Nike službeno ukida svoju liniju futurističkih tenisica Adapt, koje su dizajnirane da se same vežu. Inspiraciju za ovu liniju dobili su u kultnome filmu Povratak u budućnost 2 iz 1989. u kojemu glavni lik, Marty McFly dođe u budućnost i otkrije da postoje takve tenisice.
Štoviše, prema The Vergeu, Nike također planira ukinuti aplikaciju pod nazivom Adapt BB koja sadašnjim vlasnicima Adapt tenisica omogućuje daljinsko upravljanje njihovom high-tech obućom.
Tenisice koje se same vežu nisu postigle uspjeh kakav je Nike želio
Prema Vergeu, vlasnici tenisica još uvijek mogu koristiti ručne gumbe na tenisicama za kontrolu vezica, provjeru baterije cipela i upravljanje jednom unaprijed postavljenom funkcijom (ranije, s aplikacijom, nositelji su mogli kontrolirati više unaprijed postavljenih postavki). Drugi veliki gubitak je to što vlasnici više neće moći kontrolirati boju svjetlećih cipela — prema Nikeu, one će ostati na postavci boje koju korisnik aplikacije zadnju odabere.
Održavanje aplikacije košta, pa ako Nike više ne proizvodi nove Adapt cipele, nije baš čudno da ukinu prateći softver. Ipak, to svakako nije dobra vijest za one koji su već kupili ove skupe cipele – koštale su 350 dolara bez poreza.
“Imali smo dug i uspješan rad s našim Adapt cipelama i uvođenjem tehnologije za obuću s automatskim vezanjem“, rekli su iz Nikea. “Međutim, ne stvaramo nove verzije Adapt tenisica.”
Tenisice koje se same vežu bile su reklamirane i kao opcija za invalide
Kako primjećuje Engadget, tenisice nisu bile reklamirane samo kao high-tech gadget, već i kao pristupačnija opcija za tenisice. Vezivanje vezica nije lako za svakoga, a automatsko vezivanje ponudilo je novi način za one kojima je teško vezati tenisice. Šire gledano, odluka Nikea da postupno ukine aplikaciju Adapt BB zajedno s fizičkim cipelama govori o dugoročnim izazovima koje predstavljaju “pametni” proizvodi – odjeća, kućni proizvodi, proizvodi za higijenu i drugo. Vlasnici Adapttenisica kupili su ovaj proizvod s očekivanjem da će imati punu funkcionalnost koju pruža aplikacija. Bez aplikacije, kvaliteta proizvoda ni približno ne odgovara onome što je kupcima obećano.
Naravno, vlasnici Adapta nisu zadovoljni.
“Zaista nisam sretan kao vlasnik proizvoda Adapt“, napisao je jedan nezadovoljni vlasnik na Twitteru. “Toliko sam se uzrujao zbog ovoga da sam poslao e-mail direktoru Nikea“.
“Nike hrpa propalica”, napisala je još jedna korisnica. “Nije ni čudo što vam dionice padaju, POKVARENJACI!”
Xiaomi Corporation, tvrtka za potrošačku elektroniku i pametnu proizvodnju, čije je poslovanje usmjereno na pametne telefone i pametne uređaje povezane putem platforme Interneta stvari (IoT), jučer je u Pekingu na službenom događanju koji je nazvan „Novi početak“ predstavila Xiaomi XRING O1 3nm SoC, Xiaomi XRING T1 4G SoC za pametne satove, Xiaomi 15S Pro, Xiaomi Pad 7 Ultra, kao i niz inovativnih AIoT proizvoda.
Xiaomi EV jučer je u Pekingu predstavio svoj prvi SUV, Xiaomi YU7, naziv izveden iz kineskog izraza "御风而行" koji simbolizira "krila vjetra". Pozicioniran kao luksuzni SUV visokih performansi, Xiaomi YU7 cilja na neovisne, samouvjerene i dinamične pojedince. a
U svijetu koji sve češće traži smisao ispod površine, Lexus je ovog proljeća pružio odgovor - tih, promišljen i besprijekorno elegantan. U prostoru Holographik Spacea u Zagrebu, gdje se beton susreće s drvom, a svjetlo igra u službi mira, održan je Luxe & Bloom, ekskluzivni proljetni događaj koji nije samo proslavio dolazak novog godišnjeg doba, već i duh Japana, onako kako ga Lexus razumije - kroz estetiku tišine, pažnje i savršenog balansa.
Već dugo tražim TWS slušalice koje bi zadovoljile moje pomalo izbirljive audio kriterije. Tražim nešto više od prosjeka – ne samo dobar zvuk, već i doživljaj. E pa, nakon dva tjedna intenzivnog korištenja Xiaomi Buds 5 Pro, mogu reći da sam napokon pronašao ono što sam tražio.
Kad sam krenuo istraživati novu Xiaomi 15 seriju, iskreno, najviše su me zanimali telefoni. Ali onda sam, gotovo usput, naletio na – tablete. I ne bilo kakve, već Xiaomi Pad 7 Pro i Xiaomi Pad 7. Priznajem, u tom trenu nisam ni znao koliko će mi zapravo promijeniti svakodnevicu. Ono što me stvarno osvojilo kod ove serije je to što nije napravljena samo za “tech znalce” ili hardcore poslovnjake. Jasno se vidi da su kod dizajna razmišljali o svima – i o onima koji uređaj koriste za posao, ali i o onima koji ga žele za gušt, opuštanje, filmove, crtiće, skiciranje, surfanje...
Sjećate li se onih vremena kad je televizor bio u središtu obiteljskih druženja, mjesto gdje su se svi okupljali, smijali i razgovarali? Onaj veliki crni uređaj u kutu sobe, gdje je svaki trenutak proveden uz obitelj bio poseban.
U prekrasnom ambijentu zagrebačkog hotela Esplanade, sinoć je za medije organizirano ekskluzivno predstavljanje Xiaomi 15 Ultra, najnovijeg pametnog telefona iz Xiaomi flagship linije s najboljom kamerom na svijetu.
U svijetu tehnologije, gdje inovacije postaju sinonim za luksuz i moć, Samsung ponovno pomiče granice s nevjerojatnom linijom uređaja koji redefiniraju premium doživljaj.