Priča o brendu MLaf započela je pred nešto više od godinu dana i to kao hobi, odnosno potreba da se slobodno vrijeme iskoristi na lijep, kreativan način, a usput i obogati vlastiti dom posebnim dekoracijama. Nakon što je shvatila koliko zapravo uživa u stvaranju mirisnih svijeća od prirodnog voska i dekorativnih predmeta od visokokvalitetnog i netoksičnog gipsa, Marina Azinović, vlasnica brenda MLaf pokrenula je mali kućni kreativni studio . Na ideju neobičnog imena brenda, Marina je došla tako što je spojila inicijal svog imena M, te uspomenu na ljubimca po imenu Olaf.
U šarolikoj ponudi studija MLaf možete pronaći dekorativne svijeće, bukete i boxeve od prirodnog voska, razne ručno izrađene vaze od gipsa, podloške za nakit te posudice raznih oblika. Inspiraciju ova kreativna Pažanka crpi iz različitih izvora, od vlastitog doma, pa od kraja u kojem je odrasla, okružena kreativnim roditeljima. Ljubiteljica je minimalizma, nježnih boja i svedenih linija što se na najljepši način odrazilo na njenom radu. Materijali s kojima radi su održivi, dugotrajni i zdraviji od ponude koju je moguće pronaći u serijskoj proizvodnji. Sojin vosak koji se koristi u potpunosti je netoksičan, ne otpušta čađu i gori sporije od parafina, što produžuje vijek gorenja ukrasne svijeće. Posvećenost brenda MLaf ekologiji ogleda se i činjenici da sve dekoracije i svijeće dolaze u vrećicama od 100 % pamuka koje sami šiju u maloj kućnoj radinosti, kao i što ručno izrađuju gipsane kutije za svoje Božur BOXeve.
Ono po čemu je studio MLaf postao poznat buketi su voštanih božura, nakon čega je ponuda proširena cvjetnim buketima u gipsanoj vazi, te naposljetku i Božur BOXevima koji su sada njihov najpoznatiji i najprodavaniji proizvod. Svaki je cvijet u buketu je sam po sebi unikatan, a klijenti imaju mogućnost odabira boje i mirisa, kao i natpisa po želji. Ideja je da pratiti trendove, ali i oblikovati ih kako ne bi gubili na autentičnosti. „Često se dogodi da nam klijenti sami traže nešto prema svojoj želji a zatim to postane naš vrlo traženi proizvod. To nam govori i da smo se stilski pronašli i s tržištem koje nas je prepoznalo. Smatramo da mali brendovi ručne izrade uvijek imaju svoju publiku koja prepoznaje njihovu vrijednost u odnosu na masovnu serijsku proizvodnju“ rekla nam je Marina Azinović.
„Radujemo se svakom narednom danu, mjesecima i godinama koje nas čekaju i nadamo se našem širenju kapaciteta i otvaranju našeg malog studija u kom će kupci moći vidjeti i fizički kupiti naše proizvode, a trenutno smo fokusirani na izradu božićnih dekoracija“ otkrivaju nam iz MLaf studija, a ako je suditi po onom što smo vidjeli, u MLaf studiju, očekuje nas jedan nježni, bijeli Božić. Divni ukrasi poput malog gipsanog bijelog bora koji je zapravo svijećnjak, voštane kugle za bor, male bijele kućice, duhoviti mali svjećnjaci s likom Snješka ili bijeli Božur BOX ukrašen elegantnom crvenom mašnom, pretvorit će svaki dom u božićnu bajku, a sigurni smo da bi se baš svatko razveselio mirisnom MLaf poklonu pod borom.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Inspirirana sjećanjima na djetinjstvo, nova Merla kolekcija „Veselite se jako!“ spaja vrhunski damast, crvene detalje i blagdanski ugođaj, a uz stolnjake i posteljinu donosi i ukrasne dodatke za elegantan blagdanski dom.
U Mesničkoj ulici, u samom srcu Zagreba, otvorio se prostor koji već na prvi pogled mijenja ritam grada i poziva na usporavanje, na dah ljepote i dodir estetike. Melograno concept store galerija novo je utočište luksuza, umjetnosti i bezvremenskog dizajna, mjesto u kojem se svaka stvar doima kao pažljivo odabrano zrno u raskošnom plodu nara.
Nevidljive kuhinje postaju jedan od najtraženijih trendova u uređenju doma za 2026. godinu. Minimalističke, funkcionalne i estetski nenametljive, savršeno se uklapaju u koncept suvremenog stanovanja gdje se granice između kuhinje i dnevnog boravka brišu. Cilj je da prostor odiše elegancijom i skladom, bez „vizualne buke“ koju obično stvaraju otvorene radne površine, uređaji i mnoštvo detalja.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.