Hrvatski premium brand damastnih stolnjaka i posteljina Merla i poznati hrvatski umjetnik te flower artist Saša Šekoranja, udružili su snage u prvoj Merla by Saša Šekoranja kolekciji pod nazivom Puna vreća sreće. Glavni motiv ove limitirane kolekcije vrhunskih stolnjaka, nadstolnjaka, ukrasnih jastučića, salveta, posuđa i torbi je nar koji je simbol radosti ovog predblagdanskog doba. Radi se o prirodnom nastavku suradnje Merle i Saše Šekoranje, koja je započela zajedničkim radom na najboljim hrvatskim eventima.
Odnos Merle i Saše Šekoranje spoj je kreativnosti i kvalitete – Šekoranjinih inspirativnih umjetničkih vizija i Merline stručnosti u izradi vrhunskog damasta, a rezultirao je kolekcijom koja predmete za kućanstvo transformira u umjetnička djela.
“Htio sam kreirati jako tradicionalan Božić, dakle prije svega upotrijebiti crvenu boju, a nar je simbol raskoši, plodnosti, bogatstva, i ostalog što je tipično za Božić. Uzeo sam motive nara i povezao ih na jedan tradicionalni način s narodnim vezom koji je prisutan u posavskoj nošnji, i zapravo sve skupa donio na svoj način”, izjavio je Saša Šekoranja.
Kreirana s pažnjom prema svakom detalju, Puna vreća sreće nije samo serija stolnih dekoracija; ona je umjetnička kolekcija koja unosi duh radosti u svaki trenutak okupljanja za stolom. Kroz ovaj projekt, Merla i Saša Šekoranja stvorili su proizvode koji nadilaze funkcionalnost i postaju estetski izričaj za sebe. Kolekcija evocira osjećaj svečanosti, no istovremeno je dovoljno univerzalna za svakodnevnu upotrebu.
Posebna je pozornost posvećena izboru vrhunskih materijala i tehnici bojanja, kako bi svaki proizvod zadržao specifičan umjetnički potpis Saše Šekoranje. Materijali su odabrani tako da zadovolje Merline visoke standarde, što uključuje otpornost i trajnost, ali i posebne tehnike bojanja kojima se očuvala autentičnost Šekoranjinih poteza kistom.
“Za nas u Merli, ova suradnja sa Sašom Šekoranjom nije samo još jedan projekt – to je prilika da stvaramo predmete koji će unijeti radost u domove i oplemeniti svaki trenutak. Vjerujemo da stolnjak može biti puno više od običnog tekstilnog predmeta; može postati umjetničko djelo, a ova kolekcija to savršeno utjelovljuje”, izjavio je Mario Popić, izvršni direktor Tvornice tekstila Trgovišće.
Kolekcija Puna vreća sreće slavi ljepotu koja može obogatiti i najobičnije trenutke, slaveći svakodnevne rituale kao posebne prigode, a Merla i Saša Šekoranja su se pobrinuli da Puna vreća sreće bude kolekcija koja će trajati, prateći obiteljske obroke, prijateljska okupljanja i posebne trenutke tijekom godina.
Kolekcija je dostupna u Merla trgovini u Teslinoj ulici ili na www.merla.hr.
Premium tekstil koji je osvojio svijet
Merla je maloprodajni brend Tvornice tekstila Trgovišće koja već 100 godina proizvodi premium posteljinu i stolno rublje za neke od najboljih hrvatskih i svjetskih hotela, resorta i restorana. Klijenti ih cijene zbog kvalitete posteljine i stolnog rublja, lakog održavanja i činjenice da je sav tekstil na izgled i opip isti i nakon više godina profesionalnog korištenja. U samo nekoliko godina postojanja kao maloprodajni brend, Merla je svojom damastnom posteljinom i stolnjacima vrhunske kvalitete unijela dašak luksuza najboljih hotela i restorana u brojne hrvatske domove.
Na svjetskoj sceni dizajna ambalaže malo je trenutaka koji istinski oduzimaju dah – a jedan od njih upravo se dogodio. Studio Tumpić/Prenc, kreativni dvojac poznat po inovativnim vizualnim identitetima, ponovno je zablistao, ovog puta na najprestižnijem svjetskom natjecanju za dizajn ambalaže – Pentawardsu. Njihova kreacija za liniju ekstra djevičanskih maslinovih ulja Famìa nije samo osvojila srebro, nego i srca međunarodnog žirija, svrstavajući Rovinj i Hrvatsku među najzvučnija imena globalne dizajnerske scene.
Postoje priče koje se ne dogode preko noći. One zriju godinama, tiho u pozadini života, dok ne dođe trenutak da se ispišu vlastitim rukama. Takva je priča Kristine Bradač Radić – bivše manekenke i dizajnerice interijera koja je nakon desetljeća u kreativnom svijetu odlučila poslušati glas koji nikada nije prestao postojati.
Split od sada ima novu gastro destinaciju koja pomiče granice – dobrodošli u Alloru, modernu mediteransku brasserie na adresi Poljička cesta 28a. Ovdje se mediteranska tradicija susreće sa svjetskim trendovima, a svaka posjeta postaje više od obroka – to je iskustvo, druženje i pravi hedonistički užitak.
U svijetu u kojem telefon više nije samo alat nego i produžetak osobnosti, Apple je tiho progurao modni dodatak koji bi mogao postati prava street style opsesija. Crossbody strap, dodatak osmišljen za najnoviju iPhone 17 obitelj, izgleda kao sitnica, ali mijenja cijelu dinamiku odnosa prema telefonu: od komada tehnologije do modne izjave koja se nosi preko tijela poput dizajnerske torbice.
Jesen u Zagrebu donosi svjež dah dizajna – i to u potpuno novim nijansama! Vitra ponovno pomiče granice, predstavljajući novu paletu boja Eames kolekcije koja spaja autentičnost, suvremenost i dugovječnost. Ovaj kultni dizajn dobiva neočekivane kombinacije koje će vaš dom ili ured pretvoriti u mjesto koje diše elegancijom i stilom.
U svijetu luksuznih parfema, gdje se mirisi često stapaju u anonimne bočice, postoji jedan brend koji se ističe – The House of Oud. Njihove bočice nisu samo posude za miris; one su mala umjetnička djela koja svojim dizajnom pomiču granice estetike i funkcionalnosti.
Zagreb ovog rujna postaje prava meka za ljubitelje dizajna i kreativnih inovacija – dvanaesto izdanje Zagreb Design Weeka od 9. do 21. rujna otvara vrata svoje bogate izložbene priče u prostorima Jadran filma i odabranim partner lokacijama u centru grada. Prvih šest dana posjetitelji će imati priliku razgledati čak petnaest izložbi iz Hrvatske, Španjolske, Slovenije, Njemačke, Švicarske, Italije i Meksika, što jasno pokazuje kako ZGDW i dalje potvrđuje status međunarodne platforme kreativnosti.
Ako vam je posljednjih dana Instagram ili Pinterest konstantno servirao iste fotografije interijera s masivnim, elegantnim zrcalima u glavnoj ulozi, niste jedini. Radi se o novom trendu koji je osvojio zaljubljenike u uređenje prostora, a dobra vijest je da su napokon dostupna i kod nas – i to upravo ova dva modela koja već imaju status kultnih komada.