HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Za čarobnu cvjetnu atmosferu i viseće cvjetne intervencije unutar prostora pobrinula se dizajnerica cvijeća Maja Kauzlarić koja je cafe bar Drugi program svojim umijećem pretvorila u istinsku floralnu bajku kakva se rijetko viđa. Bogate cvjetne instalacije sačinjene od svježih i umjetnih božura, ruža i hortenzija oduševile su sve prisutne te bile glavni motiv videa i fotografija. 

Na proslavi 15. rođendana portala okupili su se brojni uzvanici – poslovni ljudi, klijenti, kolege novinari, suradnici, influenceri, modni dizajneri, TikTokeri i slavni – među kojima Lejla Filipović, Nikolina Pišek, Robert Sever, Slobodan Velicki, Boris Banović, Zoran Mrvoš, Morana Tomašević, Martina Čičko Karapetrić, Duška Stepanov, Miro Čabraja, Natko Beck, Alis Marić, Meri Goldašić, Edita Misirić Vrkljan, Ulla Marton i mnogi drugi.

Uzvanici su tijekom slavlja mogli isprobavati i uživati u proizvodima skin care brenda HADA LABO TOKYO, poznatog po svojim moćnim hijaluronskim preparatima za njegu lica. Također, upoznali su se sa skin care brendovima Byphasse i Daytox. Za mirisni dio priče pobrinuo se brend s.Oliver sa svojim čarobnim parfemima i ljetnim mistevima za tijelo. Jedan dio prostora bio je rezerviran za razgledavanje najpoznatijeg hrvatskog nakita s potpisom brenda Lykke, a uzvanici su mogli slagati i isprobavati mirisne medaljone koji su doista jedinstveni. Za slatki dio priče pobrinula se jedna od najpoznatijih slastičarnica u Zagrebu – Orijent – u čijim su slasticama svi uživali. U posebnoj prostoriji ukrašenoj cvjetnim instalacijama, svoje su proizvode izložili poznati svjetski brendovim za intimnu njegu i užitak – Intimina i Lelo. Jubilarnom 15. rođendanu Femine nazdravili smo finim izborom pića – Freixenet, Thomas Henry i Cocchi. U raskošnim poklon paketima za uzvanike našli su se proizvodi svih ovih brendova, ali i još jedno iznenađenje – vrhunski ruževi za usne Diego Dalla Palma.

Portal Femina.hr osnovali su 2009. zagrebačka novinarka, urednica i spisateljica Zora Bjelousov te informatički stručnjak i poduzetnik Marko Raspor. Od tada do danas Femina.hr na monitore i pametne telefone svojih čitateljica (i čitatelja) donijela je na tisuće članaka o ljepoti, zdravlju, modi, trendovima, putovanjima, gastronomskim užicima, knjigama… Bivajući u trendu i postavljajući trendove, Femina.hr opstala je kao jedan od najprepoznatljivijih medijskih lifestyle brendova u Hrvatskoj. Poseban fokus portala bile su i ostale teme poput – osnaživanja ženskog stvaralaštva i poduzetništva, važnost edukacije o ženskom zdravlju, detabuiziranje seksualnosti, kulturna edukacija, ali, dakako, i široki spektar lifestyle tema iz područja ljepote, anti-agea, parfema, mode, dizajna, stila… Femina.hr je trenutno jedini ženski portal iz prvog vala, koji je ostao u originalnoj vlasničkoj strukturi i koji je uspješno uhvatio korak s rastućim platformama nove generacije. Ovog proljeća, povodom 15-godišnjice, Femina.hr dobila je osvježen brend identitet – novi logo, novi slogan, nove brend nijanse, fontove, dizajnersko rješenje i gifove koji se koriste na društvenim mrežama portala. Za to da Femina bude estetski još pročišćenijai modernija, pobrinula se poznata hrvatska grafička dizajnerica i ilustratorica, Maja Tomljanović, koja je kreirala novi brend identitet. Uz direktora Marka Raspora, te menadžericu i glavnu urednicu, Zoru Bjelousov, nova članica Femina.hr teama je poznata beauty urednica i novinarka s dugogodišnjim iskustvom u hrvatskim medijima, Danijela Arbutina, koja je stigla na poziciju izvršne urednice.

druge vijesti