HELLO
HELLO! #HelloItsMe

CEO i vlasnik Sanlorenza, Franz Schillinger, najavio je da će tijekom festivala biti predstavljene brojne nove jahte, uključujući modele SP 92 i SL86A. „Veselimo se što ćemo ugostiti naše klijente i poslovne partnere te im pružiti ekskluzivan uvid u vrhunske inovacije koje Sanlorenzo donosi,“ izjavio je Schillinger.

Jedinstvena arhitektura hotela Dorothea, u vlasništvu Mihaly Orbán, najstarije kćeri mađarskog premijera Viktora Orbána, djelo je renomiranog arhitekta Piera Lissonija. Lissoni, koji je i umjetnički direktor Sanlorenza, poznat je po dizajnu luksuznih interijera i namještaja te je svoje umijeće pokazao i u dizajnu Grand Park hotela u Rovinju.

Širenje na ostala tržišta

Tvrtka Sanlorenzo ima ambiciozan plan tijekom nadolazećih mjeseci predstaviti se na različitim tržištima. Osim posredovanja u kupovini jahti, Sanlorenzo svojim klijentima nudi i konzultantske usluge, uključujući porezno savjetovanje prilikom ulaganja te savjete za investiranje u charter industriji. Posebno se ističe stabilnost charter industrije tijekom pandemije, kada su cijene rabljenih plovila značajno porasle.

PROČITAJTE: Modno glazbeni spektakl u režiji brenda Duchess oduševio je Karlobag

„Naša vizija nije samo prodaja jahti, već pružanje sveobuhvatne podrške klijentima u svijetu luksuznog nautičkog poslovanja,“ naglašava Schillinger.

Adria Impression Turneja 2024: Osvajanje Adriatika

Turneja “Sanlorenzo Adria Impression 2024” predstavlja luksuzne jahte na tržištu Jadrana, uključujući Hrvatsku, Crnu Goru, Bosnu i Hercegovinu, Sjevernu Makedoniju, Srbiju, Sloveniju, Albaniju, kao i dijelove Austrije, Češke i Slovačke. Sanlorenzo, kao vodeći talijanski brend luksuznih plovila, nudi jahte duge od 22 metra na više, uključujući i superjahte koje prelaze 40 metara.

Početna točka ove prestižne turneje bila je impresivna marina Porto Montenegro i hotel Regent, koji su ugostili gala događaj u srpnju. Ovom prigodom, uz brojne uglednike, klijente iz regije i Europe, svečano je otvoreno novo predstavništvo Sanlorenza u Crnoj Gori, u sklopu kompleksa marine Porto Montenegro. Svečanost je dodatno obogatila nastupom violončelistice i ambasadorice brenda, Ane Rucner.

Glamurozni događaji u Splitu i Pragu

Nakon uspješnog predstavljanja u Crnoj Gori, turneja je nastavljena centralnim događajem u najvećoj jadranskoj luci – Splitu. Tijekom srpnja, ispred splitske Lučke uprave, talijanski kapetani, uz pomoć domaćih kolega, priredili su jedinstven spektakl, demonstrirajući kako jahte vrijedne više od 10 milijuna eura mogu „zaplesati“ uz klasičnu glazbu. U sklopu večeri, održana je gala večera u Dioklecijanovim podrumima za odabrane goste i partnere. Uz Dioklecijanovu vojnu stražu, prisutne je pozdravio „sam Dioklecijan“, glumac iz Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu, što je oduševilo talijanske predstavnike brodogradilišta iz Viareggia i La Spezije, koje od 1958. godine njeguje dugu tradiciju talijanske brodogradnje.

PROČITAJTE: Split je svjedočio nautičarskom luksuzu koji se rijetko viđa

Turneja je krajem kolovoza nastavljena u Pragu, gdje je Sanlorenzo bio suorganizator izložbe slika priznatog američkog slikara Paula Koste u prestižnoj galeriji Černa Labut. Galerija je u vlasništvu tvrtke Artlines, specijalizirane za prodaju i licitaciju umjetnina. Na ovom događaju prisustvovali su brojni češki uglednici, uključujući predstavnika Sanlorenza za Češku, Tomáša Kapičku, te zamjenicu hrvatske ambasadorice u Pragu, Gordanu Pokupec.

Planovi za budućnost

Sanlorenzo nastavlja svoju impresivnu turneju, s ciljem jačanja prisutnosti na tržištima Adriatika i Srednje Europe. Predstavnici tvrtke najavljuju daljnje događaje, partnerstva i suradnje, uz poseban fokus na pružanje vrhunskog iskustva svojim klijentima.

„Ova turneja nije samo prezentacija luksuznih jahti, već i prilika za stvaranje trajnih veza i partnerstava u nautičkoj industriji,“ zaključuje Schillinger.

druge vijesti