U subotu, 26. listopada 2024., u Zagrebu je održana posljednja konferencija u ovogodišnjem ciklusu ‘Zdrava mama, sretna beba‘, organizirana u suradnji tvrtke Populus-duo i udruge Europa Donna Hrvatska. Nakon što su uspješno održane u Varaždinu, Rijeci i Zadru, završno izdanje u Zagrebu ponovno je izazvalo veliki interes trudnica i dojilja te potvrdilo važnost ovakvih događanja i opravdalo reputaciju konferencije za koju se uvijek traži mjesto više.
Sudionice su imale priliku čuti odgovore na mnoga pitanja koja su ih mučila tijekom trudnoće ili nakon poroda, a stručnjaci iz područja pedijatrije, nutricionizma, kineziologije, psihologije i citologije dijelili su svoje znanje o ključnim temama:
prvi kontakt mame i bebe, dojenje na zahtjev ili prema rasporedu, dohrana, prehrana dojilja,
tehnike dojenja i prevencija mastitisa,
nutritivna vrijednost majčinog mlijeka, prehrana dojilja i dohrana beba,
položaji dojenja, kralježnica i dijastaza trbušnih mišića, povratak u formu nakon poroda,
postporođajna depresija i dojenje, psihičko zdravlje majke i dojenje u javnosti,
važnost samopregleda dojki i redovitih pregleda u ranom otkrivanju raka dojke.
Ova besplatna edukacija pružila je neprocjenjivu podršku budućim i novopečenim majkama, posebno onima koje su po prvi puta preuzele tu ulogu. U izravnom razgovoru s vodećim stručnjacima, sudionice su dobile korisne informacije i savjete koji im pomažu da se osjećaju sigurnije u izazovima majčinstva.
Konferencija ‘Zdrava mama, sretna beba‘ još jednom je dokazala svoju važnost kao nezaobilazni događaj za trudnice i dojilje diljem Hrvatske. Organizatori su izrazili zadovoljstvo velikim odazivom te najavili novi ciklus za 2025. godinu, koji će donijeti još više korisnih informacija i podrške za buduće majke.
Završetkom ciklusa u Zagrebu, ovaj edukativni događaj potvrđuje važnost osvještavanja o zdravlju trudnica i dojilja, omogućujući im kvalitetnu pripremu za najvažniju ulogu u životu – majčinstvo.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.