HELLO
HELLO! #HelloItsMe

SenseIQ tehnologija uz pomoć ugrađenih senzora upozorava ako se prejako pritišće četkica, prilagođava se svačijem osobnom načinu pranja te je nježna za zube i desni. Četkica se čak može povezati s Philips Sonicare mobilnom aplikacijom koja u stvarnom vremenu pruža smjernice o pritisku četkanja, pokretima pranja, trajanju i učestalosti pranja te daje personalizirane preporuke i praktične upute koji iskustvo održavanja oralne higijene podižu na višu razinu. Višenamjenska premium All-In-One glava Philips Sonicare Prestige 9900 četkice klinički dokazano:

  • uklanja do 20 puta više naslaga
  • osigurava do 15 puta zdravije desni
  • odstranjuje do 100% više mrlja na zubima u usporedbi s običnom četkicom za zube

„Od početka stvaranja Philips Sonicare branda prije 30 godina i s obzirom na činjenicu da poveznica između oralnog i općeg zdravlja postaje sve jasnija, Philips Sonicare nastavlja se koristiti tehnologijom radi poboljšanja zdravlja i dobrobiti ljudi diljem svijeta. Philips Sonicare više je od obične četkice za zube. Sonične električne četkice za zube ogroman su hit na tržištu, a radi se zapravo o inovativnim i vrhunskim proizvodima za oralnu higijenu cijele obitelji. Upravo Philips Sonicare zbog besprijekorne kvalitete, napredne tehnologije i dokazanih rezultata, nerijetko preporučuju brojni stomatolozi i stručnjaci Hrvatskog parodontološkog društva. Iznimno smo sretni i ponosni što su se u fantastične performanse soničnih električnih četkica uvjerili i korisnici naših uređaja u Hrvatskoj“, izjavila je Margareta Špoljar, Direktorica marketinga Philips PH Adriatic.

Posebnost ovog limitiranog izdanja Sonicare Prestige 9900 je elegantna i kompaktna putna torbica oslikana motivima trešnjinog cvijeta. Osim što čuva higijenu, eko roza veganska torbica služi i kao punjač četkice te vam osigurava bezbrižnu praktičnost na putu ili izvan kuće. U ovom limitiranom izdanju, Philips Sonicare Prestige 9900 donosi i dva poklona – L’Occitane losion za tijelo i kremu za ruke s neodoljivim mirisom trešnjinog cvijeta iz njihove poznate kolekcije Trešnjin cvijet.

„Sonicare Prestige limited edition linija inspirirana je japanskim trešnjinim cvijetom poznatijim kao sakura koji, osim što je nacionalni simbol Japana, ujedno predstavlja vrijeme obnove i optimizma te je zbog svog kratkog razdoblja cvata jedan od ljepših podsjetnika kako treba uživati u svakom trenutku života. Inspirirana tom mišlju, ova linija proizvoda poziva da se svatko posveti brizi o sebi uz uređaje za osobnu njegu stvorene prema potrebama modernih korisnika“, kazala je gospođa Špoljar.

Limitirano izdanje ove četkice dostupno je na Sancta Domenica webshopu te u njihovim prodavaonicama.

Oznake:

druge vijesti

HELLO party

Petar Grašo napokon je otkrio kako je došao do nove top tjelesne forme

Petar Grašo, jedan od najprepoznatljivijih vokala regionalne glazbene scene, ovih dana ne dominira samo pozornicama, već i osobnim izazovima – koje uspješno pretvara u male pobjede. Osim što slavi trideset godina bogate karijere, pjevač je posljednjih mjeseci iznenadio javnost zavidnom transformacijom – skinuo je 13 kilograma i vratio se u formu kakvu, kako sam priznaje, nije imao godinama.

Celebrity News

05 kolovoza 2025

ana begić

Crno-bijela elegancija na pozornici: Ana Begić Tahiri i Csilla Barath Bastaić kao stilski yin-yang domaće scene

U svijetu mode, malo što ima jaču simboliku i kontrastnu snagu od kombinacije crne i bijele. A kada dvije glumačke dive poput Ane Begić Tahiri i Csille Barath Bastaić zakorače na pozornicu u perfektno krojenim odijelima – jedna u snježno bijelom, druga u dubokoj crnoj nijansi – dobivamo prizor koji spaja sofisticiranost, moć i savršeni modni sklad.

Celebrity Inspo

05 kolovoza 2025