HELLO
HELLO! #HelloItsMe

TikTok i Instagram upoznali su nas s brojnim beauty trendovima, a dok neki od njih izgledaju zabavno samo na zaslonu mobitela, drugi zaista djeluju u stvarnom životu.

Nanošenje rumenila u obliku slova nova je ideja s društvenih mreža, koju je prva predstavila vizažistica Farhin Shaikh. Riječ je o nanošenju rumenila na lice ovisno o željenom efektu i obliku lica, uz pomoć jednostavne “zamišljene šablone” u obliku slova.

Evo o čemu je riječ!

Nanošenje rumenila u obliku slova

Nanošenje rumenila u obliku slova za 6 različitih efekata

U objavi na Instagramu koja je privukla veliku pažnju, Shaikh prikazuje šest različitih metoda nanošenja rumenila. Koristi slova W, O, C, V, L i U kako bi pokazala da različiti položaji nanošenja rumenila naglašavaju različite dijelove lica.

PROČITAJTE: Koje izbjegavati, a koje kupiti sa zalihama – Najbolje rumenilo za žene preko 45

Metoda u obliku slova “W” nanosi se preko cijelog lica, odnosno u obliku tog slova, od obraza preko nosa i drugog kraja lica.

Tehnika “V” sastoji se od stvaranja malih bočnih slova “V” na jabučicama svakog obraza i njihovog blendanja.

Za tehniku pod nazivom “O”, vizažistica crta malo “o” na svakom obrazu te koristi kist za blendanje rumenila.

Nanošenje rumenila u obliku slova

Metoda “L” zahtijeva crtanje oblika “L” na bočnoj strani lica nekoliko centimetara od kuta oka, produžujući kratku liniju slova preko obraza.

Isto se primjenjuje na “C” tehniku, samo što slovo C izrađeno od rumenila seže do iznad obrve.

Položaj “U” sličan je “O” po tome što proizvod treba nanijeti blizu nosa na najvišoj točki jagodične kosti.

Nanošenje rumenila u obliku slova može donijeti svježinu vašem izgledu

Ako niste sigurni koja vam od ovih tehnika najbolje pristaje, poigrajte se sa svima i potražite onu uz koje će rumenilo na vašem licu izgledati najprirodnije.

Kako biste bolje razumjeli o čemu je riječ, pogledajte video i pronađite slovo koje vam najviše odgovara.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Iba (@ibacosmetics)

druge vijesti

žacstar

Knjigovođa kao stup poslovanja

Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.

Lifestyle

23 studenoga 2024