ScreenX je fantastični svjetski multi-projekcijski kino format u kojem platno, osim na sredini, zauzima i bočne strane dvorane što gledatelju omogućuje 270 stupnjeva panoramskog doživljaja filma. Nakon prve ScreenX dvorane koja je krajem prošle godine otvorena u Splitu,CineStar je za novu lokaciju odabrao upravo Rijeku te će i Riječani imati priliku doživjeti sasvim drugačije gledanje filma.
ScreenX donosi novu razinu uživljavanja i pripovijedanja filmskoj publici. Tehnologija iz godine u godinu ide korak naprijed, a CineStar kina vjerno prate sve svjetske novitete i u Hrvatsku donose one najbolje. Hrvatska osim 4DX-a i IMAX-a, ponosno može reći da ima i ScreenX te se time svrstala među 67 zemalja s ovim prestižnim formatom.
ScreenX donosi panoramsko iskustvo gledanja
Posjetitelj, gledajući film u ScreenX-u, praktički se nalazi u središtu slike, čime se postiže ekspanzivno panoramsko iskustvo gledanja. Pretvaranjem bočnih zidova kina u produžetak glavnog platna, priča se prenosi uvjerljivije, što rezultira dodatnim „uvlačenjem“ publike u film. CineStar koristi najnapredniju WallScreen tehnologiju, pružajući više svjetline i veći spektar boja na bočnim zidovima. ScreenX tako intenzivira doživljaj filma, a vrijeme projiciranja tog posebnog efekta od 270 stupnjeva razlikuje se od filma do filma. Odabir scena radi se vrlo ciljano kako bi svaki trenutak, bilo emotivni ili akcijski, doživio svoju punu snagu i izazvao još veći efekt koristeći bočna platna.
Jedan od prvih naslova koje će publika u CineStaru Tower Center Rijeka je „Deadpool i Wolverine“, a na listi je i hit „Twister 2“. Također moći ćete pogledati „Mjesto tišine: Dan prvi“ i ekskluzivan glazbeni sadržaj – koncertni film grupe „Blackpink“ koji će za razliku od drugih naslova biti dostupan isključivo 3. i 4. kolovoza u riječkom CineStaru. Riječka publika uskoro će u ScreenX-u moći pogledati i film „Bubimir Bubimir“, spektakularni povratak kultne franšize koja je obilježila filmsku povijest. Također, na programu će biti i „Transformers One“, prvi potpuno CG animirani film o Transformersima.
ScreenX osvaja publiku s više vizualnog sadržaja
U tehnološkom smislu, znalce će zanimati da se za potrebe projekcije u ovom formatu koristi više dodatnih projektora uključujući strop dvorane, proširujući film na bočne stijenke dvorane. Na taj način scene zauzimaju veći dio vidnog polja koje osvaja publiku kroz uvećanu perspektivu i s više vizualnog sadržaja. Osim proširenog platna i dodatnih projektora, dvoranom su strateški postavljeni i audio sustavi i zvučnici za još bolji auditivni doživljaj. Inovativna tehnologija ScreenX-a definitivno će biti senzacija za sve ljubitelje sedme umjetnosti i kina.
Više informacija o formatu i ulaznice u pretprodaji za „Deadpool i Wolverine“ možete pronaći na na https://bitly.cx/yvle
ScreenX je 2012. kreirao CJ 4DPLEX – dio južnokorejskog konglomerata CJ Group – kao jedan od kino formata tvrtke koji stoji uz 4DX, multi-senzornu kinematografsku tehnologiju koja uključuje efekte kretanja i okoliša, koju je CineStar tekođer ekskluzivno uveo u svoja odabrana kina. 4DX i ScreenX tehnologija finalisti su nagrade Edison 2018. u kategoriji medija i vizualnih komunikacija-zabava. Na sajmu ShowEast 2018, ScreenX je prepoznat kao “Inovacija godine”.
Blitz-CineStar je osnovan 2003. godine zajedničkim ulaganjem najvećeg njemačkog kinoprikazivača, tvrtke Kieft & Kieft te Blitz film i video distribucije, vodećeg distributera filmova u Hrvatskoj i regiji.
Danas, CineStar grupa u regiji (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija i Kosovo) ubraja 28 CineStar multipleks kina, 182 kino dvoranu i preko 27.500 sjedala, što s očekivanih gotovo 5,5 milijuna prodanih ulaznica godišnje čini CineStar najvećim i najuspješnijim kinoprikazivačem u regiji. CineStar je tehnološki i inovacijski lider u kinematografskoj industriji u Europi što je obilježeno i prestižnom nagradom ICTA Europe za ‘Najbolje novoizgrađeno kino’ u Europi u 2017. godini.
Međunarodna kinematografska udruga (UNIC) dodijelila je 2019. godine Blitz-CineStar- u nagradu „Najbolji kinoprikazivač godine” u Europi uz obrazloženje da je riječ o kompaniji koja podiže ljestvicu u industriji, ostvaruje kontinuirani rast, pruža svojoj publici najbolji mogući kino doživljaj, stavljajući u prvi plan stalnu inovaciju – zbog čega je Blitz-CineStar i postao jedan od vodećih te najbrže rastućih kino lanaca u regiji i Europi. Svojoj publici je odavno ponudio najekskluzivnije svjetske kino formate kao IMAX®, 4DX i Gold Class, a sada i ScreenX.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.