Juno, brend nakita koji je osnovala Anita Dujić Broadfoot od 2016. godine oduševljava ljubitelje nježnog, suptilnog dizajna. Dosljedan bezvremenskoj klasici, pod krilaticom manje je više, Juno nakit odiše jednostavnošću, koja nam lišavanjem od svega što odvraća pozornost daje priliku da se usredotočimo na na istinsku bit stvari.
„Godinama se slatkovodni biseri provlače kroz naše kolekcije, pa smo ih zadržali i u ovoj sezoni i to u više varijanti i oblika. Ono sto je novitet je žad kojeg smo prvi put koristili i pretočili ga u ogrlicu u kojoj smo se poigrali veličinama i omjerima“ otkrili su nam iz Juno brenda. Žad, poludragi kamen zbog svojih je harmoničnih osobina cijenjen kao kamen mira i ljubavi, a simbolizira nebo, zemlju i čovjeka.
Juno BASIC kolekcija za jesen zimu 2025. je i ovoga puta napravljena u srebru i u pozlati, uz bisere i poludrago kamenje.
Uskoro stižu i noviteti u Juno CHI liniji izrađenoj od materijala kao sto su zlato, dijamanti i drago kamenje, a svaki komad se izrađuje ručno s velikom pažnjom na detalje.
Juno nakit možete pronaći na web shopu www.junostudio.co te u concept dućanima Estilo, Kawa, Trogir experience, Sole Luna, Artisan, te Limun studio.
Kultni brend nakita Borboleta predstavio je najnoviju kampanju za ekskluzivnu Atelier kolekciju. U glavnoj ulozi je mlada glazbenica i trendsetterica Nika Turković. Ovo je prvi put da se na hrvatskom tržištu pojavljuje kolekcija luksuznog niche artisan nakita koji karakterizira umjetnička preciznost obrade plemenitih materijala kao što su zlato, dijamanti, biseri i drago kamenje.
Čast da zatvori posebno izdanje najpoznatijeg modnog događaja u Hrvatskoj pripala je Kseniji Vrbanić, osnivačici modnog branda XD XENIA DESIGN. Treća i posljednja večer Bipa FASHION.HR-a tako je bila u znaku elegantnih, moćnih i suvremenih žena – onako kako ih ova doajenka vidi već 39 godina svog stvaralaštva.
Druga modna večer na Zagrebačkom velesajmu transformirala je modnu pistu u imaginarnu plovidbu morem, gdje su mornarski motivi i duh avanture vladali scenom.
Moda nije samo odjeća – ona je priča, emocija, sjećanje utkano u svaki šav. Vicko Racetin to je besprijekorno dokazao svojom novom muškom ready-to-wear kolekcijom, koja nadilazi granice običnog odijevanja i postaje modna interpretacija uspomena. Ova kolekcija nije puki vizualni dojam; ona je hommage djetinjstvu, ljetima uz more, mirisu soli i zvuku valova, reinterpretirana kroz suvremeni dizajnerski jezik.
Modna platforma ModernA, prestižno modno događanje koje spaja vrhunske dizajnere i ljubitelje mode stiže u grad Zadar gdje će se održati 15. travnja u predivnom prostoru Zadar Cruise Porta. Ovaj treći po redu modni događaj okuplja deset renomiranih dizajnera iz Hrvatske i inozemstva, koji će ekskluzivno predstaviti svoje najnovije kolekcije za proljeće/ljeto 2025.
Helen Kelen još jednom je potvrdila status jedne od najintrigantnijih dizajnerica nove generacije, oduševivši okupljene sofisticiranom igrom minimalističkih krojeva i prozirnih slojeva koji su njezinim komadima udahnuli dojam višedimenzionalnosti.
Jelena Geštakovski, talentirana dizajnerica iza brenda y/GIA, svojom najnovijom kolekcijom "Zlatne" vraća nas u rane 2000-te, istražujući fenomen "prevare" hrvatskog društva i propitujući statusne simbole srednjeg staleža.