Opernim gala koncertom Tomić & Co. proslavio važnu obljetnicu
Tomić & Co., Tomić & Co., generalni zastupnik BMW za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu te Albaniju, opernim gala koncertom u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu proslavio 30. godišnjicu poslovanja.
Izniman glazbeni događaj pod ravnanjem maestra Ivana Repušića, trenutačno najaktivnijeg i najuspješnijeg hrvatskog dirigenta s međunarodnom karijerom, okupio je veliki broj prijatelja i poslovnih partnera tvrtke Tomić & Co., koji su tijekom koncerta uživali u opernim arijama, Verdija, Donizettija, Rossinija, Wagnera, Gounoda, Zajca, Gotovca i drugih majstora operne literature.
Uz ansambl Opere HNK u Zagrebu, bogati operni repertoar izveli su posebni gosti, svjetske operne zvijezde – meksički tenor Javier Camarena jedan od rijetkih pjevača kojega je publika zvala na bis tijekom nastupa u njujorškoj Metropolitan operi. Uz Camarenu nastupio je i rumunjski bariton George Petean kojega je hrvatska publika imala priliku u veljači ove godine slušati u Verdijevoj Traviati u zagrebačkom HNK. Petean je već godinama i gost najpoznatijih svjetskih opernih pozornica od Münchena, Berlina, Milana, New Yorka, Beča, Züricha i drugih. Na obljetničkom opernom gala koncertu Tomić & Co. nastupila je i prvakinja Opere te višestruko nagrađivana hrvatska sopranistica Marija Kuhar Šoša kojoj se pridružila mezzosopranistica Martina Mikelić, slobodna umjetnica s međunarodnom karijerom, a sve uz pratnju Orkestra HNK u Zagrebu.
Izuzetna operna večer s visoko emocionalnom glazbenom aurom bila je poklon gospodina Franje Tomića svim kupcima, poslovnim partnerima i građanima grada Zagreba, a njih čak 300tinjak je putem izravnoga video prijenosa na velikome ekranu ispred kazališta moglo poslušati spektakularan operni program. Tako su između ostalog brojni gosti, među kojima su bili predstavnici članova uprave BMW-a, predstavnici bavarske i hrvatske vlade te drugi uzvanici, uživali u najzvučnijim belkantističkim koloraturnim arijama i orkestralnim opernim ulomcima. Cjelovečernjem druženju nazočio je i sam domaćin Franjo Tomić. Sjetivši se svojih početaka, u svom emotivnom pozdravnom govoru, gospodin Franjo Tomić izrazio je veliko poštovanje i zahvalnost svim prijateljima i poslovnim partnerima. „Osjećam veliko poštovanje što se nalazim pred vama na pozornici hrama hrvatske kulture, na daskama Hrvatskog narodnog kazališta. Ponovo osjećam uzbuđenje mladića koji je prije više od 50 godina napustio domovinu, gradeći snažnu hrvatsko-bavarsku gospodarsku suradnju i prijateljstvo, ali i sreću čovjeka koji je dio večerašnjeg susreta i gala koncerta“. Ne skrivajući uzbuđenje izrazio je zahvalnost na 30. godina povjerenja i zastupstva njemačke automobilske tvrtke BMW u Hrvatskoj, koji mu je osim ponosa pružio i brojne poslovne uspjehe koji traju 30 godina. Na samom kraju zahvalio se maestru Ivanu Repušiću, solistima i intendantici HNK Ivi Hraste Sočote pozvao sve prisutne da uživaju u sjajnom gala koncertu hrvatsko-bavarskog prijateljstva.
BMW
„Za ovu jubilarnu proslavu Tomić & Co. predložio je Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu da se svečanost dogodi u krovnoj instituciji kazališne umjetnosti u Hrvatskoj. Izvrsnost u kulturi i izvrsnost u automobilskoj industriji rezultirali su ovom suradnjom, posebice jer HNK u Zagrebu nastoji iskoristiti sve mogućnosti povezivanja privatnog i javnog sektora u svom poslovanju“, rekla je Iva Hraste Sočo, intendantica HNK u Zagrebu. Kako je partnerstvo i suradnja privatnoga i javnog sektora iznimno važna, kao i korporativna potpora kulturi u Hrvatskoj, dokazao je sinoćnji gala koncert tvrtke Tomić & Co. u kojem su posjetitelji nacionalnoj opernoj kući imali rijetku priliku uživati u najljepšim opernim arijama u izvedbi opernih zvijezda iz najvećih svjetskih opernih kuća koje su nagradili dugotrajnim aplauzom.
U slavljeničkom duhu, ispred članova uprave BMW-a iz Münchena, gospodin Franciscus van Meel (CEO-M odjela) istoga dana gospodinu Franji Tomiću, osnivaču zastupstva BMW-a u Hrvatskoj predao personalizirani model BMW 3.0 CSL, Hommage proizveden u svega 50 primjeraka. Taj najekskluzivniji model kojega je tvrtka BMW ikada proizvela, remek je djelo inženjerstva koje utjelovljuje etos brenda i 50 godina strasti za utrkama kojim izražava svoje povijesne korijene u legendarnoj oznaci modela. Svi aspekti karaktera BMW 3.0 dinamična je vanjska elegancija, klasični kokpit sportskog automobila, inteligentna lagana konstrukcija, ravni šestocilindrični motor, ručni mjenjač i pogon na stražnje kotače – temelje se na tradicionalnim načelima BMW M automobila. Nadopunjuju se uz pomoć najnovije tehnologije kako bi stvorili ultimativni simbol fascinacije za vrhunsku izvedbu u stilu brenda koji je uspješna već 50 godina. Vožnja u BMW-u 3.0 CSL stoga nije samo ekskluzivno iskustvo visokih performansi, već i emotivan susret s poviješću i sadašnjošću najmoćnijeg BMW brenda na svijetu.
BMW
Tvrtka Tomić & Co. danas ima sedam prodajno servisnih predstavništava u Hrvatskoj, tri u BiH i jedno u Albaniji. U Hrvatskoj je ovo jedino predstavništvo neke velike automobilske kompanije koje u proteklih 30 godina nije mijenjalo vlasništvo. Ova uspješna priča započela je davne 1993. godine kada je Republika Hrvatska bila daleko od kraja rata, a trebalo je zadržati privid života u miru kakav želimo živjeti. Upravo otvaranje prvog Tomić & Co. prodajnog salona na Rooseveltovom trgu u središtu Zagreba, čime je gospodin Franjo Tomić prvi preuzeo zastupstvo jednog zapadnog automobilskog proizvođača u samostalnoj Hrvatskoj, pokazalo je kako želimo biti dio slobodnog svijeta i živjeti u miru.
Neprekidna ekspanzija i razvitak 1996. godine zahtijevali su gradnju novog poslovnog objekta čime je BMW centar preseljen s Rooseveltovog trga u novi reprezentativni salon na adresi Folnegovićeva 12 u Zagrebu, a 1999. Tomić & Co. širi svoje poslovanje na zapadni dio Hrvatske otvaranjem prodajnog salona u Puli. Godinu dana kasnije, u sklopu BMW prodajnog salona u Zagrebu otvara se specijalizirani BMW Lifestyle dućan koji nudi BMW modne dodatke i pribor. U ožujku 2002. godine Tomić & Co. postaje generalni zastupnik i uvoznik za MINI vozila, legendarnu marku vozila koja je nekoliko godina ranije postala novom akvizicijom BMW Grupe. Iste godine s radom počinje prodajni salon u Splitu, a 2004. otvara se i tamošnji servisni centar. S početkom kolovoza 2003. godine s radom započinje poslovna jedinica Rijeka s prodajnim salonom i servisnom radionicom za BMW i MINI vozila.
2008. godineTomić & Co. proširuje svoj prostor u Zagrebu i stvara jedan od najsuvremenijih prodajno-izložbenih salona u ovom dijelu Europe. Otvaranjem tog salona svečano je proslavljena 15. obljetnica rada Tomić & Co. u Hrvatskoj. U veljači 2012. godine otvorena je nova poslovnica u Osijeku, čime Tomić & Co. pokriva i istočni dio Hrvatske suvremenim i reprezentativnim prodajno-servisnim salonom, a godinu dana kasnije (2012.) Hrvatska postaje punopravnom članicom Europske unije, a BMW Group i Tomić & Co. osnažuju suradnju potpisivanjem ugovora o generalnom zastupstvu Tomić & Co. za BMW i MINI vozila za Republiku Hrvatsku.
Krajem studenog 2014. godine u Rijeci na adresi Osječka 50 svečano su otvorena dva nova prodajno servisna centra za BMW i MINI vozila čime je Rijeka dobila svoj prvi MINI centar, a godinu dana kasnije, na lokaciji nekadašnjeg BMW prodajnog centra u Rijeci u veljači te godine otvara se prvi specijalizirani prodajno servisni salon za BMW Motorkotače u Hrvatskoj. U ožujku 2016. godine Tomić & Co. otvara novi najsuvremeniji MINI prodajni salon u regiji središnje i jugoistočne Europe. Ljubitelji MINI marke tako su dobili reprezentativan prostor s objedinjenom ponudom svih modela, MINI Lifestyle te MINI servis na jednom mjestu u Folnegovićevoj 12 u Zagrebu i postaje
postaje ovlašteni zastupnik za BMW i vozila, a u lipnju 2017. otvoren je drugi specijalizirani prodajno-servisni salon za BMW Motorkotače u Hrvatskoj.
Krajem 2017. otvara se novi prodajno-servisni salon u Puli na adresi Dukićeva 1a, a 23. studenog 2017. otvorili smo BMW Tomić City Store. Ovaj jedinstveni prodajno-izložbeni prostor nalazi se na Rooseveltovom trgu 4, upravo na lokaciji gdje je Tomić & Co. započeo svoje poslovanje u samostalnoj Hrvatskoj. Otvaranje ovakvog ekskluzivnog centra upravo na ovoj lokaciji odražava prošlost Tomić & Co. i ujedno njezinu usmjerenost prema budućnosti. Početkom lipnja 2019. godine u Zadru otvorena je sedma po redu Tomić & Co. poslovnica u Hrvatskoj. Ukupno drugi najveći Tomić & Co. prodajno-servisni centar u zemlji ima površinu od čak 2.200 m². Odličan smještaj na Jadranskoj magistrali odnosno adresi Ulica 84. gardijske bojne HV Termiti 49 jamči dobru prometnu povezanost i laku dostupnost lokacije svim ljubiteljima istinskog zadovoljstva u vožnji.
Budućnost ide dalje. U ovoj 2023. godini u kojoj tvrtka Tomić & Co. proslavlja svojih prvih 30 godina, najavljuje otvaranje novih i još suvremenijih prodajnih salona: BMW Tomić prodajno servisni centar za BPS i rabljena vozila na novoj lokaciji u Zagrebu. To samo još jednom potvrđuje njihove odlučne planove vezane za daljnji razvoj, a kojim pokazuju inovativnost i spremnost na izazove budućnosti, baš kao što to neprestano čine proteklih 30 godina.
Proslava 30-godišnjeg rada predstavništva BMW-a u Hrvatskoj u stilu je i na razini onoga što BMW predstavlja u svijetu. HNK – nacionalni simbol kulture, maestro Ivan Repušić – vrhunski europski dirigent te stalan gost njemačke opere u Berlinu koji je okupio respektabilnu skupinu internacionalnih opernih pjevača, bio je sjajan ugođaj za proslavu 30. obljetnice rada zastupstva BMW-a u Hrvatskoj.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.