Hrvatski influencer Grigor Baždar, koji stoji iza TikTok profilai.am.grigor, privlači mnogo pažnje svojim originalnim modnim stilom, a u svojim objavama ne krije da po garderobu često zalazi na ženski odjel. Grigor Baždar kaže kako preferira ženske traperice u odnosu na muške modele te smatra da nije bitno gdje ćeš kupiti odjeću već kako ti ona stoji.
U nedavnoj objavi na TikToku odlučio je odgovoriti na upite i komentare brojnih hejtera koji se ne mogu načuditi zašto nosi ženske traperice.
Grigor Baždar kaže kako postoji vrlo banalan razlog zbog kojeg kupuje žensku odjeću
“Zašto kupujem i nosim ženske hlače – danas ću vam odgovoriti na to pitanje”, govori TikToker na početku videa u kojem je razotkrio sve svoje modne tajne.
“Što je – je, ovo pitanje je legit, no razlog je banalan. Razlog je taj što sam ja nizak, što je evo još jedan misterij koji vas je mnoge zanimao. Visok sam 173 centimetara i težim 72 kilograma, što znači da su moje noge prilično kratke. Uz to, trudim se biti vitak cijelu godinu, tako da mi je struk prilično uzak, što je još jedan razlog zašto stanem u ženske hlače”, objasio je Grigor.
Grigor u ženskim trapericamaTIKTOK: @I.AM.GRIGOR
“U početku sam griješio jer nisam znao koji sam ekvivalent u ženskim brojevima, ali otkako sam pogodio to mi je baš otkriće, a pokazat ću vam i zašto”, nastavio je domaći influencer.
Zatim je objasnio kako nosi ženski broj 40, premda bi mogao stati i u 38 te da su mu ženske traperice vrlo drage zbog kraćih nogavica koje ne mora kratiti, za razliku od muških.
Dodao je i da mu se jako sviđa što ženske traperice padaju nisko na bokove, dok mu muški modeli sežu do pola leđa te da smatra da se uopće ne vidi nosi li ženske ili muške traperice.
Grigor u muškim trapericamaTIKTOK: @I.AM.GRIGOR
Grigor Baždar otkrio je i koju je manu, kao muškarac, našao ženskim trapericama
Premda smatra da mu ženske hlače stoje puno bolje od muških, hrvatski influencer otkrio je jednu “manu” koja mu ipak, kao muškarcu smeta.
“Ono što mi se ne sviđa kod ženskih hlača je to što su džepovi na njima jako plitki i u njih ne stane ništa. Pretpostavljam da je to zato što cure imaju torbice pa im džepovi ni ne trebaju, dok ja sve trpam po džepovima pa mi to baš nije zgodno”, otkrio je Grigor.
Potom je isprobao nekoliko modela muških traperica kako bi pokazao zašto smatra da mu ženske bolje stoje.
“Uglavnom to je cijela filozofija oko moje kupovine ne ženskom odjelu, nadam se da vam je sad život puno lakši”, zaključio je Grigor na kraju.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.