HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Svaki je Pan prilika za druženje“ nova je kampanja domaćeg pivskog brenda Pan koja se bavi jednostavnom stranom hrvatske svakodnevice i podsjeća nas na važnost uživanja u svakodnevnim trenucima s bliskim ljudima. Novost ovogodišnje kampanje povratak je legendarne Đurđe koje se ljubitelji Pana s veseljem prisjećaju kao nekada omiljenog lica Pan reklama.  Zabavna, prijateljski raspoložena, uvijek spremna za dobar humor, uživa u životu i dobrom pivu – Đurđa je  prepoznatljiva žena u svijetu piva.  I zato veseli vijest da ćemo Đurđu koju utjelovljuje izvrsna Ana Begić Tahiri ponovno gledati u novim avanturama s Panom.

“S Panom me veže dugogodišnje prijateljstvo, a Đurđa je lik koji mi je oduvijek bio posebno drag. Veseli me biti dijelom nove kampanje “Svaki je Pan prilika za druženje”, a sličan princip trudim se primjenjivati i u životu – svakodnevno uživam u malim trenucima s ljudima koje volim.” rekla je Ana Begić Tahiri.

Ani Begić Tahiri u ovogodišnjoj kampanji pridružio se i Jan Kerekeš, koji se svojim britkim humorom i veselim karakterom izvrsno uklopio u Pan ekipu.

Glavna okosnica kampanje četiri su TV spota na formatu sitcoma koji prate hrvatsku svakodnevicu, a slijedit će ih i serija kratkih skečeva na društvenim mrežama. Spotovi su utemeljeni na različitim prizorima druženja Ane, Jana i ostatka ekipe te se poigravaju  s aktualnostima koje su prisutne u životu Hrvata. Tako ćemo Đurđu u trenucima koje provodi sa svojim društvom, a u kojima nema mjesta za komplikacije.

Prvi TV spot emitiran je 24. ožujka, a osim u TV spotovima, zgode Pan ekipe moći ćete pratiti tijekom cijele godine.

Ovogodišnja kampanja donosi Panov “Jednostavno je” pogled na život koji nam poručuje kako je život u biti prilično jednostavan i kako je lako uživati u njegovoj jednostavnosti. Pan je tu za sve  kojima je potrebno pravo pivsko osvježenje – jednostavno se otvara, jednostavno pije i jednostavno osvježava jer nudi različite varijante pitkih lagera za svačiji ukus.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025