HELLO
HELLO! #HelloItsMe

„Suradnja Futura DDB i Studenca ulazi u treću godinu, kao i komunikacijska platforma pod sloganom „I sitno i bitno“ koji je danas najprepoznatljiviji u industriji.1 Uz navedeno, brončana IdejaX još je jedna potvrda da smo na dobrom putu. Kupci prepoznaju toplinu i humor kreativnog koncepta koji smo im ponudili te u konačnici autentičnost brenda.“ Izjavila je Dragana Josipović, direktorica agencije Futura DDB-a u Zagrebu.

Akteri kampanje javne su osobe koje slikovito prenose željene poruke u skladu sa svojim karakterom, a s kojima se publika može emotivno povezati. U glavnim ulogama su bračni par Ivan i Mare (Mladen Kovačić i Nadia Cvitanović), dok su njihovi intrigantni susjedi Maja Šuput, Goran Bogdan i Marijana Batinić.

PROČITAJTE: Maja Šuput uspješno je utjelovila jedan od najjezivijih likova iz horor filmova

Kampanja je nastala pod palicom kreativne direktorice Mihaele Pavlović te tima koji čine: Boris Stojanović, copywriter, Gordana Periškić i Tina Brezovnik, art direktorice, Sandra Muža i Ivan Oberan, dizajneri te Adela Dulan, account direktorica.

druge vijesti

nikola grbin

Idealna jednodnevna destinacija: Vinarija Locanda alle Vigne postala je novo it mjesto za hedoniste iz Hrvatske

Ako vam je u posljednje vrijeme na društvenim mrežama počela iskakati reklama za Locanda alle Vigne, vinariju u talijanskoj regiji Friuli Venezia Giulia, niste jedini. Ova šarmantna enogastronomska oaza, smještena na svega tri sata vožnje od Zagreba, u posljednjih je nekoliko mjeseci postala jedno od najtraženijih izletišta za istinske hedoniste iz Hrvatske.

Putovanja

23 lipnja 2025