Nakon iznimno uspješne prve polovice 2024. godine, koja je uključivala rasprodanu zagrebačku koncertnu promociju prvog albuma ‘Prevari me osjećaj‘, pobjedu na Zagrebačkom festivalu s pjesmom autora Aljoše Šerića, zapaženo sudjelovanje i finale u popularnom showu “Tvoje lice zvuči poznato”, te uspjeh još uvijek aktualnog dueta s Frankom Batelić ‘Da opet nađem te’ koji je pokorio radijski eter te u dva mjeseca zabilježio blizu pola milijuna pogleda na YouTubeu, ToMa ne pokazuje znakove usporavanja.
Ovih dana predstavlja nam novu pjesmu ‘Kriva procjena’ – energični pop dance dragulj sa zaraznom melodijom i lako pamtljivim tekstom.
Nova pjesma “Kriva procjena” osvaja domaći radijski eter
Glazbu i tekst potpisuje sam ToMa koji o pjesmi govori: “Bit ću iskren, jako se radujem čuti i vidjeti reakcije na novu pjesmu i spot koji me vraćaju na plesni podij. Već mjesecima publika zaziva nešto brže iz moje glazbene radionice i mislim da je sad pravo vrijeme za jednu takvu pjesmu.”
Za aranžman i produkciju ponovno je zaslužan Mihovil Šoštarić – Lockroom. Nastavak je to već uspješne suradnje koja je do sad iznjedrila hitove poput ‘193’, ‘Prevari me osjećaj’, ‘Unatrag‘ i ‘Dok si pored mene’, a ujedno i garancija za vrhunsku produkciju i moderan zvuk.
Novi singl prati vrlo atraktivan i provokativan video spot u režiji Filipa i Slađane Gržinčić s kojima je ToMa već imao prilike realizirati dva spota. O konceptu i realizaciji spota, Filip Gržinčić ističe: “Ovo je već treći put da surađujemo s dragim nam ToMom, i možemo reći da je svaki puta donio kišu – ali uvijek je odlično ispala na kameri, haha! Kao što već znate, s prvim spotom nam se ostvarila želja da surađujemo s ovim mladim talentom sa savršenim pjesmama i skroz nam je drago da smo u Rijeci snimili već treći spot za njegov najnoviji hit. Ovaj put snimanje je za Tomu izgledalo kao jedan dobar trening plesa uz Adrianu Klarić te nakon toga trening boksa uz Marka Majetića. Forma za koncerte je zagarantirana! Hvala ti Toma i nadam se da ćete svi vi uživati u ovim kadrovima.”
Pjesma “Kriva procjena” osvojila je slušatelje na prvu!
Uz novi singl ToMa najavljuje i svoj prvi veliki samostalni koncert u Zagrebu koji će se održati 7. 11. 2024. u zagrebačkom klubu Peti Kupe.
”Mislim da je došlo vrijeme da se odvažim na jedan veliki koncert pred zagrebačkom publikom. Čini se to i vrlo logičnim potezom gledajući uspjehe i odličan feedback koji zadnjih mjeseci stiže nakon svih projekata koje sam predstavio publici. Naravno da će koncert u središtu imati moj prvi album i publici najdraže moje pjesme, ali bit će to i odlična prilika da predstavim i pokoje glazbeno iznenađenje uz goste koji stižu na pozornicu. Zasigurno se može očekivati super svirka i dobra zabava.” – rekao je ToMa.
Sigurni smo da će koncert privući mnogobrojnu publiku koja bi se uživo trebala susresti i doživjeti s ToMinom nepresušnom energijom i vokalnom karizmom. Ulaznice po cijeni od 15 € u prodaji su od 23. 8. putem sustava Entrio.hr do dana koncerta kada će stajati 18 eura.
Matija Dedić – istinski virtuoz na hrvatskoj jazz sceni, skladatelj i aranžer čiji je opus prožet sofisticiranom harmonijom i emotivnom dubinom. Naslijedio je glazbeni dar i neposredni dodir s umjetnošću od roditelja Arsen Dedića i Gabi Novak, što se jasno prepoznaje u svakom njegovom djelu.
Na mirisnoj vodičkoj rivi, pod zvijezdanim nebom i šaptom valova, sinoć je odjeknula pjesma koja se ne sluša samo ušima – već srcem. “Kano Kastigan”, nova balada Daniela Popovića, nije tek još jedna skladba u glazbenom katalogu ovog osebujnog umjetnika. Ona je priča. Ona je istina. Ona je krik duše koja traži razumijevanje.
Kada se dva eurovizijska hita spoje u jedan, rezultat je prava glazbena bomba — i to doslovno! Viralni mashup “Cha Cha Cha / Rim Tim Tagi Dim (Battle Mashup)” koji su nam donijeli finski senzacionalni Käärijä i fenomenalni Baby Lasagna već je postao hit na svim streaming servisima i u srcima milijuna fanova diljem Europe.
Ljeto na Jadranu ove godine otvara svoja vrata uz glazbenu čaroliju koja se ne propušta! Najbolji ljetni provod očekuje nas 6. i 7. lipnja u Vodicama, a 7. lipnja na pozornici CMC festivala zasjat će dvije glazbene zvijezde – Max Hozić i riječki duo Matíja Woo.
Ako tražiš glazbu koja će te odvesti na putovanje kroz najdublje emocije i uzbudljive žanrovske preokrete, novi album Među zvijezdama makedonskog benda CODE 369 prava je eksplozija zvuka koju ne smiješ propustiti. Ovaj bend iz Bitole, poznat po neustrašivom spajanju funka, jazza, rocka i popa, svojom drugom studijskom pločom potvrđuje status jedne od najuzbudljivijih glazbenih pojava u regiji.
Mlada glazbena nada iz Istre, Natali Radovčić, ponovno osvaja domaću scenu novim singlom pod nazivom „Jedna briga manje“. Ova pjesma nosi snažnu, ali pozitivnu poruku o životu bez nepotrebnih opterećenja, pozivajući slušatelje da pronađu mir i sreću u malim stvarima.
Glazbena baština obitelji Dedić oduvijek je bila ispisana dubokim osjećajima, virtuoznošću i autentičnošću. Matija Dedić, jedan od najistaknutijih hrvatskih pijanista i skladatelja, svojom je umjetnošću ostavio neizbrisiv trag. No, njegova priča ne završava samo u njegovim skladbama i izvedbama – ona živi i kroz njegovu kćer, Lu Dedić, koja danas, s velikom emotivnom snagom i osobnim stilom, nastavlja pisati novo poglavlje te glazbene epopeje.
Matija Dedić, sin legendarnog Arsena Dedića i Gabi Novak, bio je jedan od najistaknutijih hrvatskih jazz-pijanista i skladatelja. Tijekom svoje karijere ostvario je brojne suradnje s vodećim glazbenicima hrvatske glazbene scene, ostavljajući neizbrisiv trag u glazbenoj povijesti Hrvatske.
Matija Dedić – istinski virtuoz na hrvatskoj jazz sceni, skladatelj i aranžer čiji je opus prožet sofisticiranom harmonijom i emotivnom dubinom. Naslijedio je glazbeni dar i neposredni dodir s umjetnošću od roditelja Arsen Dedića i Gabi Novak, što se jasno prepoznaje u svakom njegovom djelu.
U tišini zagrebačkog dana, zauvijek je utihnula klavirska dionica koja je desetljećima govorila više od riječi. Matija Dedić, vrhunski glazbenik i istinski pjesnik klavira, preminuo je u 53. godini života, ostavivši iza sebe opus koji nije bio tek glazba – bio je to život pretočen u tonove, čežnje pretočene u harmonije, i sjećanja pretočena u ritmove.
Svaki umjetnik nosi priču koja oblikuje njegov identitet i glazbeni put. Za Coolinsa, ta priča počinje s jedinstvenim umjetničkim imenom koje nije odabrano slučajno – „cool“ kao odraz energije i stila, a „ins“ kao unutarnji svijet koji svojom glazbom želi podijeliti s publikom. Iza tog kratkog i lako pamtljivog imena skriva se duboka poruka o autentičnosti i hrabrosti da ostane svoj, bez kompromisa. Njegova glazbena priča još je impresivnija kad znamo da je rođen s oštećenjem sluha, izazov koji je pretvorio u snagu i izvor inspiracije.