Trepavice poput paukova i tamna šminka na očima: Kim Kardashian vraća look koji ju je proslavio
Uz šminku koja je bila dio njezinog identiteta u prvim sezonama serije "Keeping Up With The Kardashians", reality zvijezda zablistala je na dodjeli nagrada Annual Breakthrough Prize Ceremony u Los Angelesu.
Davno prije ere TikToka i Instagrama, Kim Kardashian dobro je znala što znači biti influencer. Zahvaljujući škakljivom filmu koji je snimila s bivšim dečkom i reality emisiji “Keeping Up With Kardashians” koja je s emitiranjem krenula 2007. godine, Kim Kardashian je ostvarila značajan utjecaj u svijetu trendova jer su žene željele iskopirati svaki njezin look od glave do pete. Bondage haljine i vrtoglavo visoke cipele s platformom bile su njezin zaštitni znak, baš poput naglašenih umjetnih trepavica i kapaka našminkanih crnim sjenilom. Takav make up look Kim Kardashian pokrenuo je pravi preokret u svijetu šminke, a sama Kim ponovno ga je isfurala prije nekoliko dana, na dodjeli nagrada Annual Breakthrough Prize Ceremony u Los Angelesu.
Vraća li se slavni make up look Kim Kardashian ponovno u modu?
Da! Zajedno sa svim ostalim trendovima iz dvijetisućitih, i ovakav način šminkanja očiju vraća se u modu. To je potvrdila i sama Kim!
Kim Kardashian na dodjeli nagrada Annual Breakthrough Prize Ceremony u Los Angelesu osvanula je odjevena u bijelu bondage haljinu maksi duljine i neočekivanu frizuru sa šiškama na stranu (što je još jedan trend koji se vraća).
Oči su joj bile našminkane prepoznatljivim make up lookom koji je nosila godinama. Smokey eyes tehnika na očima i umjetne trepavice od milja nazvane spider lashes sigurno su u Kim probudile brojna sjećanja, a nama poslale poruku da ponovno naučimo kako kopirati make up look Kim Kardashian.
Make up look Kim Kardashian može, usne u stilu devedesetih ipak ne, hvala
Dok je u razdoblju oko 2010. godine Kim Karadshian nosila svoj omiljeni ružičasti ruž za usne (MAC, u boji Angel) koji bi premazala prozirnim sjajilom, na nedavnom pojavljivanju na crvenom tepihu njezin je vizažist usne našminkao omraženom tehnikom iz devedesetih – tamnijom smeđom olovkom i svijetlim smeđim sjajilom u sredini.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao one druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.