TikTok i Instagram upoznali su nas s brojnim beauty trendovima, a dok neki od njih izgledaju zabavno samo na zaslonu mobitela, drugi zaista djeluju u stvarnom životu.
Nanošenje rumenila u obliku slova nova je ideja s društvenih mreža, koju je prva predstavila vizažistica Farhin Shaikh. Riječ je o nanošenju rumenila na lice ovisno o željenom efektu i obliku lica, uz pomoć jednostavne “zamišljene šablone” u obliku slova.
Evo o čemu je riječ!
Nanošenje rumenila u obliku slova za 6 različitih efekata
U objavi na Instagramu koja je privukla veliku pažnju, Shaikh prikazuje šest različitih metoda nanošenja rumenila. Koristi slova W, O, C, V, L i U kako bi pokazala da različiti položaji nanošenja rumenila naglašavaju različite dijelove lica.
Metoda u obliku slova “W” nanosi se preko cijelog lica, odnosno u obliku tog slova, od obraza preko nosa i drugog kraja lica.
Tehnika “V” sastoji se od stvaranja malih bočnih slova “V” na jabučicama svakog obraza i njihovog blendanja.
Za tehniku pod nazivom “O”, vizažistica crta malo “o” na svakom obrazu te koristi kist za blendanje rumenila.
Metoda “L” zahtijeva crtanje oblika “L” na bočnoj strani lica nekoliko centimetara od kuta oka, produžujući kratku liniju slova preko obraza.
Isto se primjenjuje na “C” tehniku, samo što slovo C izrađeno od rumenila seže do iznad obrve.
Položaj “U” sličan je “O” po tome što proizvod treba nanijeti blizu nosa na najvišoj točki jagodične kosti.
Nanošenje rumenila u obliku slova može donijeti svježinu vašem izgledu
Ako niste sigurni koja vam od ovih tehnika najbolje pristaje, poigrajte se sa svima i potražite onu uz koje će rumenilo na vašem licu izgledati najprirodnije.
Kako biste bolje razumjeli o čemu je riječ, pogledajte video i pronađite slovo koje vam najviše odgovara.
Ako postoji poklon koji nikad ne pada u vodu, onda je to – ruž. Taj mali, precizni, čarobni štapić s kojim žene u trenu mogu promijeniti raspoloženje, držanje ramena i cijeli vibe, a Božić je idealna prilika da se pojavite s poklonom koji je istovremeno osoban, promišljen i dovoljno „wow“ da se pamti. Da, dragi muškarci, ovo je trenutak u kojem pokažete da znate – ili barem da ste spremni naučiti, a u svemu vam može pomoći najbliža, omiljena Douglas parfumerija.
Postoje mirisi koji se nose, i postoje mirisi koji se – žive. Dior je oduvijek stvarao ove druge: parfemske trenutke koji nadilaze dnevne rutine i postaju osobni rituali, mala luksuzna utočišta koja nosimo na koži. Ove jeseni, kuća visoke mode iz Pariza otišla je korak dalje i stvorila nešto što nadilazi i parfem i modu – J’ADIOR, novi solid parfem koji funkcionira kao komad nakita, mala couture kutijica stila koja putuje s vama kamo god krenete.
U svijetu u kojem vizualni identitet oblikuje dojam koji ostavljamo na druge, detalji lica postaju moćni saveznici samopouzdanja, a obrve, često podcijenjene, zauzimaju mjesto ključa u ovoj vizualnoj komunikaciji.
U trenutku kada muškarac odluči pustiti bradu, ona prestaje biti samo modni detalj i postaje pravi izraz osobnog identiteta, stila i samopouzdanja, no istovremeno zahtijeva pažnju i odgovornu njegu kože ispod dlake, jer zanemarivanje ovog aspekta može rezultirati svrbežom, perutanjem, neurednim izgledom i osjećajem zapuštenosti.
Odluka da se pusti brada često je više od pukog estetskog eksperimenta; ona je izraz osobnog stila, karaktera i samopouzdanja, ali i odgovornog pristupa vlastitoj higijeni i njezi kože, jer muškarci koji zanemare osnovne korake skincare rutine riskiraju da brada postane neuredna, koža ispod nje iziritirana, a lice izgubi sklad i svježinu.
Miris nije samo dodatak odjeći ili modnom stilu; on je nevidljivi potpis ličnosti, tihi ambasador karaktera koji komunicira bez riječi i oblikuje dojam koji ostavljamo na druge. Upravo zato odabir parfema zahtijeva pažnju, razumijevanje vlastite kože i svjesnost o vlastitom karakteru, jer parfem reagira s kožom i otkriva svoju punu aromatičnu složenost tek kada se stopi s vašim prirodnim pH-om, razinom vlage i masnoćom kože.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Sedmerostruka dobitnica Porina pokazala je da se ne boji modnih iskoraka – crna čipkana haljina domaćeg brenda ELFS dokaz je da Mia zna balansirati seksepil i sofisticiranost.