Ako netko zna kako pokrenuti trendove, to su svakako američka it-djevojka Hailey Bieber i naša trendseterica Izabel Kovačić. Svilene marame vruća su tema svakog proljeća, a ove su se godine vratile na velika vrata, zahvaljujući ultraženstvenom stilu koji je ponovno moderan. Ipak, ako želite odskakati od mase i maramu isfurati na zanimljiv i cool način, slijedite primjer Izabel i Hailey i svežite maramu u stilu rupca, ali preko kape. Marama preko šilterice priziva hip hop kulturu devedesetih i ranih dvijetisućitih, a premda nije rezervirana za svakoga, svakome tko vas sretne u nekoliko će sekundi objasniti koliko ste odvažni kad je moda u pitanju.
Marama preko šilterice ove je godine prvi put viđena na Coachelli
Hailey Bieber prije nekoliko je tjedana privukla pažnju na glazbenom festivalu Coachella svojim noktima koji su svijetlili u mraku, ali i baggy outfitom uz koji se istaknula marama preko šilterice.
Hailey je odabrala crveno-plavu šiltericu brenda FILA preko koje je svezala maramu s leopardskim uzorkom.
Look je upotpunila crnim naočalama s uskim okvirima, tamnocrvenim sjajilom i zlatnim naušnicama.
Izabel Kovačić ovih je dana osvanula na svom Instagram profilu odjevena u traper hlače i jaknu iz vlastite kolekcije Izakova, koje je upotpunila zelenom šiltericom s bež šiltom i bijelom maramom s crvenim detaljima.
Ako ste se odlučili na ovakav look, potrudite se da cijeli outfit prati priču.
Celebrity djevojke poput Hailey i Izabel, nose maramu preko šilterice uz vrećastu odjeću, no možete je isfurati i uz jednobojne uske haljine ili traperice i majicu. Pri tome svakako pripazite na make up i modne dodatke kako bi se vidjelo da je vaš outfit pomno osmišljen.
U svijetu preplavljenom trendovima koji dolaze i odlaze gotovo preko noći, često je izazov pronaći osobni stil koji nije tek preslika nečijeg Instagram profila ili trenutnog hypea.
U vremenu kada je svaka Instagram objava potencijalni trend, a svaka priča u shopping aplikaciji obećava instant modni makeover, lako je izgubiti vlastiti identitet i zamijeniti ga uniformiranim kombinacijama koje možda lijepo izgledaju na ekranu, ali ne odražavaju nas.
Postoji jedno nepisano pravilo u modnom svijetu koje je generacijama muškarce držalo pod strogim režimom boja i nijansi, pravilo koje je uporno tvrdilo da plava i crna nikada ne smiju hodati rame uz rame u muškom stilu jer bi kombinacija tih dvaju tonova mogla narušiti sklad i stvoriti vizualni nesklad, no vrijeme neumoljivo prolazi, a moda neumorno pomiče granice i mijenja pravila, pokazujući da ono što je nekad bilo greška, danas može postati izraz suptilne elegancije i modne sofisticiranosti.
Iako je ljeto iza nas i sunčeve zrake više ne griju s takvom neumoljivom energijom, uspomene na dane provedene na plaži još uvijek odjekuju u svježini kasnog poslijepodneva i mirisu soli u zraku, a zajedno s njima ostaju i tragovi modnih pogrešaka koje su, svjesno ili ne, mnogi muškarci činili dok su se kretali uz obalu ili se pokušavali pokazati u svojoj najbolje odmjerenoj verziji ljetnog stila.
Odjeća nije samo funkcionalna potreba; ona je tiha poruka koju šaljemo svijetu, način na koji govorimo o svojoj osobnosti, samopouzdanju i stilu, a da pritom ne izgovorimo niti jednu riječ.
Postoji tanka, gotovo nevidljiva linija između zrelog, elegantnog stila i onog koji neprimjetno sklizne u zastarjelost. Muškarci koji su u određenom trenutku života pronašli “svoj način odijevanja” često ostanu zarobljeni u njemu, nesvjesni da se moda – i kontekst u kojemu se odijevamo – neprestano mijenjaju.
Dugo je vremena sako bio simbol formalnosti – komad koji se iz ormara vadi samo kada prigoda zahtijeva „bolji dojam“. Vjenčanja, poslovni sastanci, večere s dres-kodom.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.