Jeste li vidjeli novu kampanju u kojoj košarkašice iz WNBA za SKIMS poziraju u donjem rublju? Izvrsne nove fotografije svojevrsni su nastavak priče kojom Kim Kardashian i njezin slavni brend donjeg rublja podržavaju žensku košarku.
Još u listopadu 2023., godine brend SKIMS je najavio da će biti službeni sponzor WNBA donjeg rublja, a sad je svjetlo dana ugledala i kampanja koja je oduševila Amerikance i sve ljubitelje ženske košarke.
Zvijezde WNBA za SKIMS pozirale u službenom donjem rublju u bojama koje se slažu s njihovim tenom
Uz Candace Parker koja je rangirana među najboljim igračicama svih vremena, u kampanji se pojavljuju i Cameron Brink, Dijonai Carrington, Kelsey Plum i Skylar Diggins-Smith.
“Ponosna sam što mogu pokrenuti ovu novu WNBA kampanju u kojoj nastupa tako nevjerojatna ekipa sportašica. Zalaganje za žene i žene u sportu nevjerojatno je važno za SKIMS”, izjavila je Kim Kardashian.
“DNK našeg brenda ukorijenjen je u inkluzivnosti, zastupljenosti i osnaživanju žena, što su vrijednosti koje dijelimo s WNBA. Počašćeni smo što smo službeni partner donjeg rublja lige i veselimo se nastavku našeg zajedničkog rada tijekom sezone.”, nastavila je.
Košarkašice WNBA za SKIMS su pozirale pred kamerom Hugha Wilsona
Kampanju je snimio Hugh Wilson, a u njoj WNBA zvijezde prikazuju novu kolekciju donjeg rublja iz kolekcije Fits Everybody dok u rukama drže svoje Wilson košarkaške lopte.
SKIMS kolekcija Fits Everybody dostupna je javnosti, a sastoji se od gaćica i grudnjaka bez naramenica u brojnim neutralnim i pastelnim nijansama, kako bi svaka žena mogla pronaći onu koja joj najbolje odgovara.
U modnom svijetu, tišina često ima jači odjek od buke. Baš poput šapata koji vas natjera da stanete i poslušate, nova Pre-Fall kolekcija Lei Lou by Aleksandra Dojčinović dolazi bez krika, ali s jasnom porukom: hrvatska moda više ne igra na sigurno – ona predvodi.
U moru brendova i brze mode, gdje svaki komad često izgleda kao da je nastao pod pritiskom trendova i brojki, na scenu dolazi nešto posve drugačije. Mirna nije samo ime – to je stanje duha, oda sporosti, ljepoti i ženstvenosti utkanoj u svaki šav. Ovo nije konfekcija, ovo su haljine za žene koje znaju što žele, ali najvažnije – ne pristaju na manje.
Postoji li išta luksuznije od toga da ujutro, bez razmišljanja, posegnete za odjevnom kombinacijom koja već zna tko ste, kamo idete i kako se želite osjećati? Nova studio kolekcija effortless Donovana Pavlekovića upravo je ta modna misao pretočena u stvarnost – minimalistička, funkcionalna i izrađena s namjerom da vas prati kroz sve ljetne scenarije, bez i trunke napora.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Antonija Šola, kantautorica prepoznatljivog glasa i senzibiliteta, još jednom potvrđuje zašto je već godinama jedna od najvoljenijih glazbenih autorica u regiji. Ovoga je tjedna predstavila novi spot za pjesmu Čuvaj me, premijerno izvedenu na 17. CMC festivalu u Vodicama, gdje su je publika i kritika dočekali s oduševljenjem.