KLISAB, uspješan domaći prêt-à-porter brend kojeg vode dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić, otvorit će vrata svog prvog i među poklonicima njihovog dizajna dugo iščekivanog dućana sljedeći tjedan. Ovaj upečatljiv butik smjestio se u šarmantnom Obrtničkom prolazu, na adresi Masarykova 18, mikrolokaciji u najstrožem centru Zagreba već poznatoj kao točka sjecišta umjetnosti, dobre kave i čokolade. On će biti ne samo mjesto za kupovinu domaće mode već i, prema riječima samih dizajnera, prostor za druženje u salonskom ozračju. Otvaranjem dućana željeli su, nastavljaju, svim zainteresiranima olakšati isprobavanje KLISAB odjeće, a redovitim dropovima bestselera iz ranijih kolekcija i komadima u ograničenim edicijama limitiranim na in-store distribuciju, žele dati povod za redovne i spontane posjete.
KLISAB storeFOTO: John Pavlish
Interijer je u suradnji s dizajnerima oblikovao stalni suradnik brenda, producent Nikola Beban. „Već u prvom briefu složili smo se oko dvije odrednice“, kaže Beban. „Prva je da prostor ne želimo dekorirati, raditi od njega nešto što on nije, a druga je sklonost tome da sve što u prostor unosimo bude izrađeno lokalno“. Tako su štenderi za odjeću ručni rad bravara Enesa Karamehmedovića, a među njima posebnu pažnju privlači onaj centralni koji izgleda kao dječjom rukom savijena željezna šipka, interno nazvan „spajalica“. Ormar je rad Stjepana Čanađije, a zanimljivost je da mu ovo nije prvi angažman na realizaciji modnih dućana. Među klijentima koji su ga prepoznali je i britanski Burberry za kojeg je Čanađijnim radom opremljeno preko 30 lokacija u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi. U KLISAB dućanu izradio je minimalistički ormar s otvorenim policama presvučen hrastom, toplom bojom drva koja uokviruje izloženi asesoar brenda.
KLISAB storeFOTO: John Pavlish
Pored lokalnih majstora, u oblikovanju interijera su sudjelovali i izabrani autori. Skulpturalni pult od paljenog i voštenog drva rad je akademskog kipara Maka Melchera, a svojim brutalističkim izgledom jasno aplicira jednu od temeljnih odrednica KLISAB estetike – dizajn pročišćen od viškova koji nosi dominantan karakter. Pult sačinjen od nepravilno rezanih dasaka pogledu izlaže vlastitu konstrukciju, a tekstura koju kompozicija stvara neizbježno asocira na patchwork, tehniku oblikovanja tekstila koja je kroz kolekcije postala metonim za KLISAB dizajn. Asesoar interijera također je autorski rad. Skulpturalnu vazu koja teži preko 10 kilograma za ovaj je dućan izradila Mirjana Pjevac iz FORMA studija, a kreacija u keramici opisuje organski volumen za koji se može reći da apstrahira oblik ženskog tijela.
KLISAB storeFOTO: John Pavlish
Dominantni element uređenja zasigurno je odvažna upotreba boje. Zidovi, strop i pod tonirani su u jednoličnu nijansu intenzivne plave, boje koja na posjetitelje djeluje istovremeno stimulativno i umirujuće. Izgledno je da će poznavateljima brenda ovakav izbor biti iznenađujuć utoliko što za je KLISAB odjeću karakteristična paleta redovito u spektru prirodnih i zagasitih nijansi. Međutim, tim se odlučio na samouvjerenu koloraciju kako bi interijeru dali dojmljiv atribut i boravak u dućanu transponirali u intenzivno vizualno iskustvo. Istovremeno, izbor se pokazuje uspješnim utoliko više što, osim što uređenju daje snažan karakter, istovremeno komplementarno ističe izloženi dizajn prema kojem se pozicionira kao fotogenična pozadina. Kao finalni element iznad centralnog pulta izložen je sezonski vizual brenda izrađen u formi oversized fotografije, nehajno pričvršćen samoljepljivom trakom direktno na zid, sugerirajući efemernost kolekcija i neopterećenost koja se prepoznaje u svemu što KLISAB potpisuje.
KLISAB storeFOTO: John Pavlish
Otvorenje prvog KLISAB dućana podržali su partneri Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater i Estée Lauder.
U vrijeme kada gradska svakodnevica često ostavlja premalo prostora za odmor, Gorski kotar postaje sve privlačnija alternativa onima koji traže jednostavniji ritam i odmor od svakodnevice. Mrkopalj se ističe kao mirno, zeleno i dobro povezano mjesto, a nova kuća Silver House nadovezuje se na te vrijednosti kroz pristup koji spaja udobnost, toplinu i autentičan karakter gorskog kraja. Riječ je o obiteljskom projektu koji je zamišljen kao siguran i ugodan prostor za boravak te kao početna točka za istraživanje prirodnih ljepota koje okružuju ovaj dio Hrvatske.
Nova godina nosi nove tonove, a 2026. slavi nježnost i prozračnost u interijerima. Pantone je za boju godine odabrao Cloud Dancer (11-4201) – bijelu koja nije samo bijela. To je boja zraka u pokretu, smirena, a opet izražajna, koja prostorima daje dah i prostranost, a oku pruža spokoj i jasnoću.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Predsjednica Kreativne Istre i osnivačica Tijare govori nam o transformaciji Istre u međunarodnu destinaciju vjenčanja, snazi kreativnih industrija i emociji koja stoji iza svakog savršeno ispričanog eventa.
Zagrebačka frizerska scena upravo je dobila prostor koji izgleda kao da je stigao iz neke velike svjetske metropole. Raptur 2.0, smješten u Cankarevoj 15, donosi potpuno novo iskustvo ljepote – mjesto gdje se dizajn, umjetnost i frizerska filozofija stapaju u jedan doživljaj.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.