila je da su sve njezine operativne lokacije u Europi, odnosno tvornice, distribucijski i istraživački centri te uredi, uključujući i ured u Hrvatskoj, prešle na 100% korištene energije iz obnovljivih izvora. Ovaj važan korak dio je L'Oréalove strategije održivosti i ambicioznih planova do 2030. godine. Europa ima važnu ulogu u globalnom poslovanju kompanije, s 19 od ukupno 38 tvornica, od kojih se 11 nalazi u Francuskoj.
Dan planeta Zemlje nosi snažnu poruku i podsjetnik je svima nama: naš odnos prema planeti oblikuje našu budućnost. Važno je da se ne zadržimo samo na riječima već donesemo male svakodnevne odluke koje stvaraju kolektivni efekt. Klimatske promjene, gubitak bioraznolikosti i prekomjerno korištenje resursa zahtijevaju naše djelovanje. Dan planeta Zemlje zato više nije samo datum – on je snažan podsjetnik da je promjena nužna.