HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Rezultat je to napora koji ulažu u privlačenje i zadržavanje atraktivnih luksuznih nekretnina, ali i velikih promjena na tržištu koje su nastale prelaskom agencija My Istria, Croatia Luxury Rent i Istria Home u globalnu turističku korporaciju Novasol.

Hrvatski iznajmljivači traže osobni pristup

Hrvatski iznajmljivači jedni su od najaktivnijih na Mediteranu i poznati su po tome što se trude samostalno popunjavati svoje objekte. Agencije su im pritom saveznici i bez ove suradnje mnogi iznajmljivači ne bi uspjeli učinkovito popuniti svoj smještaj. Međutim, hrvatski su iznajmljivači vrlo zahtjevni kad su agencije u pitanju.

Iznajmljivači od agencija očekuju blisku suradnju, iskreno partnerstvo, otvorenu komunikaciju, vrlo konkretne savjete, razmjenu informacija i pomoć pri popunjavanju smještaja. Najviše od svega cijene osobni pristup i savjete koji im pomažu da se bolje snađu u novim situacijama. Uspjeh agencije My Luxoria temelji se upravo na činjenici da su iskusni djelatnici agencije uvijek tu za iznajmljivače čije objekte imaju u svojem portfoliju.

“Svoj uspjeh izgradili smo s iznajmljivačima koji vjeruju u naš rad, iskustvo, savjete i stručnost. I dalje smo sto posto hrvatska agencija koja vjeruje u osobni pristup i ulaže vrijeme u savjetovanje klijenata i njihov razvoj. Zahvaljujući predanom radu, danas smo jedna od rijetkih agencija koja ne gubi svoje klijente, već kontinuirano širi portfelj i povećava listu zadovoljnih iznajmljivača i gostiju”, izjavila je Ankica Ćaleta, direktorica agencije My Luxoria.

Kako popuniti smještaj

Zbog velikog broja novih objekata u Hrvatskoj, vlasnici luksuznih vila za odmor suočeni su s novim izazovom. Kako bi ove godine svoj smještaj popunili u jednakoj mjeri kao u ranijim godinama, moraju uložiti dodatan napor. Inflacija i kriza u Europskoj uniji nisu smanjili turistička kretanja, ali su utjecali na procese odlučivanja o tome u kojoj destinaciji će Europljani ovoga ljeta trošiti svoj novac. Što se bukinga luksuznih vila za odmor tiče, trenutna konkurencija Hrvatskoj su Španjolska, Grčka i Italija.

“Ispred vlasnika luksuznih objekata su izazovna vremena jer su na tržište stigle sadržajno vrlo bogate i dizajnerski uređene nove vile, koje svojom ponudom odgovaraju na gotovo sve potrebe gosta. Potražnja je i dalje visoka, ali nije dovoljna da bi se popunile sve kuće na Jadranu. Samo će oni koji osluškuju tržište i koji su spremni na prilagodbu ponude i cijene i dalje biti zadovoljni i uspješni u ovom poslu”, zaključila je Ankica Ćaleta.

Hrvatska agencija dobrog ugleda

My Luxoria je vodeća turistička agencija u Hrvatskoj koja se bavi isključivo iznajmljivanjem luksuznih vila. Posljednjih godina My Luxoria ulaže značajna financijska sredstva u povećanje globalne vidljivosti brenda i svojih portala myluxoria.com i rentluxuryvillascroatia.com.

Agencijski portfolio brzo raste pa My Luxoria trenutno u ponudi ima više od 1000 vila. Ova je bogata ponuda rezultat ulaganja u vlastiti razvoj, ali i znak povjerenja iznajmljivača u iskusne ljude i snažan brend. Glavni je cilj agencije My Luxoria zadržati stručnost i relevantnost, kao i svoju poziciju pouzdanog savjetodavca i partnera, a dosadašnji je poslovni uspjeh pravi dokaz ove dediciranosti.


druge vijesti

biljke za božić

Genijalni blagdanski pokloni koji rastu, traju i pričaju priču: Upoznajte čarobne kokedame brenda Hangin’ garden

Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.

Design

05 prosinca 2025