Životopisne i žarke boje unose posebno očaravajuće note u komade koje ćemo nositi i ove godine, a Mango, Sinsay, Reserved i Mohito samo su neki od poznatih brendova gdje smo uočili trend boja koje će zavladati našim modnim kombinacijama. Svako posjetite jednu od brojih trgovina u Westgateu i pronađite svoje favorite jer kreće vladavina boja.
NARANČASTA
Ova boja je hit već nekoliko sezona, a privlači pozornosti i u novim kolekcijama. Bez obzira na to hoćete li je nositi od glave do pete ili samo kroz detalje, narančasta će vladati i ove sezone. Narančasti komadi poput topića ili haljina pravi su pogodak za nadolazeće dane. Kombinaciju upotpunite detaljima u plavoj nijansi.
ŽUTA
Raskošna i vibrantna paleta žute boje donosi nam nekoliko novih it nijansi od nježno žute pa sve do neonsko žute. Da će ova upečatljiva boja zaokruživati proljetne ponude, pokazali su nam brojni dizajneri.
PLAVA
Plava boja i dalje vlada modnim pistama. Usudili bismo se reći – ne postoji nijedna druga boja koja je tako osnovna, a opet tako puna iznenađenja. Plava u kombinaciji s nekom od drugih vibrantnih boja pun je pogodak, a u kombinaciji sa žarko zelenom stvara pravi wow efekt.
RUŽIČASTA
Ova razigrana boja prati nas već neko vrijeme, a sigurno je da će se ružičasta zadržati tijekom cijele sezone. Ružičasta dolazi u raznim nijansama, a hit su sve, od neonskih pa do pastelnih. Ružičasta i zelena su izvrsna kombinacija.
ZELENA
Savršena za kombiniranje, zelena boja donosi svježinu i svestranost. Zelena će se odlično slagati s neutralnim bojama, nježnim pastelnim nijansama ali i žarkim bojama poput narančaste ili ružičaste.
Spremno dočekajte lijepe dane i toplo vrijeme. Najveći trgovački centar u Hrvatskoj, Westgate City, nudi pregršt modnih brendova. U njemu ćete zasigurno pronaći savršen outfit za piće s prijateljicama ili pak jedan od mnogobrojnih partyja čija sezona je upravo počela.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.