Biograd na Moru priprema poslasticu za sve ljubitelje mode
Nakon izvanrednog uspjeha prve modne platforme, projekt ModernA vraća se u Biograd na Moru s još jednom spektakularnom modnom karavanom. Ovaj put događaj će ugostiti poznata dizajnerska imena, a sve će se odvijati u predivnom ambijentu Bure centra. U organizaciji ovog događaja ponovno se ističe kreativni dvojac, Alen Ljubić i Anita Maričić, koji su projekt uzdigli na vrhunsku razinu mode i elegancije.
U razgovoru s organizatorima otkriveni su neki detalji koji će oduševiti sve ljubitelje mode. Na ovogodišnjoj platformi ModernA najnovije kolekcije za jesen/zimu 2025. predstavit će renomirani hrvatski dizajneri kao što su Ivan Alduk, DeLight, Natalija Smogor, Jet Lag, Charm&S, BiteMyStyle by Zoran Aragović, te posebno gostovanje Atelier Igora Todorovića iz Srbije. Organizatori su izrazili zadovoljstvo što dovode neka od najvećih imena modne scene u Dalmaciju, čime pružaju priliku modnim entuzijastima da uživaju u jedinstvenim kreacijama svojih omiljenih dizajnera.
Projekt ModernA započeo je sasvim spontano u Zagrebu početkom prošle godine kada su Alen i Anita odlučili stvoriti najveći modni događaj u Dalmaciji. Njihova je ideja bila ponuditi platformu koja bi putovala diljem Hrvatske, omogućujući građanima da upoznaju domaće dizajnere i promoviraju hrvatski dizajn, uz poseban naglasak na uključivanje međunarodnih gostujućih imena. „Anita je bila prva koja je izjavila da vjeruje u nas i da nas dvoje možemo organizirati spektakl kakav Dalmacija zaslužuje, jer na ovim prostorima ne postoji ništa slično“, prisjeća se Alen Ljubić.
Projekt ModernA oživio je domaću modnu scenu
Projekt su prepoznale i lokalne institucije, uključujući Zadarsku županiju, koja je organizatorima pružila veliku podršku. „Podrška koju smo dobili daje nam dodatni vjetar u leđa da nastavimo razvijati ovaj projekt. Veliko zanimanje za pozivnicama je očito, a očekujemo oko 600 uzvanika“, ističu organizatori, izražavajući ponos i zahvalnost zbog odaziva. ModernA nudi kvalitetu, autentičnost i dugoročnu vrijednost, stvarajući prostor gdje će dizajneri moći prikazati svoje najnovije kolekcije.
Vizualni identitet kampanje krasi prekrasna Monika Vojvodić, a za upečatljive fotografije zaslužna je Danijela Pedišić. Uz eminentne modne dizajnere, jedan od izlaza na pisti bit će posvećen najnovijim kolekcijama sunčanih naočala optike Visus, koja će predstaviti svoju kolekciju za jesen/zimu 2025. Organizatori su osigurali savršenstvo u svakom segmentu – od produkcije, rasvjete, rekvizita do glazbenih gostiju. Za nezaboravno iskustvo iza kulisa zadužena je Slađana Divjak, ključna figura koja održava sve aspekte produkcije pod kontrolom.
Modni modeli koji će nositi kreacije dolaze iz renomirane agencije Talia, dok će za njihov savršeni izgled biti zaduženi vrhunski make-up artisti iz CHIX Threading bara, koristeći proizvode talijanskog brenda Collistar, dostupnog u parfumerijama Muller. Za savršenu njegu kože svih modela pobrinut će se eksperti za njegu kože iz Dermalogice.
Modna pista projekta ModernA bit će impresivna, dugačka 50 metara, s eklektičnim stilom koji spaja avangardne elemente s klasičnim i futurističkim detaljima. Posjetitelji će također imati priliku uživati u ekskluzivnoj prezentaciji automobila zahvaljujući suradnji s RB Autokućom, koja će na ovom događaju predstaviti Renault Rafale E-Tech full hybrid model.
Svi ljubitelji mode mogu očekivati spektakularan događaj koji će zasigurno postati nezaobilazna točka na kalendaru modnih događanja u Dalmaciji.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.