Klinci kreativci iz SOS Dječjeg sela pokazali raskoš svoje mašte
SOS Dječje selo Hrvatska krije prave KlinCE KreativCE. Oslikali su nove Cedevita čaše u sklopu Budi TU. Budi CE. kampanje.
18 rujna 2024
Agencija BRUKETA&ŽINIĆ&GREY stoji iza novog identiteta Koykana.
Sve je počelo 2012. godine kada je grupa prijatelja iz Zagreba odlučila svoju ljubav prema putovanjima i svjetskoj kuhinji podijeliti sa svojim sugrađanima, tako je nastao Koykan. “Ideju Koykana započeli smo s ciljem da svako jelo mora biti ukusno, svježe, zdravo, visoko kvalitetno, brzo pripremljeno i dostupno za svaki džep,” kaže Boro Milivojević, CEO i jedan od osnivača.
Dvanaest godina kasnije ova ista družina odlučila je prikupljena znanja podijeliti s foodiejima koji su svoj gastro entuzijazam digli na sljedeću razinu – Koykan postaje franšiza. U skladu s novim modelom poslovanja udružili su snage s agencijom BRUKETA&ŽINIĆ&GREY kako bi osmislili moderan, ali bezvremenski vizualni identitet koji će služiti kao lice brenda.
Novi identitet proizlazi iz tri motiva: prirodnog, održivog i zemljanog. Zemljane nijanse predstavljaju hranu iz različitih dijelova svijeta te rade distancu od dosadašnje zelene, koja lako može dovesti do zablude da se radi isključivo veganskoj hrano. Iako svaki segment Koykanove ponude uključuje i veganske varijante. Međutim, motiv lista zadržan je, kako bi se povezivao sa svježom, zdravom i ukusnom hranom.
Kako bi zaokružili priču, Koykanovi restorani također su zablistali u novom ruhu. Koykan Arena već je dobio svoj makeover koji garantira da neće proći nezamijećeno, a novi logo je u punom sjaju zablistao na šanku za narudžbe, ukrašenom drvenim motivima. Još jedan industrial detalj koji privlači pažnju je zid obložen bijelim ciglama, koji suptilno podiže dojam na novu razinu. U cijelom restoranu prevladava bijela boja, koja dodatno pridonosi osjećaju mirnoće i poziva na uživanje u najvažnijem trenutku dana. Na mjestu gdje se nekad nalazila ploča s menijem sada se nalazi moderni digital menu board sa slikama i ponudom jela. Novitet su i digitalni kiosci, na kojima gosti mogu naručiti jedno od dostupnih 115 jela, od teriyaki grilled chicken bowla s istoka, preko prosciutto cotto piadine s juga pa sve do cheese & bacon burgera sa zapada, u svega par poteza. Koykan im je dodao i uzbudljiva pojačanja.
Napravljen kako bi svim pustolovnim foodiejima omogući uživanje u novom svjetskom jelu svaka tri mjeseca.
Svi sumnjičavi foodieji napokon će dobiti priliku uvjeriti se u svestranost piadine te je kušati u “breakfast” varijanti i to na čak pet različitih načina.
Da se zdravim prehrambenim navikama važno učiti od malih nogu zna i Koykan pa se pobrinuo za to da najmlađi foodieji dobiju svoj meni s pet različitih jela.
Koykan nastavlja širiti svoje kulinarske horizonte kako bi svim vrstama foodieja omogućio jedinstvene gastronomske doživljaje iz cijelog svijeta. Zato već dugi niz godina predstavlja mjesto na kojem možete proputovati svijet svakim zalogajem, a slogan poziva sve da ostanu gladni – gladni avantura, novih iskustava, širenja horizonta, gladni života. Bilo da ste u potrazi za egzotičnim jelima ili samo željni novih okusa u vlastitom susjedstvu, pridružite se ovoj uzbudljivoj avanturi i otkrijte zašto je Koykan sinonim za vrhunski street food na zdrav način.
Pjevačica Nina Badrić otkriva duhovite detalje o svom ljubimcu i šaljivo poziva 'curice s glavne ulice' da se jave!
19 rujna 2024
Sonja Kovač otkriva slatke trenutke s bebicom i nevjerojatno iskustvo gledanja Saturnovih prstenova kroz teleskop!
19 rujna 2024
Pogledajte emotivnu posvetu Nevene Rendeli Vejzović svom preminulom ocu koja je dirnula tisuće njezinih pratitelja!
19 rujna 2024
Ovaj viralni video pokazuje kako Luciano Plazibat pretvara ples u najzabavniji način vježbanja, dok se znoj doslovno cijedi s njega!
19 rujna 2024
Minea je zasjala u elegantnom bijelom outfitu s raskošnim buketom cvijeća, dokazujući da ostaje ikona stila.
19 rujna 2024