Duška osvaja srca debitantskim singlom “Balada za njega”
Karizmatična i neizmjerno talentirana Duška objavljuje svoj singl prvijenac “Balada za njega”. Publici je poznata po svojim fantastičnim nastupima u posljednjoj sezoni glazbenog natjecanja The Voice Hrvatska. Iza pjesme stoji vrhunski autorski tim - Duško Rapotec Ute i Lara Hajdarpašić. Duška će s pjesmom “Balada za njega” nastupiti na 27. festivalu Dalmatinske Šansone Šibenik.
Duška, iznimno karizmatična pjevačica nezaboravnog vokala, objavljuje debitantski singl “Balada za njega” pod okriljem diskografske kuće Dancing Bear, s kojim će se predstaviti publici ovogodišnjeg 27. festivala Dalmatinske Šansone Šibenik.
Iza ove moćne balade stoji vrhunski autorski tim: Duško Rapotec Ute, autor skladbe i aranžmana, te Lara Hajdarpašić, autorica stihova. Singl “Balada za njega” pružio je talentiranoj Duški priliku da pokaže svoju svestranost i istraži žanr koji je drugačiji od onog obično izvodi, jer za samu sebe kaže da je u duši prava rockerica.
O singlu je izjavila: “Balada za njega’ je pjesma na kojoj smo radili Duško, Lara i ja, a stvorena je za Šibensku šansonu. Iznimno mi je drago što ću s ovom pjesmom imati priliku pokazati ‘drugačiju stranu’ sebe, a time mislim na istraživanje žanra koji je drugačiji od onog kojim se obično bavim, ali mi pruža prostor za izražavanje osjećaja na novi način“.
“Pjesma govori o neuzvraćenoj ljubavi, što mislim da smo svi jednom u životu doživjeli. Osjetila sam svaku emociju prenesenu na papir, što me u potpunost osvojilo i razlog je zašto sam ju htjela izvesti na svoj način te se upravo s njom predstaviti publici šibenske Šansone. Veselim se što ‘Balada za njega’ konačno izlazi te se nadam da će ljudi prepoznati moj trud, rad i viziju!”
Singl prati i prekrasan video spot s Duškom u glavnoj ulozi, u kojem je redateljica Nella Vision majstorski vizualno dočarala snažne emocije pjesme uz prekrasne kadrove hrvatske obale.
Iako je “Balada za njega“ njezin prvi singl, Duška je hrvatskoj publici poznata iz posljednje sezone glazbenog natjecanja The Voice Hrvatska u kojem je osvojila srca ne samo sva četiri mentora, nego i brojnih gledatelja. Duškini nastupi broje stotine tisuća pregleda, a njezina šarmantna osobnost ju izdvaja kao novo obećavajuće ime na glazbenoj sceni.
Duška je u svijetu glazbe cijeli život – aktivno nastupa diljem Hrvatske te zaista živi svoj san, usprkos tome što ima tek 25 godina. Iza nje stoji već bogato iskustvo s glazbom i pozornicama, s više od 16 godina aktivnog bavljenja glazbom. Svojim je suradnicima i bližnjima poznata po svojoj radišnosti, marljivosti i ustrajnosti. Njezina vrckava osobnost i posvećenost radu jasno se oslikavaju u njezinom dugogodišnjem trudu i predanosti glazbi, a smatra da se isključivo upornim radom postižu najbolji rezultati.
Svoju je glazbenu karijeru započela sa samo osam godina, kada je prvi put uzela mikrofon u ruke i počela nastupati na koncertima, festivalima te raznim manifestacijama i pjevačkim natjecanjima, a sudjelovala je i u mjuziklima te kabaretnim večerima.
Duškina svestranost, emocionalna dubina i glazbena strast zasigurno će ostaviti snažan pečat na glazbenoj sceni te se dugo pamtiti.
Spot za singl “Balada za njega” pogledajte na YouTubeu. Dušku pratite na njezinom službenom Instagram i TikTok profilu.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
U svijetu glazbe postoje trenuci koji nadilaze običan koncertni doživljaj i prerastaju u kulturni događaj o kojem se govori tjednima, mjesecima, pa i godinama. Jedan takav tren upravo se najavljuje u Zagrebu. Nakon što je publici prošle godine uputio obećanje koje se čeka s posebnim uzbuđenjem, legendarni Al Bano – jedan od najprepoznatljivijih talijanskih glasova i čovjek čija je karijera ispisala dio suvremene glazbene povijesti – ove ga sezone i ispunjava.
Advent kod Matoša jedan je od najčarobnijih i najfotografiranijih adventskih kutaka u gradu. I dok se centar guši u kaosu i prometu, na istočnoj strani Strossmayerovog šetališta bilježimo sve veći broj posjetitelja kojima je ovaj skriveni dragulj postao adventsko utočište i mjesto za uživanciju u miru.
Mladi Zagrepčani i studenti ekonomije, Grga Brkjačić (19) i Ante Dvoravić (18), odlučili su prije pola godine ostvariti dugo sanjanu ideju – stvoriti vlastiti party koncept koji redefinira način na koji mladi u Hrvatskoj doživljavaju izlaske. Tako je rođen WHOPS, projekt kojim su Grga i Ante odlučili unijeti svježinu i novu energiju u domaću klupsku scenu.
Nebojša Slijepčević i Stanko Herceg birali najbolje učeničke filmove o iskustvu izbjeglica. U žiriju i mlada osoba s izbjegličkim iskustvom iz DR Konga; u programu sudjelovalo više od 100 učenika.
Winter Jaska otvorila je svoja vrata u potpuno novom izdanju i već je prvog vikenda potvrdila zašto je to moderni, opušteni i drugačiji zimski festival. Nova lokacija u prostoru nekadašnje Vojarne pretvorila se u zimski kvart u kojem su se posjetitelji mogli prepustiti dobroj energiji, ugodnom ritmu i atmosferi koja donosi predah od svakodnevice.
Nakon uspješnog ljetnog singla Sami i njegove nedavno objavljene klupske remiks verzije, Melita Lovričević vraća se s novim singlom Nema vremena. Pjesma donosi svjež spoj elektronike, drum’n’bassa i jazza, obrađujući svima poznatu frazu “nemam vremena” te je pretvarajući u glazbeno pitanje koje nas potiče na razmišljanje: ako nam vrijeme doista stalno izmiče, što činimo s onim koje nam je preostalo?
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.