XENIA DESIGN FW24/25 kolekcija predstavlja kolažirani zimski krajobraz izmješten u interijer XD dizajnerskog centra. Taj iskonstruirani zimski pejzaž pozadina je najnovijoj kampanji. Otkrijte dizajn koji koristi najsuvremenije principe u krojenju, utemeljene u bogatoj avangardnoj povijesti brenda. Kolekcija je vizualno i taktilno istraživanje koje spaja suvremene ideje i avangardni dizajn, stvarajući novi narativ.
Kolekcija je inspirirana minimalizmom i kontrastom zimskog krajolika. Paleta boja priziva mirnu ljepotu ledeno bijele boje, dok teksture tkanina oponašaju mekoću snijega. Suprotno tome, odvažna lava narančasta boja simbolizira snažnu energiju, stvarajući dramatičan kontrast unutar zimske palete. Ova vibrantna boja se s vremenom transformira – jedinstvena meka površina naposljetku otvrdne u kristalične oblike.
Asimetrične siluete i lepršavi nabori odražavaju promjenjive pokrete rastaljene lave. Modularne i izdužene siluete donose svestranost i prilagodljivost, dok metalik i reflektirajući detalji, inspirirani hladnim zimskim suncem, unose ledenu svjetlost u kolekciju. Otkrijte ih na lakiranim detaljima i metalnim modnim dodacima u formi lanaca koji se mogu nositi kao ogrlice, narukvice i oko struka. Igra svjetla na lakiranim odjevnim predmetima stvara dinamično i stalno promjenjivo vizualno iskustvo.
Vatirane jakne i predimenzionirani kaputi zauzimaju središnje mjesto u kolekciji, ove sezone reinterpretirani s luksuznim i sofisticiranim zaokretom. Ekološki prihvatljivi materijali oponašaju izgled i kvalitetu kože. XD i ovom kolekcijom nastavlja svoj poznati i progresivni stav prema održivoj modi. Cijela kolekcija je dizajnirana i proizvedena u Hrvatskoj te je već dostupna u XD prodajnim mjestima u Čakovcu, Dubrovniku, Opatiji, Zagrebu i online na xd-store.com.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.