ScreenX je fantastični svjetski multi-projekcijski kino format u kojem platno, osim na sredini, zauzima i bočne strane dvorane što gledatelju omogućuje 270 stupnjeva panoramskog doživljaja filma. Nakon prve ScreenX dvorane koja je krajem prošle godine otvorena u Splitu,CineStar je za novu lokaciju odabrao upravo Rijeku te će i Riječani imati priliku doživjeti sasvim drugačije gledanje filma.
ScreenX donosi novu razinu uživljavanja i pripovijedanja filmskoj publici. Tehnologija iz godine u godinu ide korak naprijed, a CineStar kina vjerno prate sve svjetske novitete i u Hrvatsku donose one najbolje. Hrvatska osim 4DX-a i IMAX-a, ponosno može reći da ima i ScreenX te se time svrstala među 67 zemalja s ovim prestižnim formatom.
ScreenX donosi panoramsko iskustvo gledanja
Posjetitelj, gledajući film u ScreenX-u, praktički se nalazi u središtu slike, čime se postiže ekspanzivno panoramsko iskustvo gledanja. Pretvaranjem bočnih zidova kina u produžetak glavnog platna, priča se prenosi uvjerljivije, što rezultira dodatnim „uvlačenjem“ publike u film. CineStar koristi najnapredniju WallScreen tehnologiju, pružajući više svjetline i veći spektar boja na bočnim zidovima. ScreenX tako intenzivira doživljaj filma, a vrijeme projiciranja tog posebnog efekta od 270 stupnjeva razlikuje se od filma do filma. Odabir scena radi se vrlo ciljano kako bi svaki trenutak, bilo emotivni ili akcijski, doživio svoju punu snagu i izazvao još veći efekt koristeći bočna platna.
Jedan od prvih naslova koje će publika u CineStaru Tower Center Rijeka je „Deadpool i Wolverine“, a na listi je i hit „Twister 2“. Također moći ćete pogledati „Mjesto tišine: Dan prvi“ i ekskluzivan glazbeni sadržaj – koncertni film grupe „Blackpink“ koji će za razliku od drugih naslova biti dostupan isključivo 3. i 4. kolovoza u riječkom CineStaru. Riječka publika uskoro će u ScreenX-u moći pogledati i film „Bubimir Bubimir“, spektakularni povratak kultne franšize koja je obilježila filmsku povijest. Također, na programu će biti i „Transformers One“, prvi potpuno CG animirani film o Transformersima.
ScreenX osvaja publiku s više vizualnog sadržaja
U tehnološkom smislu, znalce će zanimati da se za potrebe projekcije u ovom formatu koristi više dodatnih projektora uključujući strop dvorane, proširujući film na bočne stijenke dvorane. Na taj način scene zauzimaju veći dio vidnog polja koje osvaja publiku kroz uvećanu perspektivu i s više vizualnog sadržaja. Osim proširenog platna i dodatnih projektora, dvoranom su strateški postavljeni i audio sustavi i zvučnici za još bolji auditivni doživljaj. Inovativna tehnologija ScreenX-a definitivno će biti senzacija za sve ljubitelje sedme umjetnosti i kina.
Više informacija o formatu i ulaznice u pretprodaji za „Deadpool i Wolverine“ možete pronaći na na https://bitly.cx/yvle
ScreenX je 2012. kreirao CJ 4DPLEX – dio južnokorejskog konglomerata CJ Group – kao jedan od kino formata tvrtke koji stoji uz 4DX, multi-senzornu kinematografsku tehnologiju koja uključuje efekte kretanja i okoliša, koju je CineStar tekođer ekskluzivno uveo u svoja odabrana kina. 4DX i ScreenX tehnologija finalisti su nagrade Edison 2018. u kategoriji medija i vizualnih komunikacija-zabava. Na sajmu ShowEast 2018, ScreenX je prepoznat kao “Inovacija godine”.
Blitz-CineStar je osnovan 2003. godine zajedničkim ulaganjem najvećeg njemačkog kinoprikazivača, tvrtke Kieft & Kieft te Blitz film i video distribucije, vodećeg distributera filmova u Hrvatskoj i regiji.
Danas, CineStar grupa u regiji (Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija i Kosovo) ubraja 28 CineStar multipleks kina, 182 kino dvoranu i preko 27.500 sjedala, što s očekivanih gotovo 5,5 milijuna prodanih ulaznica godišnje čini CineStar najvećim i najuspješnijim kinoprikazivačem u regiji. CineStar je tehnološki i inovacijski lider u kinematografskoj industriji u Europi što je obilježeno i prestižnom nagradom ICTA Europe za ‘Najbolje novoizgrađeno kino’ u Europi u 2017. godini.
Međunarodna kinematografska udruga (UNIC) dodijelila je 2019. godine Blitz-CineStar- u nagradu „Najbolji kinoprikazivač godine” u Europi uz obrazloženje da je riječ o kompaniji koja podiže ljestvicu u industriji, ostvaruje kontinuirani rast, pruža svojoj publici najbolji mogući kino doživljaj, stavljajući u prvi plan stalnu inovaciju – zbog čega je Blitz-CineStar i postao jedan od vodećih te najbrže rastućih kino lanaca u regiji i Europi. Svojoj publici je odavno ponudio najekskluzivnije svjetske kino formate kao IMAX®, 4DX i Gold Class, a sada i ScreenX.
Koncertom Mateja Meštrovića i Borne Šercara, putnički terminal Zračne luke Franjo Tuđman pretvoren je u pozornicu bezvremenskih klasika koja za posjetitelje ostaje otvorena do 6. siječnja 2026.
Hrvatska premijera novog BMW-a iX3 održana je 10. prosinca u BMW Tomić & Co. City Storeu na Rooseveltovu trgu u Zagrebu, gdje je domaća publika prvi put vidjela najnoviju generaciju električne mobilnosti brenda BMW. Tomić & Co. je predstavio ovaj model kao prvi serijski automobil razvijen na platformi Neue Klasse, pa je događaj najavio smjer u kojem se razvija električna budućnost marke. Program je vodio Ivan Vukušić, koji je naglasio ključne tehnološke inovacije i objasnio ulogu modela iX3 u novoj eri održive i inteligentne mobilnosti.
Talijanski beauty brend KIKO Milano, poznat po inovativnim formulama, vrhunskoj kvaliteti i razigranom pristupu ljepoti, ove sezone predstavlja jednu od svojih najraskošnijih kolekcija — Snow Kissed Holiday. Kolekcija je dostupna u Hrvatskoj čime se KIKO Milano dodatno približava ljubiteljicama kvalitetne kozmetike diljem zemlje.
Blagdanski dani napokon su pred vratima, a s njima i ona neodoljiva potraga za malim ritualima koji donose toplinu, mirise doma i onaj poznati osjećaj slatkog iščekivanja. Upravo zato stiže vijest koja će razveseliti sve ljubitelje finih, ručno rađenih zimskih poslastica.
U vremenu u kojem se putovanja sve više pretvaraju u intimna ogledala naših odnosa i želja, najnovije Booking.com-ovo istraživanje otkriva da Hrvati u sve većoj mjeri putuju kako bi iskušali čvrstoću svojih veza, ali i kako bi pronašli personaliziranu njegu kože koja će im vratiti energiju, jasnoću i osjećaj potpunosti. Putovanje tako prestaje biti tek fizični odlazak s jedne lokacije na drugu i postaje emotivni i senzorički prostor u kojem se preispituje bliskost, otkrivaju nove dimenzije partnerstva i ispisuju priče koje će se pamtiti dulje od samog odmora. Sve veći broj putnika odlučuje se prepustiti neizvjesnosti i dopustiti da ih situacije izvan zone komfora približe onima uz koje putuju, jer odnosi proživljeni u napetim, spontanijim okolnostima često govore više od najsmirenijih svakodnevnih trenutaka.
U raskošnom, svjetlucavom ambijentu obnovljene Gradske kavane, večer je mirisala na tradiciju, mediteranske biljke i onaj poseban trenutak kada se prošlost i sadašnjost dotaknu u savršenoj točki. Maraska je upravo ondje, u prisustvu brojnih poznatih lica i zaljubljenika u fine okuse, predstavila Heritage Pelinkovac, novi premium liker koji je istodobno hommage i hrabri iskorak prema budućnosti. Atmosfera je bila nalik elegantnoj filmskoj sceni u kojoj se sve generacije Zadra i Šibenika stapaju u moderni ritam grada, dok se nasljeđe jedne od najstarijih europskih destilerija pretače u čaše i priče.
Kako dani postaju kraći, a temperature sve niže, blagdansko razdoblje donosi dobro poznatu toplinu obiteljskih druženja, ali i darivanja. Kada se to spoji sa sezonskim popustima, mnogi se odlučuju na poklanjanje novih uređaja ili gadgeta. Očekivano, na vrhu liste najpoželjnijih i dalje su pametni telefoni koji nude napredne tehnologije, stalnu povezanost, dugotrajnu bateriju i kvalitetne kamere. No, bilo da kupujete mobitel ili neki gadget za sebe ili dragu osobu, blagdanski budžet treba mudro rasporediti kako bi poklona bilo dovoljno za sve.
Božićna kolekcija Intimissimija ove sezone donosi savršenu ravnotežu između udobnosti, razigranog blagdanskog šarma i luksuza koji je postao zaštitni znak talijanskog brenda. Intimissimi i ove godine ostaje vjeran svojoj estetici profinjene jednostavnosti, ali je blagdanskoj liniji dao dodatnu notu topline i vedrine kroz motive koji prizivaju bezbrižnost i radost prosinca. Kolekcija je osmišljena kao posveta domu, blagdanskom raspoloženju i malim ritualima koji se vežu uz kraj godine, a naglasak je stavljen na meke siluete, nježne linije i materijale koji pružaju ugodu od prvog dodira s kožom.
Donje rublje koje se vidi tek u naznakama, ali ostavlja dojam cijele modne priče. Pidžame koje nas vraćaju osjećaju doma, toplini i ritualima zbog kojih volimo prosinac. I estetika koja kombinira nostalgiju i suvremenost tako skladno da se čini kako je stvorena upravo za ovo blagdansko razdoblje. Intimissimi u svojoj božićnoj kolekciji 2025. još jednom dokazuje da je ljepota neraskidivo povezana s osjećajem – onim tihim, intimnim trenutkom kada se pogledamo u ogledalo i osjetimo istinsku mekoću vlastite ženstvenosti.
Blagdani uvijek iznova otvaraju isto pitanje: što pokloniti ljudima koje volimo, a da bude osobno, promišljeno i dovoljno posebno da preživi trenutak darivanja? U svijetu u kojemu najčešće darujemo iskustva koja nestaju već nakon nekoliko dana, sve se više vraćamo predmetima koji nose simboliku, trajnost i emociju. Upravo se tu, već godinama, smješta nakit – tihi pratioc naših dana, mala kapsula osobne povijesti koju nosimo uz kožu.
Božić je vrijeme kada domovi mirišu po kuhanom vinu, svjetlucaju lampicama i ispunjavaju se toplinom obiteljskog zajedništva. To je trenutak kada želimo pokazati pažnju prema ljudima koje volimo i izmamiti im iskren osmijeh kroz darove koji imaju dušu. I dok mnogi još traže inspiraciju, parfumerije Douglas i ove godine donose najbolje božićne ponude – od luksuznih parfema i make-up klasika do elegantnih poklona za dom. U bogatoj ponudi Douglas parfumerija možete pronaći sve što je potrebno za savršeni dar: mirise koji ostavljaju trag, šminku koja ističe ljepotu, ali i čokoladne poslastice koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.