Novi film Rajka Grlića donosi – priču o nama ovdje i danas
Nakon ovacija i oduševljenja publike na Pulskom i Sarajevskom festivalu, novom filmu Rajka Grlića „Svemu dođe kraj“ predviđa se veliki uspjeh u kino dvoranama.
Dio je hrvatske publike novi film vrsnog hrvatskog redatelja Rajka Grlića već imao prilike pogledati i to na nedavno održanim Pulskom i Sarajevskom film festivalu. Film naziva “Svemu dođe kraj” pobrao je tada velike ovacije, a svoju veliku premijeru dočekat će 26. rujna od 20 sati u Kaptol Boutique Cinemas. Poznavajući Grlićeve filmske uspješnice, da se naslutiti kako će i ova priča doprijeti do široke publike, tim više jer priča iz filma – je priča o svima nama!
Naime, Grlić novim filmom kao da razbija četvrti zid prema gledateljima te šalje poruku – Ovo je priča o nama! Dakle, ne o nekom fiktivnom liku ili događaju, tranzicijskom društvu. Već realnim situacijama kroz koje svi prolazimo. Grlić i njegov koscenarist Ante Tomić kao glavnu okosnicu filma koriste činjenicu da je naša država 90-tih začeta na kriminalu pretvorbe, čina političkog pretvaranja društvenog u privatno, korištenje rodoljublja kao magle kako bi se sakrio ogroman lopovluk, a sve to otvorilo je put ka moralnoj i materijalnoj korupciji u kojoj živimo danas.
Kao inspiracija za filmsku priču, Grliću i Tomiću poslužio je roman Miroslava Krleže “Na rubu pameti”. Tridesete godine prošlog stoljeća, u kojima je smješten taj roman, vratile su se u okrutno sličnoj verziji kapitalizma, beskrupulozne pohlepe i nasilja. Povijest se ponovila, a Grlić i Tomić svome su filmu udahnuli noviju priču u nekom dalekom ehu, kao i vrijeme u kojem živimo, varira tema moralnog sloma i društvene laži.
I dok film govori o dva paralelna svijeta, o svijetu kapitalističkih grabežljivaca koji imaju i državu, i crkvu, i policiju i sud za sebe, i svijetu sirotinje za koju nema ni pravde ni utjehe. Upravo između te dvije krajnosti u kojima živimo smještena je druga okosnica filma, ljubavna priča sredovječnog para. Nakon dugih godina razdvojenosti, nevolja ih ponovo spaja. Njihov intimni odnos i vrlo osobna borba protiv moćnog čovjeka linija je vodilja ove priče.
Mnoga poznata imena iz hrvatskog svijeta filma sjajno su se snašli u svojim ulogama i gledateljima prenijeli realnost priče, a to su: Živko Anočić, Jelena Đokić, Boris Isaković, Janko Popović Volarić, Emir Hadžihafizbegović, Ksenija Marinković, Marina Redžepović, Srđan Grahovac, Anjela Nedyalkova i Katarina Bistrović Darvaš. Film je snimljen u u koprodukciji Hrvatske, Bugarske, Srbije, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Bosnei Hercegovine i Turske.
U gusto pisanom scenariju sve o nama je tu, i ratna profiterstva i devastirane tvornice; nasamareni radnici i animalni tajkuni; advokati-prevaranti i prevareni supružnici.
„Svemu dođe kraj“ u produkciji je Interfilma, te u distribuciji Duplicata, a u svim kinima diljem Hrvatske, nakon zagrebačke premijere, moći će se pogledati od 26. rujna. Beogradska premijera zakazana je za 10. listopada, u Novom Sadu 11. Listopada.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.